[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:02

Ik heb zaterdag die test gehad en vaanf daar zou het ongeveer twee weken duren voor ik de uitslag te horen kreeg...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:08

spannend, afwachten dus!

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:08

timokyana schreef:
@wisky:wanneer komt die heerlijke dekhengst jou kant uit?

Ik hoop volgende week woensdag.
Ik moet eerst nog overleggen met zijn baasje en oppas zoeken voor mij zoontje.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:09

Das al aardig snel!
Nu maar hopen dat paps ze zoon een beetje mag! (of andersom)

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:10

En willemijn en die drachtige merrie? Staan ze al bij jou?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:59

Goede middag!
maya en snowdon: wat een geweldige foto's van jullie 2 in apenpakkies!
grr: wat fijn dat het zo goed gaat met mirthe. Ze is zo te horen helemaal happy.
snowdon: spannend hoor wachten op de uitslag van de politie test.
lordj: spreekwoorden, lastig hoor.
timo: wachten duurt zolang... kyaaaaaaaaan gooi die beeb er nou uit!!!!!!
wisky: woensdag is al mooi snel, wel foto's maken als hij bij jou is he?

ik hoop dat ik op iedereen heb gereageerd, anders sorry daarvoor. Jullie gaan ook zo snel...

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:27

Afbeelding
Een filmpje van Aaron.

@Timokyana,Willemijn ging niet door,eigenaar heeft zelf een oplossing voor haar gevonden en kan haar nu zelf houden.
Drachtige merrietje is de dierenbescherming nog mee bezig.
Weet nu wel meer zoals naam en leeftijd van merrie en de naam en het uiterlijk van de vader van het ongeboren veulen(een vlek!)
Kan nog maar zo een maand duren voor ze in mijn wei staat.

Weiland heb ik nu genoeg,ruim 6 hectare op 2 verschillende plaatsen(makkelijk voor de hengsten en merries om apart te houden)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:52

Wat is het een scheur ijzer zeg!

Hoe is het nu met die merrie dan? en waar is ze op dit moment.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:28

Haha! Maya + Leon in appepakkie wist nieteens dat jullie tegelijk op zelfde school zaten Bloos

en wat staat Snow daar nog op hoge beentjes Tong uitsteken

en Bloos! zomaar zeggen dat het een konijn is Ach gut
Say kon trouwens ook heel "apart" galoperen Ja en nu doet ze dat nog heel af en toe in het bos als ze echt zoiets van schiet nu op gaan met die banaan Haha!
Ze zou dan echt de wedstrijd verspringen kunnen winnen Nagelbijten / Gniffelen

Hier trouwens HAS dierhouderij&diergezondheidszorg gedaan en dat waren ook 90% "paardenmeisjes" dat vonden de veehouderijstudenten ook altijd leuk Clown een enkeling had een fjord, een ander alleen shetten en de rest allemaall sjieke KWPNers enzo Ja --> niveau was ook niet altijd even denderen Nagelbijten / Gniffelen Diergezondheid/ biologie enzo was wel super OK dan! Ook gegeven door DA's enzo, maar sommige vakken Rolleyes konden we net zo goed zelf voor de klas gaan staan Tong uitsteken (hoe vaak we niet de lerares verbeterd hebben Nagelbijten / Gniffelen) maar ach zo is t overal wel wat Haha!

Niet dat er met het diploma ooit iets in de richting van dier/ paard gedaan heb Nagelbijten / Gniffelen hou het maar op hobby want wat ik kon doen verdiende allemaal geen knoop daar zou ik mijn eigen paard nieteens voor aan kunnen houden na koop van ons huisje Bloos
Maar een HBO vonden ze hier ook al voldoende om me aan te nemen Tong uitsteken en nu dus sollicitatie voor andere functie binnen het bedrijf dus misschien wordt het dan ook nog écht leuk om te werken Haha!

