Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Rhiannon_ schreef:Dat heb ik ook wel een beetje hoor Ellen.
Ik vind op zich wel hoe meer zielen hoe meer vreugd en harstikke gezellig dat iedereen meekletst, maar het is gewoon niet te doen overal op in te gaan.
Ik neig dan met reageren toch meer naar de 'oude garde'.
Waarmee ik de 'nieuwen' absoluut niet wil wegjagen hoor!
A_Pallieter schreef:ik snap je punt helemaal hoor ellen!
De meeste van ons kennen elkaar inderdaad persoonlijk, ik overigens niet allemaal maar wel de meeste.....
maar iedereen is welkom, en we zien wel of ze blijven hangen of afhaken..... zou leuk zijn als ze zich net zo op hun plaats gaan voelen als ons toch?
bailey94 schreef:ik ken verder nog niemand persoonlijk, maar hoop het wel is te kunnen doen
alleen chantal ken ik van gezegt, maar ook niet zo heel erg goed
maar door veel lezen en praten leer je de mensen wel kennen, alleen nog persoonlijk dan haha
A_Pallieter schreef:Ik heb een personel updaterik heb het momenteel best druk dus niet elke dag tijd om te kletsen, maar weet precies wat er gebeurt omdat ik lois vrij regelmatig ook spreek..... wel handig
ellieellende schreef:bailey94 schreef:ik ken verder nog niemand persoonlijk, maar hoop het wel is te kunnen doen
alleen chantal ken ik van gezegt, maar ook niet zo heel erg goed
maar door veel lezen en praten leer je de mensen wel kennen, alleen nog persoonlijk dan haha
Ik bedoelde het niet zo heel letterlijk hoor Kim.... idd het gevoel dat je iedereen door hun verhalen te lezen en mee te leven persoonlijk kent. Wil er ook geen rel mee veroorzaken oid, maar ik wilde het gewoon even gezegd hebben.