[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jean

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:48

Flettie, Nee dat is de vader van Irene, die staat in Engeland, gaat via hier naar Amerika, waar Falcon ook is.

En Irene staat nu in Ierland om door de palominohengst van Clononeen farm gedekt te worden.

Kwam vast allemaal verwarrend over, sorry was ook wel enthousiast

Chub , heb je xxx nog gezien?

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:49

Dank je Jean, zal het ook in gedachten houden.

En nu heeeeeeeeeeeeeel snel weer verder!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:05

Jean, zie xxxx hier af en toe door de gangen heen wandelen Heb wel via sms en bellen contact gehad dit weekend. Voor later deze week staat een 'date' gepland.

Heb niet zoveel zin om te werken

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:08

Jean schreef:
Flettie, Nee dat is de vader van Irene, die staat in Engeland, gaat via hier naar Amerika, waar Falcon ook is.

En Irene staat nu in Ierland om door de palominohengst van Clononeen farm gedekt te worden.

Kwam vast allemaal verwarrend over, sorry was ook wel enthousiast

Zit Falcon dan al in Amerika? Die zou toch pas na de hengstenkeuring gaan?
Irene heeft in ieder geval wel een erg knappe pappa

Chubby schreef:
Heb niet zoveel zin om te werken

Oooh, gezellig!! Ik ook niet Moet eigenlijk naar het Luxemburgse Belastingkantoor bellen... heb alleen geen zin.... ik ga maar eerst het antwoord op mijn vraag proberen te zoeken op internet... iemand erg goed in frans? Want de duitse versie van hun site werkt niet naar behoren

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:20

Je m'excuse, mon francais n'est-ce pas tres bien...

Bewijs is geleverd met bovengenoemde zin, lijkt me...

Moet de contracten voor De Telefoongids vanmorgen nog uitspitten en aangeven wat we voor het volgende jaar willen doen. Die man van de Telefoongids lijkt niet te begrijpen wat 'decentraal' inhoudt en belt me meerdere keren per week!

Je hebt dus zondag een lekker ritje gemaakt met je bolleke! Kun je niet op een andere dag dan op zondag dan?

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:31

oooohhh, flettie, zullen we het maar op de narcose houden, hahaha

Waar Falcon heen gaat bedoel ik, jullie zijn veel te wakker

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:34

Chubby schreef:
Je m'excuse, mon francais n'est-ce pas tres bien...

Merde.... Mon francais n'est-ce pas bien aussi. Beetje ernstig verdrongen door het russisch

Op een andere dag dan zondag? Ja... op zaterdag Maar dan rijden er iets meer tractoren hier. Zondag is in Duitsland Ruhetag voor 99% van alle boeren. Als een Duitse boer op zondag gaat werken dan loopt ie echt verschrikkelijk achter met het binnenhalen van zijn oogst. Dus als ik op zondag ga kan ik er wel zeker van zijn dat we geen grote combi's tegen komen onderweg.
En verder moet ik doordeweeks gewoon van 8:30 tot 17:00 werken en in het donker ga ik niet met haar op pad. Ben niet levensmoe

Ik en wakker Jean?? Pffff, kon me bed niet uitkomen vanochtend en werd pas na 2 bakken sterke thee een beetje wakker hier achter de computer

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:38

Tinkermuts schreef:
Cheveyo schreef:

Cowboy Magic Detangler & Shine 118 ml Tube 10.50
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
- 1 x Vasthi
- 1 x Dobbel
Cowboy Magic Detangler & Shine 354 ml Fles 25.00
-
-
-

Cowboy Magic Super Body shine/Dust control 710 ml Fles 11.00
-
-
-

Cowboy Magic shampoo 473 ml Fles 7.50
-
-
-

Cowboy Magic Green Spot Remover 710 ml Fles 11.00
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
- 1 x Vasthi
- 1 x Dobbel
Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 473 ml Fles 7.50
-
-
-

Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 946 ml Fles 12.50
-
-
-

De flessen en tubes zal ik dan op de hengstenkeuring overhandigen, graag ook gelijk contant en gepast betalen daar, ik zal natuurlijk zeggen op hoeveel de kosten komen

Super tinkermuts ik ga ook naar de hengstenkeuring dus erg fijn,

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:40

Hou op, hou op! Ik heb gewoon nog steeds kleine oogjes Net een vergadering gehad, waarbij ik m'n ogen weer niet open kon houden... Pffff....

Ik snap wat je bedoeld Flet, ik verwachtte al zoiets. Maar wordt er nu nog steeds ge- oogst dan? Het is toch al december!

Bij mij is het Frans direct uit m'n systeem verloren gegaan na mijn examens, ruim 8 jaar geleden

Ow btw, ik heb ook Cowboy Magic, ik meen Detangler & Shine. Heerlijk spul! Chub's manen lijken dan op de manen van een Barbie- paard, aldus zusje

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:45

Jean schreef:

Ben erg vroeg weer maar had net tel. vanuit Amerika [die maffe Amerikanen ook, houden geen rekening met tijdsverschil ]
, heb wel een leuk nieuwtje denk ik. Weten jullie nog de vader van Irene, The Boss of The buissness, die chocolade palomino kleurige hengst?

