En Irene staat nu in Ierland om door de palominohengst van Clononeen farm gedekt te worden.
Kwam vast allemaal verwarrend over, sorry
was ook wel enthousiastChub , heb je xxx nog gezien?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
was ook wel enthousiast
Heb wel via sms en bellen contact gehad dit weekend. Voor later deze week staat een 'date' gepland.
Jean schreef:Flettie, Nee dat is de vader van Irene, die staat in Engeland, gaat via hier naar Amerika, waar Falcon ook is.
En Irene staat nu in Ierland om door de palominohengst van Clononeen farm gedekt te worden.
Kwam vast allemaal verwarrend over, sorrywas ook wel enthousiast

Chubby schreef:Heb niet zoveel zin om te werken![]()
Moet eigenlijk naar het Luxemburgse Belastingkantoor bellen... heb alleen geen zin.... ik ga maar eerst het antwoord op mijn vraag proberen te zoeken op internet... iemand erg goed in frans? Want de duitse versie van hun site werkt niet naar behoren
Chubby schreef:Je m'excuse, mon francais n'est-ce pas tres bien...![]()
Mon francais n'est-ce pas bien aussi. Beetje ernstig verdrongen door het russisch 
Maar dan rijden er iets meer tractoren hier. Zondag is in Duitsland Ruhetag voor 99% van alle boeren. Als een Duitse boer op zondag gaat werken dan loopt ie echt verschrikkelijk achter met het binnenhalen van zijn oogst. Dus als ik op zondag ga kan ik er wel zeker van zijn dat we geen grote combi's tegen komen onderweg. 
Net een vergadering gehad, waarbij ik m'n ogen weer niet open kon houden... Pffff....
Jean schreef:
Ben erg vroeg weer maar had net tel. vanuit Amerika [die maffe Amerikanen ook, houden geen rekening met tijdsverschil![]()
]
, heb wel een leuk nieuwtje denk ik. Weten jullie nog de vader van Irene, The Boss of The buissness, die chocolade palomino kleurige hengst?
Die komt even hier staan en mag dan ook gebruikt worden voor dekkingen, nou ja, leuk man, dit is de site waar hij op staat, heb zelf nog een mooiere foto maar kon hem even niet vinden.
http://www.aristocratichorses.com
Dit is ook waar Falcon straks heen gaat.
maar verder lekker genoten!
balen zeg, van de een in de andere dip
doe maar ff lekker rustig aan, is echt niet erg dat je even niet reageert op iedereen dan
leuk hoor
haha sorry
hahahajacky2 schreef:Het is op zaterdag 14 januari in Heerde en het begint om 10.00![]()
Kan ik eventueel met jou meerijden als mijn collega niet gaat ???
lekker zo zonder zadel, ik doe dat niet gauw. 

Het huisje staat ergens op t net. Ik zal de link nog wel even zoeken en plaatsen
Ook in de Battie, leuk!
T is echt een knap kind!
minder dat er zo veel paarden hoesten. 
Nog bedankt voor de reacties op de Flan foto 
Morgen komen ze ons huis schatten.