[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:06

Hihi, t is lief he Cindy! T klinkt idd oud haha. Ik vind t wel lekker dat t en douche en bad apart is! Mss zijn 'onze huisjes' wel even oud

Spetter

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:14

Jellie, zie mijn raampjes!
foto is precies een jaar oud zoals je ziet...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=CCZFMDIG
Ons huuske is van 1920, toen een 2 onder 1 kap. In 1940 is er een helft afgehaald omdat het winschoterdiep werd gegraven.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:17

Jellie is back! Hi!

Wat een cool huisje! Echt schattig, lekker vrij! Laag beginnen, je bent nu in onderhandeling: omhoog kan altijd nog!

Spannend!

Vashti, wat wordt Juul al een ventje zeg! Hoe oud is 'ie nu? Weet nog wel dat 'ie geboren werd, maar kan me niet meer herinneren wanneer dat was... Pfff...

Flet, wanneer is TanteMiesje eigenlijk uitgerekend? Ze zal onderhand wel aan haar verlof beginnen toch? Kan ze haar neus ook weer eens hier laten zien

Yarka, het is erg plezierig als je jezelf eens terugziet op foto's. Op film is nog beter natuurlijk! Ben ook erg benieuwd naar het filmpje van gisteren, dan zie ik wat ik zelf mis doe...

Bonte, was helemaal vergeten om je sterkte te wensen met het verlies van je caafje. Sterkte ermee!

Chev, je loopt erg op de zaken vooruit qua rietjes ja: of wilde je Showy laten dekken door zo'n prachtige Tinkhengst?

Jean, hij is gaaf! Je had 'm hier al eens vaker laten zien. Cool dat je straks uit je raam kijkt en zo'n meneer voorbij ziet wandelen...

Ik ga ff onder m'n bureau liggen. Ff een dutje doen
Laatst bijgewerkt door Chubby op 12-12-05 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:20

oh wat een schattige huisjes!!! Die zouden hier in de buurt alleen wel het dubbele kosten....

IJ, ik maak mijn dingen met PSP.

OH Chub, die neiging heb ik ook vaak gehad om even onder mijn bureau te kruipen haha.
Wie weet wat nog komen gaat, Kit en Show gaat niet samen in ieder geval en Kit wil ik niet alleen hebben staan strakkies.
Showy's lover heeft ook een beetje die kleur alleen met zilvergen er overheen. Ben zo benieuwd naar de kleur!

Wat een leuke foto's Vasthi!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:23

Ow dames, ik krijg weer warme mailtjes vandaag

Leuk hoor Chev, je verheugen op die gezinsuitbreidingen! Heerlijk als dat toch allemaal "zomaar" kan!

Maar als je knollies straks verhuizen naar je ouders hebben ze in principe toch ruimte zat om samen in de wei te staan? Of zou Kit dan ook blijven jagen? Koop je gewoon een heleboel shets, weet 'ie niet waar 'ie moet beginnen

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:27

Chubby schreef:
Flet, wanneer is TanteMiesje eigenlijk uitgerekend? Ze zal onderhand wel aan haar verlof beginnen toch? Kan ze haar neus ook weer eens hier laten zien

24 januari is ze uitgerekend en ze moet nog 2 weekjes werken en dan heeft ze idd zwangerschapsverlof. De komende weken zijn alleen wel pittig want er worden natuurlijk weer allerlei kerstdiners, -musicals, etc. etc. gehouden daar op school. Ik zal het aan d'r doorgeven dat ze gemist wordt

Chub, ik kruip met je mee onder mijn bureau

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:36

Oh cindy, jou huis is ook echt super! Precies een jaar geleden gemaakt die foto wat apart dat ze zo de helft er af hebben gehaald.

Chubb, nou inderdaad zo doen we t ook hoor. Ik ga niet gelijk de hoofdprijs betalen maar als t moet, dan moet t maar De prijs vind ik sowieso al erg mee vallen! Met wie ga je onder t buro? Leuk die warme mails

Chev, de prijs valt me echt reuze mee. En het is echt tot in de puntjes toe verzorgd. T enige minpunt was een deurknop die jan niet mooi vond, hahaha. En 1 raam was iets minder van kwaliteit.. t is echt ongelooflijk. De andere huizen waar we geweest waren kostten ook zoiets of meer maar dan had je echt veel minder…..

Vanaaf samen Flan doen. Jan is nu thuis, had vanmiddag vrijgenomen om e.e.a. in orde te maken voor de makelaar komt taxeren morgen. Ik neem morgenmiddag ook vrij dan kan ik effe cleanen op plekjes die we wel eens versloffen

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:38

Nog gedated gister Chubby?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:43

Gisteren niet Yarka... Was veel te moe na die wedstrijd. Heb lekker gebadderd en lag op tijd in m'n nestje. Woensdag weer een date.

