nouja ik heb net zo goed op jouw sierra gestemd Zal ook echt wel vriendjes politiek zijn hor , maar als je die beestjes zo beetje van dichtbij of in een topic meemaakt ben je toch al beetje bevooroordeeld denk ik
Eevee
Geplaatst: 01-11-09 22:31
Heb even boer zoekt vrouw gekeken en we zijn alweer 4 bladzijdes verder Ik ga ook nog even stemmen..... Nu ga ik Peter R. kijken.....we zijn nu op pagina 365....goed onthouden. Voor iedereen Fijne avond!!!!
Is gedeeltelijk vriendjespolitiek, dat hoort erbij Maar als tinkerfan stem je ook al snel op tinkerveulens haha vorige jaren stemde ik ook op mini's Maar vond nu de tinkerveulens meer de moeite waard.
ik stem tinkr of shet oid.. die spreken mij het meeste aan (die zou ik zelf willen hebben) lol
Grit
Geplaatst: 01-11-09 22:35
Ik heb gestemd!!
Sta ik recht onder Mirjam met, hoe toevallig, dezelfde namen Tja, ik heb echt alle veulens bekeken en toevallig waren de veulens van de medekletsers echt de mooiste
Ik vind zoveel veulentjes leuk en dan gun ik het toch het meest de mensen die je "kent", anders zou het voor mij moeilijk kiezen zijn. Ben ik drie dagen bezig om alle veulens te keuren vanaf de foto
Heb op Móhr en Owen gestemd, zou die inderdaad zo willen hebben en heb er familie van staan... En Illian van frenia vind ik gewoon helemaal geweldig.... en toen twijfelde ik tussen Avelyn en Avril, vanwege omstandigheden is het Avril geworden. Maar dat snappen jullie denk ik wel.
Wat duurt wachten lang tot 16 november haha Ik ga verder niet meer tellen, net had ze er nog 12... maar het wordt nu teveel om de anderen ook te tellen Esmeralda had al tegen de 25 stemmen.