Verder Wisky een hengst erbij Cool Pff lijkt wel of ie eeuwen niet op de wei is geweest zo rent ie ...

en verder uhh...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:33

goede middag Haha!

hier ook een die op een paardenhouderij heeft gezeten Bloos
alleen zat ik in meppel Tong uitsteken
het bandageren ed heb ik nooit moeite mee gehad (moeders is ehbo, bhv, scheeps gezondheids zorg, etc etc instructeur Bloos ) het pap lepel gedoe

wisky idd die was wel blij zijn benen te kunnen strekken Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:37

zat jij in meppel? daar zit ik nu op school, op het aoc terra. wat grappig

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:39

Haha! yup
2 jaar gezeten heb het helaas moetten opzeggen ivm het hele auto ongeluk gebeuren Verdrietig
heb zelfs op ferderiksoord gezeten waarmee meppel samen is gegaan

heb je ook op het oude gebouw gezeten ???

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:37

Wat een lekker scheurmonster WIsky! "t is Wel een leukerd hoor!

Ik wilde altijd veearts worden, maar heb daar van afgezien omdat ik dan nog erg lang moest studeren. Pabo was 4 jaar, dus korter. En nu ben ik met plezier juf, dus het is allemaal goed gekomen.

Ik ga even mesten, vandaag niet rijden, maar lekker met Banbay tutten.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:13

Ik heb een half jaartje op het oude gebouw gezeten in meppel, aan het vledder. Daarna moesten we verhuizen naar het nieuwe gebouw.

Ik doe de opleiding dierenartsassistente. Ben net een beetje op internet aan het kijken naar leuke cursussen en opleidingen die ik na deze kan doen. Heb oa gevonden: (sport)massage bij paarden, dieren fysio, verschillende kyniologen opleidingen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:33

Haha! Ik wilde eerst ook dierenarts worden Ja, maar onze dierenarts verklaarde me voor gek was veel te hard en zwaar werken enzo en toen ik erachter kwam dat je moest inloten (en ik dus het idee had dat haal ik toch nooit Bloos terwijl ik VWO op sloffen aan het halen was Nagelbijten / Gniffelen) en hoeveel de opleiding zou kosten Geld, geld! dacht ik dan doe ik wel iets op HBO met dieren of zo Clown

Dierfysio leek me ook erg leuk *LOL* maar kwa opleiding moest je dan eerst 4 jr mensen doen en dan nog 2 jr dieren en dat met mensen zag ik niet zitten Bloos achteraf wel maar toen echt niet Clown

Momenteel heb ik er spijt van dat ik niet gewoon iets heel anders (niet met dieren dus) heb gekozen. Skeikunde/ wiskunde / biologie vond ik bv allemaal erg leuk en makkelijk maar kon geen leuke baan bedenken waar ik dat voor nodig zou hebben dus dacht tja wat heb ik dan aan zo'n opleiding Nagelbijten / Gniffelen achteraf wellicht meer dan wat ik nu gedaan heb Bloos , maarja niks aan te veranderen en ik weet nog steeds niet wat ik écht wil dus we zoeken verder Haha!

ps jammer dat mijn tinkertoernooitopic niet echt loopt Bloos zo'n mooie foto's van Bonte Cool en ook al enorm leuke reacties *LOL* maar wel nog maar 11 Scheve mond heb geprobeert het omhoog te schoppen maar helpt niet Bloos

Doei! moet nog ff naar supermarkt, met hond uit en dan eten Vork

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:26

je kunt een cursus dier fysio gaan doen, bij cursuscentrum. Ik denk dat ik dat ga doen. Helemaal gecertificeerd enzo, en het duurt veel minder lang.

Een vriendin en ik hebben een wild plan om samen iets te gaan beginnen als we klaar zijn met school, dus wie weet.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:34

Wilde plannen zijn altijd leuk toch?!

Ik heb net een heerlijk eind met Banbay gewandeld. Dat vindtie echt zo leuk, op de steeg loopt hij maar sloom achter me aan te sjokken, maar zodra we op de weg zijn, kijkt hij z'n oogjes uit!