Ik ga alleen onder m'n bureau: ben echt moe nog... Weird he. Heb echt genoeg slaap gehad afgelopen weekend.

Wel ff een bouwtechnische keuring laten doen Jellie. Ben altijd bang voor addertjes onder het gras. Vraag op bij de gemeente of er bouwplannen zijn in de nabije omgeving (niet alleen ivm ander uitzicht, ook ivm heien enzo). Maar als dit echt jullie droomhuisje is, voor de goede prijs, zo'n huis kom je gewoon af en toe tegen als je mazzel hebt!

24 januari... Een visje komt er dus. Gaat alles naar wens met de baby en Michelle?

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:47

Wie hoor ik daar toch snurken? Ow, Chubby natuurlijk....

Hihi. Ik heb ook helemaal geen zin, maar wel werk dus snel weer een andere Internetpagina openklikken...

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:49

Chubby schreef:
24 januari... Een visje komt er dus. Gaat alles naar wens met de baby en Michelle?

Vis? Da's toch in maart? Als het goed is wordt het een Watermannetje net als Michelle. Nog leuker zou zijn als ze een paar dagen later bevalt... bijvoorbeeld op 29 januari. Dan zijn Michelle en een tante van ons ook jarig
Ik heb wel het idee dat het goed met d'r gaat. Ze is afgelopen vrijdag nog bij ons geweest en alhoewel het erg druk is zegt ze dat ze de komende 2 weken op school ook nog wel volhoudt. Ze zal wel moe zijn maar verder geen klachten ofzo.

@ Tricky1: een antwoord is weer in de maak!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:50

Chub, t wordt idd bouwkundig bekeken. Er zit ook een garantie op van de makelaar bij verborgen gebreken e.d.
Bouwplannen e.d. zijn er niet ook geen veranderd bestemmingsplan.
Wat dat betreft echt perfect! En de tuin die vind ik ook zo mooi, dat hebben ze volgens mij echt pas laten aanleggen.
Ik ken het huisje namelijk van vroeger, toen kwam ik er wel eens. Vrienden van een ex-vriend van mij hebben er in gewoond, voor ze uitelkaar zijn gegaan. Ben er nog wel eens flink aan het kotsen geweest ivm te veel alcohol en combi met borsche bol ben dus al een beetje ingeburgerd

T stomme is dat ik donderdag op vrijdag allemaal over huizen droomde. Vrijdag keek ik toch maar even op de site van de makelaar en toen stond dat er ineens. Ik gelijk gebeld en we konden terecht. Er stonden meerdere afspraken gepland met mensen maar wij konden gelijk komen dus dat was mooi! Gelijk optie genomen en nu afwachten

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:57

Jellie, het klinkt alsof het zo moest zijn! Ik hoop dat de onderhandelingen verder goed verlopen!

Het huisje wat ik hiervoor heb bewoond was ook zo'n oud schattig ding. Uit 1915.

Ik snurk niet! Zie wel op tegen woensdagnacht, want snurkte M vorige x al onwijs, nu is 'ie nog goed verkouden ook

Mijn broertje is van 27 feb en is vis... Foutje! Watermannen ken ik verder niet... Als het wat eerder komt is het een steenbokje, ook niet vervelend!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:03

Thanx Chub, ik hoop t ook! En vooral dat ik dan ook mijn eigen huuske kwijt kan.
Die oude huisjes hebben ook sheer he! Jij een uit 1915 ook mooi! Die we nu hebben is uit 1935 geloof ik. Iig t zelfde bouwjaar als mijn pa
Ohhhhhhhhh, wat erg dat ie zo snurkte. Gewoon een por geven
Jan is een steenbok en die is iig voor mij goed om mee te leven.

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:04

Ooooh Jellie wat een lief huisje !! (ben stiekum tussendoor aan het Bokken). Kan me voorstellen dat je hiervoor viel. Nu gaan we met z'n allen hééééél hard duimen dat het jullie gaat lukken !!!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:07

hihi bedankt Keeva! Ik hoop dat t duimen lukt! Ik zit ook al effe stiekem te bokken!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:16

Jel ik hoop echt dat het wat wordt! Ik duim voor je!
Chub, niet zo snurken he!

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:41

Ik weet ook zeker dat het Chubby was..... Dus niet ontkennen hoor, want tja, jij slaapt, jij hoort het niet, toch!

