Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sandra1984 schreef:Kailonne moeilijk is dat ey! ik ken het gevoel.. Soms twijfel ik nog steeds aan king of het wel wat gaat worden samen. (in de bak geintjes uithalen ok, maar ben stiekem nog steeds zo bang dat ie dat ook gaat doen als we buiten zijn, hij heeft dat al een keer gedaan gelukkig niet met mij maar toch) Maar king is ook echt mijn maatje en met alles een geweldige vent..(alleen dat rijden soms hahaha)
Maar ik wil je 1 ding meegeven, je moet er echt voor de volle 100% achter staan voor je jack verkoopt.. weg is weg en als je dan spijt krijgt.
ik dacht er voor de volle 100% achter te staan, maar dat was niet en was blij dat ik hem toen nog niet verkocht had..
Kailonne schreef:Kent iemand deze tinker
http://link.marktplaats.nl/522087417
Ik twijfel of ik JAck zal verkopen en een hele brave ouderer goed beleerde tinker zal terugkopen.
Sandra1984 schreef:en wat precies van Equifyt dan??
Kailonne schreef:Jack is gewoon jong en moet nog veel leren. Ik ben niet zo'n held met rijden. Dat werd eerst opgevangen door mijn bijrijder die alles met hem deed. Zij heeft hem mee naar buiten genomen enz.
Jack kent nu alles, maar het moet nog bevestigd worden. Ik ben met rijden heel onzeker en vind alles al snel eng. Jack doet niet zoveel verkeerd, maar elke sprong opzij en zeker een paar keer achter elkaar is voor mij doodeng.
Dan kijk ik met jaloerse blikken naar een stalgenoot die niet kan rijden en die met haar kuikenmakke tinker lekker buiten gaat rijden. Ik met mijn meer dan 30 jaar rijervaring durf dan niet mee. En daar baal ik enorm van.