Vanavond een bruiloft op een boot, dus daar moeten we wel op tijd zijn anders istie weg.
Dus zo effe lekker eten, douchen en tutten!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:43

Bedankt voor alle bemoedigende berichtjes *LOL*
Maya; dat speelt ook zeker mee in m'n hoofd hoor, dat ze het ook nog wel eens eerder kan doen. Daarom wil ik ook na dit weekend elke dag even komen loeren, hoe ze er bij staat. En het zijn geen diepe sloten, en de weilanden liggen een goede meter van de sloten vandaan. Maar toch he.. liever het zekere voor het onzekere Ja

Jeetje, allerlei dieropleidingen hier *LOL* Ik heb dat nooit gewild, het trok me niet zo, en vaak moet je zo sappelen voor een beetje inkomen.. Nee, ik wordt gewoon een communicatiedeskundige Huilen van het lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:45

Leuk al die schoolverhalen! Zoveel mensen die op een 'groene school' hebben gezeten..
Leuk! Ja

Go jij! Go jij! Ik ben geslaagds voor mijn TTT! Go jij! Go jij!
Bijzondere verrichtingen gingen geheel vlekkeloos.. Moest vooruit inparkeren.. Had ik nog nooit gedaan, maar dat ging echt heel goed!
De rest ging wat minder vlotjes.. Begon het ook nog knoerhard te regenen.. Ik was best zenuwachtig, wat uitte in schrikachtig reageren. Maar alles wel goed opgelost en netjes gereden.
Had een erg leuke examinator.. Ben zijn naam kwijt. Maar toen hij zei dat ik nog zeker 20 lessen nodig had vond ik hem wat minder lief.. Vork
Mijn instructeur zei dat dat helemaal niet nodig was, want ik moet alleen letten op vooruit kijken en daar heb je echt geen 20 lessen voor nodig!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:30

Jeej sita Go jij! Go jij! gefeliciteerd Go jij! Go jij!
Voor vooruit kijken heb je zeker geen 20 lessen nodig. Dat je ttt goed ging zeg al heel wat toch? Haha!

grr: kleine banbay vrolijk aan de wandel. Altijd leuk die vrolijke koppies. Alsik met Dundee ga wandelen heeft hij helemaal van die glinster oogjes en zijn oren zitten dan helemaal naar voren gevouwen op zijn hoofdje.

Ik heb net super lekker gekookt en gegeten, al zeg ik het zelf. Had nassi gemaakt., en roerbak groenten met zoet zure saus spul. Was echt jummie, en lekker pittig!
Zo maar even naar de beestjes, eerst de paardjes, dan de kipjes en dan kalfje.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:41

oei janet dat soort wilde plannen had ik ook met een en dat liep gruwelijk mis helaas

verder net bij sil geweest Haha!
heb al zoveel vertrouwen in hem dat ik er zwaar aan denk volgende week al een buitenritje te maken Bloos
maar helaas heb ik filou niet weer tepakken gekregen helaas Verdrietig

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:48

Ik maak niet zomaar met iemand wilde plannen. Ik weet zeker dat ik goed met haar kan vinden, we denken over veel dingen hetzelfde, we kunnen goed samen werken, en we kunnen elkaar vaak zien znder zat van elkaar te raken.
Maarja het zijn wilde plannen, en ik moet zeker nog een 1 jaar naar school.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:59

Maar kunnen jullie ook beiden zakelijk, kritisch en afkeurend naar elkaar zijn? Wat is je plan trouwens? Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:04

zakelijk weet ik niet. Kritisch en afkeurend wel. Als een van beide ons its niet zint zeggen we dat.

We willen allebei cursus paarden tandarts doen en graag fysio bij dieren. Maar we zijn ons nu aan het orienteren enzo wat we precies willen.
Maar het is nog een heel wild plan hoor. Het kan ook wel helemaal niet door gaan.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:08

waar kan je dat soort cursussen doen dan voor paardentandarts en fysio?