Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ellieellende schreef:hahahaha een hond met humor! vind ik trouwens hele gave honden, worden helaas vaak niet zo oud en zijn best lastig in huis te houden.
joyfordogs schreef:ellieellende schreef:hahahaha een hond met humor! vind ik trouwens hele gave honden, worden helaas vaak niet zo oud en zijn best lastig in huis te houden.
ja humor he, die Sterre.
ieren worden idd niet oud en als ze wat mankeren kosten ze ook meteen klauwen met geld, het heeft dan ook bijna 10 jaar geduurd voordat Sterre bij ons kwam, maar we hebben er nog geen minuut spijt van gehad, heerlijke hond!!
We genieten zo van haar dat we al besloten hebben dat er over een tijdje nog een ier bijkomt.
In huis zijn het hele rustige honden.
Citaat:Ik zou zeker les gaan nemen, als je weinig tot geen ervaring hebt met het beleren van behoorlijk groene paarden, kun je dat beter doen onder begeleiding! Niks forceren gewoon lekker samen leren! Is hartstikke leuk.... ow en wellicht een ander hoofdstel overwegen... een mexicaanse neusriem werkt wat scherper in nl
x_Ladylover schreef:Citaat:Ik zou zeker les gaan nemen, als je weinig tot geen ervaring hebt met het beleren van behoorlijk groene paarden, kun je dat beter doen onder begeleiding! Niks forceren gewoon lekker samen leren! Is hartstikke leuk.... ow en wellicht een ander hoofdstel overwegen... een mexicaanse neusriem werkt wat scherper in nl
Ik heb twee hoofdstellen in de kast hangen, die met die mexicaanse neusriem en deze:
x_Ladylover schreef:ellieellende schreef:dat scheelt idd toch weer!
ik durf niet meer naar een uitverkoop.... dan koop ik weer teveel dekjes enzo, en straks moet ik extra stalgeld gaan betalen omdat ik al 3 kasten heb
Wow heb je serieus 3 kasten?
Ik mag hopen van niet![]()
Ach.. ik ben ook dekjes verslaaft!
Citaat:Kijk deze zie ik dan toch liever!
En dan een dubbel gebroken watertrensje, allemaal een stuk vriendelijker![]()
Lekker oefenen met eenvoudige oefeningen, het is heel makkelijk voor ons om vanalles te roepen, zoals rechtgerichtheid, maar ik ken genoeg mensen die al jaren rijden en niet kunnen voelen wanneer je paard recht onder je loopt. Of wanneer een paard wijkt zonder over de schouder weg te lopen.... Voor dat soort dingen is het oog van een instructeur erg makkelijk. Ik neem normaliter ook nog steeds 2 soms 3 keer per week les. Nu natuurlijk allemaal wat rustiger aan ivm dracht van Niamh.
Vraag maar raak, en als je term hoort die je een beetje vreemd is, ook gewoon zeggen! We helpen elkaar graag in dit topic!