Ik vond half 8 wel vroeg genoeg
Bianca, nogmaals welkom hier
Er zit nog een Bianca in 't topic
Wát een k*tweer....
Arme paardjes moeten voor de keuring gewassen worden vandaag
*Gaat kijken wat voor weer het morgen wordt*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

whahahahaha Had eigenlijk niks moeten zeggen en dan gaan starten tussen de kleine kindjes! hihihihi 

) vanmiddag wordt waarschijmijk mijn scooter opgehaald en dan hoop ik hem snel terug te hebben...
hi nieuwe bianca
die naar de keuring gaan!! Ze moeten wel WITT zijn hè
Hier (eindhoven) is het ondertussen alweer een hele tijd droog
en pstt Sayla had ook regelmatig impuls te weinig op wedstrijd zou je ook niet zeggen hè
maar die kakt dus echt in als er iets spannends is en er is (vooral binnen) al snel iets spannend op wedstrijd

silas schreef:Grid, of een merrie schoon is van binnen kan je pas weten wanneer er een slijmmonster genomen is. Er kan immers altijd wel een bacterie naar binnen komen...
*kruipt meeleeshoek weer in....ben nog even een paar maanden druk druk met werk, wedstrijden en KI Stage*
omdat er geen vocht in de baarmoeder zichtbaar was en haar baarmoeder ontzettend mooie "partjes als een sinasappel" had wat betekent dat ze súper mooi hengstig was.
Dit wordt trouwens dan de 3e dekking, ben wat later begonnen
) dus dan wordt t ergens eind juli nog een keer

)
en zal dan ook wel wennen zijn als je iets gevonden hebt... Succes ermee! guppekop schreef:o gott! ik zie nu pas dat grid en grit iemand anders zijn!!!!!!
ik dacht de hele tijd dat ik tegen een persoon praatte!!
*blond*
lekker handig
maar gelukkig zijn onze Tinkers nog wel verschillend
en volgens mij wel meerdere hier in topic
en verder vind ik het juist leuk om te leren "on the Job" heb gemerkt dat als er niets meer te leren/ ontwikkelen valt, ik ook uitgekeken ben op de baan
maar momenteel kijk ik het nog even aan want nu is er ineens weer erg veel ontwikkeling/ verandering wat het weer interessant maakt