We weten nog niet waar we heen willen, dus ooknog niet of er maximumplaatsen hebben. Is het niet eerlijk om iedereen een kans te geven? Ik ben de laatste tijd ook niet erg actief meer in het topic door omstandigheden.
Ik heb vorig jaar gemerkt dat iedereen roept dat ze meegaan maar dan achteraf toch terug krabbelen en je met een kleine groep gaat.
Het lijkt me handiger dat we éérst kijken waar we heen willen, en dan pas kijken wie er mee gaan/ kunnen en hoeveel plaatsen er zijn.
Ik vind het niet echt eerlijk om nu al te gaan roepen die mag niet mee, en die mag niet mee. Nou weet ik uit ervaring dar ryon niets doet en kan me voorstellen dat als je dat niet weet dat je er een beetje anders over denkt. Maar jongens laten we eerlijk zijn vorige rit zou er ook een (klop)hengst mee gaan! Dat die helaas niet kon komen door technische problemen maakt niet uit, maar toen was het ook goed.....
Ook ik wil niemand voor zijnkop stoten, maar ik denk dat we gewoon eerst eens even moeten gaan kijken waar we heen willen.....