Die komt even hier staan en mag dan ook gebruikt worden voor dekkingen, nou ja, leuk man, dit is de site waar hij op staat, heb zelf nog een mooiere foto maar kon hem even niet vinden.

http://www.aristocratichorses.com

Dit is ook waar Falcon straks heen gaat.

SAAARRRGGGHHHH wilde dat ik ook een Tinkermerrie had!!!! Heb nog wel een leuke shet in de aanbieding maar dat is zielug

Echt zo'n megastoer ding die chocopal!!! WWOWWW

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 11:47

Aardappels Chubby. Aardappels. Daar wordt je hier nog mee dood gegooid. Tis even wachten op de eerste echt goede vriesperiode en dan houdt dat ook op. Kan ik 's ochtends tenminste weer fatsoenlijk door racen ipv steeds op de rem om die tractoren+aanhangwagens vol met aardappels in te halen

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:00

Jean kan je eventueel ook een rietje reserveren? Of loop ik nou erg op de zaken vooruit?

Grrr gewoon kwijt wat ik gelezen heb!

OH ja Spetter Gefelicitinkerd!!! Moest echt nadenken hoe oud ik nou zelf was haha maar ik ben dus ook 31!
Doet het pijn om over die 30 te zijn?

Lekker ritje gehad dus Flettie en op de weg aardappelen ontwijken met de toettoet.

Nou chub, ben het helemaal eens met de opmerking van barbiehaar, heerlijk spul is het!

Werkze Yarka, druk druk?

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:13

yarka, zo gaat lekker dus met rijden met cody, goede wendingen en lekker nageven, goed hoor, dat vraagt om foto's weer!

grid, lekkere rit gemaakt, sayla alleen weer schrikken van zo'n gekke tak, heerlijk he, 2 kruintjes hihi maar verder lekker genoten!

silas, uitgebereid getut met je knollie, lekker hoor

bonte, balen zeg, van de een in de andere dip
sterkte met je caafje, wel goed van je dat je dr hebt laten inslapen en niet verder ziek hebt laten zijn, maar wel heel erg voor je
en met je kaak nog steeds doe maar ff lekker rustig aan, is echt niet erg dat je even niet reageert op iedereen dan

jellie, lekker weer een beetje meedoen, wordt het weer rustig in mn pb box hahaha
gafe foto van flan!

peetorlan, leuke foto's van whis in dr nieuwe stalletje, lekker hoor

TM, je verhaaltje over chuck klinken altijd zo lekker verliefd leuk hoor
lekker zonder zadel gehobbeld dus!

pellie, haha dat ding wil ik ook voor mn toekomstige baby :p haha

annick, damian beetje chaggi tegen andere paardjes, en blauwe plek op zn hoef dus, of een rode hihi
en ook nog wisselen, gewoon ff niet zo in zn hum...

indezz, haha de reactie van mij op jou, ja kater burbbbb doelde op mij, haha omdat je eerder aan mij vroeg of ik een kater had
had niet gelezen dat jij een borrel op had haha sorry

cheveyo, zal mn foto's morgen proberen up te loaden
leuk je kalenders, heb ze ook zoiets gemaakt van fig

nikita, ik een lekker stout en jong ding hahaha dankje
lekker rijden weer aan het oppakken, leuk hoor!

FK, wij gaan baggio instralen, haha deal!
doe mij maar een glaassie melk van mira, beter dan een malibu hahas
super van dr oogje, laad morgen de foto's ff op

jean, haha ook al aan het lachen om mij, hahaha
lekkere hengst komt dus op stal bij jou ff

spetter, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!

ow mensen moet nu alweer weg
kater is ook weg, nu fig voeren en dan maar weer bijlezen, beppers!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:21

Cheveyo, ja de bedoelling is dat hij hier ook gaat springen in de tijd dat hij hier is.

Roos, niet je uitlachen hoor maar gewoon wat je allemaal meemaakt en hoe je bent, geweldig

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:22

jacky2 schreef:
Het is op zaterdag 14 januari in Heerde en het begint om 10.00

Kan ik eventueel met jou meerijden als mijn collega niet gaat ???

Tuuurlijk.....

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:48

Cindy, van Harte Gefeliciteerd met je 31e verjaardag

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:08

Yep Chev, druk, en ik heb nu een collega die mijn kantoor deelt met me. En de opstelling van werkplekken is wat veranderd. Onopvallend Bokken is nu een stuk lastiger...
Maar veel 's avonds Bokken dus voor mij.

Ik zal proberen een fotograaf te regelen Roos! Ben zelf ook erg benieuwd naar hoe het er uit ziet.

En weg ben ik weer...

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:14

Cindy, van harte meid. Vervelend dat je nu zo ziek bent.

Jean, knappe hengst zeg, die papa van Irene. Wat gaaf dat hij een tijdje bij jou komt te staan. Krijg toch echt de kriebels om Vasthi dit voorjaar weer te laten dekken met al dat hengstenschoon.