Flet: gezellie! Ik zie het wel komen. Knap van je buitenrit hoor!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:47

Heb net heel aktief gedaan: mijn pb-boxen, zowel in als out, zijn bijna helemaal leeg!

Nu ff verder slapen...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:53

Thanx Spet, ik hoop t zoooo! Nouja, ik hou t hier wel op de hoogte

Chub, daar mag ik eens een voorbeeld aan nemen!

Nog een half uurtje, dan naar huis. Effe snel boodschappen halen. Makkelijk eten vanaaf. Karbonade met diepvriesspinazie en aardappels. jan had ze vanmorgen al geschild.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:55

Jellie, wat een schattig huisje, hoop dat het lukt. Ja heb idd borstvergroting gehad, ben er zo blij mee.

Chub, ja hij is wel erg leuk.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:55

Chubby schreef:
Ow dames, ik krijg weer warme mailtjes vandaag

Leuk hoor Chev, je verheugen op die gezinsuitbreidingen! Heerlijk als dat toch allemaal "zomaar" kan!

Maar als je knollies straks verhuizen naar je ouders hebben ze in principe toch ruimte zat om samen in de wei te staan? Of zou Kit dan ook blijven jagen? Koop je gewoon een heleboel shets, weet 'ie niet waar 'ie moet beginnen

Oeh spannend! houden ze je een beetje wakker of heb je zin om er naast te kruipen? hihi

hoe bedoel je "zomaar"?

Bij mijn ouders thuis krijgen ze een grote paddock voor in de winter. De weidegang is alleen in de zomermaanden en niet aan huis helaas. Weet nog niet of ik Showtje mee naar mijn ouders neem of haar daar laat staan waar Kit nu ook staat. Even bedenken wat wijsheid is. Ik zou zo wel de bak kunnen gebruiken die ik hier niet heb ik kom daar dan toch nog dagelijks en het is op loopafstand niet door het drukke verkeer en ook de weg naar het bos.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:03

Chev, toch al heel lekker dat ze in een paddock kunnen in de winter! Met showtje nog effe wachten wat je doet, tja wat is wijsheid...
Hoe is t trouwens met t mooie rijtuig?

Fijne aaf allemaal

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:07

Hoi Hoi.
Ik was er ook weer even.. Heb niet alles bijgelezen.. Tis zoveel
Kga het echt proberen bijhouden!

Wat een schattige huisjes! Echt zo lief.. Van die huisjes die je ook op kerstkaartjes ziet

Ben nog steeds niet al te lekker.. Ben supermoe, misselijk e.d. van de week maar eens langs de dokter.. Ben er bang voor dat ik weer een terugslag krijg van mijn pheiffer die ik 3 jaar geleden had..
Ben dus ook niet naar school.. Morgen wel eventjes.. Heb vergadering en moet een gesprek met mijn mentor over dat ik halve dagen naar school mag gaan ivm dat ik zo futloos ben..

Vanmorgen naar de krant gebeld. We komen in de krant.. Omdat wij zo'n project hebben voor een oppas-service.
viewtopic.php?f=11&t=504006&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Woensdag komt dus de krant naar ons praktijkbedrijf voor een interview met mij en een foto van mij en een paardje
Heb er wel zin in!

Dernet bij mijn Tinkerbellie wezen koekeloeren.. Ging lekker rijden dacht ik.. Maar mevrouwtje dacht er anders over.. Ze was superfris en ik heb het dijke naast de pensionstel wel 3 keer over en weer gebokt en gesteigerd.. Alles was eng en toen kwam er nog een auto.. En die ging toeteren.. *Slim* En toen kwam ze omhoog.. Lekker vage bui..
Ik wilde op visite gaan bij mijn oude stage maar dat heb ik maar uitgesteld totdat ze weer wat afgekoeld is..

Kheb ook doordat ik zo moe ben de kracht niet om haar in te houden. Dus ja dan maar beetje uit laten bokken in de hoop dat ik bleef zitten.. Is gelukt..
Maar van het weekend als mijn vriend komt moet hij er maar even op om haar uit te laten razen buiten.. Ik zou het dolgraag zelf doen maar ik heb er gewoon de kracht niet voor om haar bij me te houden.
Jammer..

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:11

*komt binnen vallen*
Hoi! Ben lang niet meer op Bokt geweest, maar had een paar vragen en dacht op Bokt wel de antwoorden te vinden..
En toen zag ik ineens een tinker subforum staan! Whoehoe! Dus vandaar dat ik hier zo wel eens langs zal waaien.
Foto's van mijn bonte liefde heb ik hier al ergens gedumpt.
Homework is calling, maar tot horens!