Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
timokyana schreef:@wisky:wanneer komt die heerlijke dekhengst jou kant uit?

Maya + Leon in appepakkie wist nieteens dat jullie tegelijk op zelfde school zaten
zomaar zeggen dat het een konijn is
en nu doet ze dat nog heel af en toe in het bos als ze echt zoiets van schiet nu op gaan met die banaan

een enkeling had een fjord, een ander alleen shetten en de rest allemaall sjieke KWPNers enzo
--> niveau was ook niet altijd even denderen
Diergezondheid/ biologie enzo was wel super
konden we net zo goed zelf voor de klas gaan staan
(hoe vaak we niet de lerares verbeterd hebben
) maar ach zo is t overal wel wat
hou het maar op hobby want wat ik kon doen verdiende allemaal geen knoop
daar zou ik mijn eigen paard nieteens voor aan kunnen houden na koop van ons huisje
en nu dus sollicitatie voor andere functie binnen het bedrijf dus misschien wordt het dan ook nog écht leuk om te werken
Pff lijkt wel of ie eeuwen niet op de wei is geweest zo rent ie ...

) het pap lepel gedoe

yup

Ik wilde eerst ook dierenarts worden
, maar onze dierenarts verklaarde me voor gek was veel te hard en zwaar werken enzo en toen ik erachter kwam dat je moest inloten (en ik dus het idee had dat haal ik toch nooit
terwijl ik VWO op sloffen aan het halen was
) en hoeveel de opleiding zou kosten
dacht ik dan doe ik wel iets op HBO met dieren of zo
maar kwa opleiding moest je dan eerst 4 jr mensen doen en dan nog 2 jr dieren en dat met mensen zag ik niet zitten
achteraf wel maar toen echt niet
dus dacht tja wat heb ik dan aan zo'n opleiding
achteraf wellicht meer dan wat ik nu gedaan heb
, maarja niks aan te veranderen en ik weet nog steeds niet wat ik écht wil dus we zoeken verder
zo'n mooie foto's van Bonte
en ook al enorm leuke reacties
maar wel nog maar 11
heb geprobeert het omhoog te schoppen maar helpt niet
moet nog ff naar supermarkt, met hond uit en dan eten

Ik heb dat nooit gewild, het trok me niet zo, en vaak moet je zo sappelen voor een beetje inkomen.. Nee, ik wordt gewoon een communicatiedeskundige

Ik ben geslaagds voor mijn TTT! 

gefeliciteerd