Yarka, fijn dat het zo goed gaat met Cody! Wanneer ga je met Jane beginnen? Of was die nog niet oud genoeg? Ik wist wel dat je boos was haha.

Lekker dat je weer eens buiten hebt gereden Flattie! Hoe is het nu met je zus trouwens????

Chev, ziet er prachtig uit je Kit-kalender! Bij het kruidvat kun je trouwens hardcopy kalenders laten maken met eigen foto's. Rietje? zijn er uitbreidingsplannen?????

IJ, fijn dat Indy zo is opgeknapt. Moet je nog terug naar de fysio met hem? Wat een werk zeg al die paketten inpakken! Succes ermee.

Hieronder de kerstfoto van Julian. Helaas was hij niet over te halen om een kerstmuts op te zetten.
[img] http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=A8CQRHIN [img]

en dit is Juul tijdens de vakantie. Geheel geconcentreerd op zijn harkje en schepje.
[img] http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=A8CQRHIN [img]

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:24

Flattie?! Haha!
Oh ik ben zooooooooo boos Vasthi! Hihi!
Jane is bijna 3, met haar begin ik eerst even met het longeerwerk en de stem commando's. Heb ik nu met Cody ook erg veel profijt van merk ik.
En dan er eens op klimmen.

Tjee...wel erg lastig hoor, proberen niet te Bokken!
Hoezo verslaafd???

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:30

Aaaaah, super foto's Vasthi, van je lekkere kleine mannetje. Die kerstfoto is echt geweldig !!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:35

Ooooh Vasthi wat een leuk ventje! Prachtige foto's!
Allen bedankt voor de felicitaties

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:52

Goedemorgen! Naja inmiddels al middag na dat ik begonnen was met bijlezen… heeeeeel druk op t werk….

Tmuts, ik ben ook erg blij dat Jan ook zo gek op paarden is. Hij is echt mijn maatje en zo zijn we samen heerlijk bezig! Wat gaaf dat je boom zo aan t flikkeren is lekker zo zonder zadel, ik doe dat niet gauw.

Sox sta je in de Battie, wat leuk!

Peetorlan, vind t zeker gaaf als ze zo in aktie zijn. Flan kan dat echt een tijd volhouden.. Daar geniet ik net zo van als met t rijden ofzo..

Jean, heb je een bortstvergroting gedaan? Dat heb ik denk ik gemist. Ik hoop dat je geen last hebt! Leuk hoor!

Grid, haha Say dus geen zin om op Winnie te wachten. Leuke beesten zijn het toch he!

Pel, grappig dat kindervriendenplaatje. Ik denk dat ik er zo ook maar 1 aanschaf voor als mijn broer langskomt
Bedankt Het huisje staat ergens op t net. Ik zal de link nog wel even zoeken en plaatsen Ook in de Battie, leuk!

Vasthi, thanx. Leuk dat Julian op de post gaat T is echt een knap kind!

Chev, klinkt goed al die cowboy magic dingen! Gaaf dat je vuurwerktraining hebt gedaan! Zou ik ook leuk vinden zeg. Leuk gedaan die kalender!

Annick, was dat een bloedvlek op zijn hoef ofzo? Jammer dat hij een beetje hummie is… minder dat er zo veel paarden hoesten.

Cindy, van harte met je verjaadag en ook voor je broer. Jameer dat je ziekjes bent maar je feestje hou je te goed zo te lezen

Flet, wat gaaf dat je een buitenritje gemaakt hebt met haar!

Haha Roos de zuipdoos, ik laat je wel met rust hoor.

Verder hoop ik niemand vergeten Nog bedankt voor de reacties op de Flan foto

Vanmorgen een bod uitgebracht op het huisje. Wel een stuk lager dan dat ze vroegen maar een beetje brutaal onderhandelen moet kunnen. Makelaar verwacht dat er niet veel af kan gaan zeker gezien er veel mensen op 'azen'. Naja we zien wel. Ik wou dat ze terug belde Morgen komen ze ons huis schatten.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:55

http://www.funda.nl/koop/detail_overzic ... de=normaal
dit is de link. Eigenlijk kan je beter naar de site van de makelaar gaan daar staan meer foto's. Moet je bij woningaanbod de vestiging hardinxveld-giessendam kiezen, dan zie je t sneller. Jammer genoeg kan je daar de objescten niet apart van linken.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:56

Spannend Jellie! Heb je ook een link met foto's van het huis? Ben wel benieuwd!

edit: zie dat je hem geplaatst hebt, haha

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:03

JELLIE!!! Wat een schattig huuske!!!! Die raampjes heb ik ook in mijn huis! Wat klinkt dat oud he, begin vorige eeuw! Ik dacht, jeee die is oud! Maar ons huis is ook van rond die tijd, hahaha, ik zat al in 1800 te denken, was even vergeten dat we in de 21e eeuw leven.... wat gaat de tijd toch hard! Zit ook een lekker bad in, heerlijK!