[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:42

Jeutje, Denise, jij was vroeg _/-\o_
Ik vond half 8 wel vroeg genoeg :o

Bianca, nogmaals welkom hier :D Er zit nog een Bianca in 't topic :P

Wát een k*tweer.... :x Arme paardjes moeten voor de keuring gewassen worden vandaag :(:) *Gaat kijken wat voor weer het morgen wordt* :Y)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:44

:oo
Het wordt morgen tenminste warmer, meer kans op zon en minder kans op neerslag *\o/*
* Duimt dat de weermannetjes 't een keer goed hebben * =:)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:49

Mogguh!

SUcces met wassen bij Stal Weremere!!! Niks an met dit weer!
Tjee wat voelt dat lekker, zo'n eerste vakantiedagje.... van de 6 weken!!!!! :Y)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:50

Goedemorgen,

Komt goed Lois! Hier nog een die een varkentje moet wassen :D
Ik ga vandaag maar weer eens aan het werk, heb een hele berg mailtjes en telefoontjes af te handelen zag ik.
Ga zo eerst ff wat gezellige klanten bezoeken in Veldhoven, dan kan ik mijn verkopen deze week toch nog een beetje opschroeven!

En dan is het alweer weekend!! Lekker druk weekendje incl een wedstrijd! heb er weer zin in!
Ik zag dat ik niet op de startlijst stond, dus ikke bellen, hadden ze mij bij de pony's E-B ingedeeld :+ whahahahaha Had eigenlijk niks moeten zeggen en dan gaan starten tussen de kleine kindjes! hihihihi

ellieellende

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:52

oeeee Marleen! Bofkont!
Geniet ervan!
Ik moet nog heeeeel lang wachten voordat ik vakantie heb......

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:56

Lekker he, Marleen 8-)

Eva, veel plezier :D

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:09

geniet ervan marleen!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:19

Ellen gezond!! Joehoe!!
Marleen vakantie! Joehoe!!
Bianca welkom!
Iedereen die de peerdjes moet wassen, veel succes!!!
Ik ga aan het werk, en dan klaarmaken voor de vakantie! Joehoe!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:35

Waar ga je heen op vakantie, nathalie?! :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:48

Goedemorgen!

Ben weer eens verkouden :\
Maar vandaag vrij en morgen werken. Dus ik kan een dagje zielig zijn en naar de regen kijken. Ik geloof dat ik buienradar maar check, hoe laat ik het beste naar stal kan.

Ellen bij de kindjes, ik zie jullie al rijden :D

Denise; jij was echt vroeg op. Snap je laatste zin niet, wie wat waar welke jaarling :?

Marleen 6 weken vrij *\o/*

Is geen fijn weer voor een paardenwasdag. Nu maar hopen dat het weer morgen goed is 8-)

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:51

goede morgen allemaal :)

ik ga ff naar stal om mijn paardjes te rijden.. (gelukkig brengt mijn moeder mij met de auto, gaat gelijk door naar utrecht en haalt mij op de terugweg op :P ) vanmiddag wordt waarschijmijk mijn scooter opgehaald en dan hoop ik hem snel terug te hebben...

veel plezier iedereen die gaat wassen,, enne succes :P
beterschap grit!
fijn marleen! have fun! :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:53

Marleen 6 wk vakantie :z 8-)

:wave: hi nieuwe bianca

Allemaal Was Ze ~~}> die naar de keuring gaan!! Ze moeten wel WITT zijn hè *D

Eva en Nathalie fijne vakantie =:)

Ellen gelukkig geen bijzonderheden uit bloed en heerlijk gereden dus dat wordt scoren dit weekend *D 8-)

Grit ah verkouden :(:) Hier (eindhoven) is het ondertussen alweer een hele tijd droog :j en pstt Sayla had ook regelmatig impuls te weinig op wedstrijd zou je ook niet zeggen hè := maar die kakt dus echt in als er iets spannends is en er is (vooral binnen) al snel iets spannend op wedstrijd :+

Pff heb eigenlijk nog een drukke dag zo net voor t weekend dus ik geef mezelf maar even een trap ~~}> :wave:

silas schreef:
Grid, of een merrie schoon is van binnen kan je pas weten wanneer er een slijmmonster genomen is. Er kan immers altijd wel een bacterie naar binnen komen...

*kruipt meeleeshoek weer in....ben nog even een paar maanden druk druk met werk, wedstrijden en KI Stage*

Volgens DA was er geen reden om te spoelen :) omdat er geen vocht in de baarmoeder zichtbaar was en haar baarmoeder ontzettend mooie "partjes als een sinasappel" had wat betekent dat ze súper mooi hengstig was.
Volgens haar zou de baarmoeder er niet zó mooi uitzien als er bacterie zat en bijna altijd zou je dan ook beetje vocht in de baarmoeder zien. Vocht op zich hoeft nog niks te betekenen, maar is wel een indicatie.

Ik hou het er maar op dat ze vaker op date wil :+ Dit wordt trouwens dan de 3e dekking, ben wat later begonnen :)

Wel zijn we dus waarschijnlijk deze hengstigheid te laat (ze komt steeds eerder :oo) dus dan wordt t ergens eind juli nog een keer ;)

Cool KI stage 8-)

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:57

o gott! ik zie nu pas dat grid en grit iemand anders zijn!!!!!!
ik dacht de hele tijd dat ik tegen een persoon praatte!!
*blond* :o?

