nou ja niet zoveel ja gezegd tegen iemand op www dat ik hem te groot vond voor ze pony waar hij op zat en een tegen woord tegen een andere bokker en een grapje die kennelijk door modje niet als grappig werd opgevat beetje kansloos in ieder geval en vond t totaal niet nodig om een ban te krijgen voor zoiets achterlijks... maja mijn idee om nog dingen op bokt te posten neemt met de tijd af...
Mijn inziens, ben immers zelf een paar jaar groen geweest, mag je je mening best geven, maar gaat het puur om of en hoe je het onderbouwd én verwoord
TurboTinker
Geplaatst: 02-10-12 11:24
had je de pb nog gezien leo? was je tevreden? en wat waren je punten?
Poosje81
Geplaatst: 02-10-12 11:33
Snackie schreef:
had je de pb nog gezien leo? was je tevreden? en wat waren je punten?
Pb gezien, dank je wel! Was even chaos, waardoor ik nog niet gereageerd heb Ik was zelf niet extreem tevreden, vond eea wat slordig, maar punten waren prima hoor 211 om precies te zijn!
Vandaag gaan we Diaz spulletjes verhuizen, en haar stal klaarmaken, maar Diaz nog niet verhuizen. Ze willen graag eerst dat ik een mesttest doe en ontworm. maar gaven dit pas woensdag aan, ik heb gelijk het mestset besteld, dit kwam zaterdag binnen, ik kan vandaag pas mest verzamelen, en dan heb ik a.s. donderdag hopelijk de uitslag, na het weekend ontwormen, dus hoop volgende week te kunnen verhuizen!
En daar ging mijn lange manen droom voor Amigo... Staat een knabbelaar in de groep zijn staart is gelukkig nog niet aangevreten.
Kaatastrof
Geplaatst: 02-10-12 20:43
Knap gedaan, Leonoor! Jammer zeg, Karlijn! Die test komt wel goed, toch? Fijn dat je wel al de stal enzo hebt kunnen klaarmaken. Hé, bah, Mira, balen hé? Als de manen of staart worden opgevreten.. Heb ervaring *denkt aan Tinky's afgegeten staart dat nog steeds niet heel veel is gegroeid *
Ik en mijn vriendin hadden onlangs frontriempjes besteld voor onze paarden. We bestellen regelmatig wat, en het gemakkelijkste is het dus naar één adres te sturen om de verzendkosten te verminderen De frontriempjes zijn gemaakt door een bokster. (http://www.fjordukie.nl/)
En wauw zeg! Ze zien er super uit op foto! Ik hoop ze binnenkort in ontvangst te nemen.. Ik denk dat het erg chique zal staan bij Tinky's hoofdstel. http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5345_o.jpg (Edit; het is de bovenste )