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:57

Goedemorgen iedereen! Hopelijk vandaag eens de tijd om mijn profiel wat meer in te vullen, hahaha.

Wel balen zeg dat je verkouden bent Grit! Ik was vorige week goed verkouden met dat mooie weer en nu nog zit mijn neus zo af en toe helemaal dicht.

Hier in België is geen regen te bekennen dus vanmiddag even naar stal om mijn spullen op te halen en morgen eens kijken bij de tinkerstoeterij van John, iemand belde mij om mee te gaan kijken naar een paardje dus ben benieuwd :-)

Iedereen die de paardjes moet wassen, veel succes! Als ik het zo hoor is het inderdaad geen weer voor paarden te wassen maar morgen verwachten ze inderdaad beter weer dus kan iedereen morgen als een gek gaan wassen :-)

Lekker hoor 6 weken vakantie (moet ik zeggen, heb al langer dan een jaar vakantie wegens het niet vinden van een baan :+)

Zal wel leuke plaatjes opleveren als Ellen bij de kindjes een wedstrijd aan het rijden is, hahaha.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:58

goeiemorgen!!!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:05

Pff bianca da's al lang :(:) en zal dan ook wel wennen zijn als je iets gevonden hebt... Succes ermee!

guppekop schreef:
o gott! ik zie nu pas dat grid en grit iemand anders zijn!!!!!!
ik dacht de hele tijd dat ik tegen een persoon praatte!!
*blond* :o?

Ja en we heten allebei Ingrid en wonen ook relatief dichtbij elkaar := lekker handig :+ maar gelukkig zijn onze Tinkers nog wel verschillend :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:18

Ja, het is inderdaad al lang, maar ja, ook gedeeltelijk mijn eigen schuld want ik moest zonodig een opleiding doen waarbij het aanbod heel hoog ligt maar de vraag heel laag. Gelukkig heb ik mijn eigen jaarling en de paardjes die daar staan waar ik elke dag wel mee bezig ben dus ach, dat maakt een hoop goed :-)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:22

grid schreef:
maar gelukkig zijn onze Tinkers nog wel verschillend :D

Yep, Sayla is een vosbont vrouwke en Vince is een bruinbont manneke :D

BIanca; wat voor baan zoek je??

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:25

Grit, ik heb gestudeerd voor paraveterinair en tja, dat is nu eenmaal erg lastig om werk in te vinden. Gelukkig is het niet nodig om te werken maar soms wel vervelend.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:26

lastig zeg geen baan.. ben blij dat ik na 4 weken thuis gezeten te hebben weer wat heb gevonden.
kun je niet eerst iets anders gaan doen als werk ipv paravetinair?

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:29

Mja, dat is dus ook al een probleem. Heb het idee dat de belgische werkgevers hier liever een Belg aannemen dan een Nederlander. En verder heb ik voor het moment even alles stilliggen. Was het even goed zat na 10 maanden nog niets te hebben gevonden na talloze brieven, gesprekken etc te hebben. Heb wel een paar keer wat gedaan hoor, maar dat was dan weer projectwerk en tja, dat was na 2 weken weer gedaan enzo.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:31

Ach ik doe ook werk wat eigenlijk niks meer met mijn opleiding te maken heeft :) en volgens mij wel meerdere hier in topic ;)

Kan het geleerde wel gebruiken omdat de meeste dingen ook een "standaard nut" hebben :j en verder vind ik het juist leuk om te leren "on the Job" heb gemerkt dat als er niets meer te leren/ ontwikkelen valt, ik ook uitgekeken ben op de baan :o

Ik ben/was dus eigenlijk ook (nog steeds) op zoek naar iets anders :j maar momenteel kijk ik het nog even aan want nu is er ineens weer erg veel ontwikkeling/ verandering wat het weer interessant maakt 8-)

Maar idd zou denk ik ook ff beetje moedeloos worden na 10 mnd brieven/ gesprekken enz enz ... :(:)

Wel Luxe als je niet hoeft :7
Laatst bijgewerkt door grid op 10-07-09 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:33

Beterschap Ingrid! (die van het bruinbont manneke) hihihi

Ow en Ingrid (die van het vosbont vrouwke) Ik heb Desie gister verklapt dat ze 11 oktober wedstrijd heeft.... helemaal door het dolle! (Trea iets minder blij tot aan 11 oktober...)
Dus zoals het er nu uitziet gaan Niamh en Hobje samen hun debuut maken! Nog even en je kunt ons samen boeken voor een showtje! hahahaha

En wie zei er dat het in eindhoven droog is??? tssss das nie waar hoor!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:36

hier regent het ook pijpestelen.. scheelt dat ik daar straks doorheen meot fietsen, vind ik echt neit grappig om zo doorweekt op het werk aan te komen :(

Kan me voorstellen dat het na zoveel gesprekken enzo neit veel makkelijker op wordt idd Angelofluv!
Maar als je niet hoeft te werken scheelt dat al een hele hoop zorgen.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:38

grid schreef:
Wel Luxe als je niet hoeft :7

Gewoon met een rijke vent getrouwd ;)

Hier in Lommel is het nog steeds goed weer, maar als het in Eindhoven al regent dan hoop ik dat de regen de verkeerde kant op gaat :D
Laatst bijgewerkt door AngelofLove op 10-07-09 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt