[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 07:37

Moggeh....

Heerlijke foto's Jes...

Klinkt gezellig zo'n uitje...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 08:17

goedemorgen,

Schitterende foto's gefeliciteerd met je wp! Lachen

Leuke ideeen voor uitjes komen er voor bij! Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 09:18

Annelot en Ryon, je merkt amper dat ze een hengst rijdt!

snel bijgelezen, zit wat half afwezig op mn werk.. geen zin

gisteren was erg gezellig op alle 3 de adressen Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 09:26

Doei! Morgen Gaaaap Bedje lag nog te lekker vanochtend moest zelfde tijd als Maya weer present zijn Knipoog

Gefeliciteerd Jessica Go jij! Go jij! Zo te zien een leuke gezellige dag Cool

en over hengstigheid en met hengst rijden: Say is dus altijd overduidelijk hengstig (echt een énorme slettebak Nagelbijten / Gniffelen) maar zo gauw ik erop zit is dat gewoon weg Ja
Bij ons op stal staan diverse (jonge) hengsten en daar kan ik dus gewoon altijd bij rijden ook mee naar buiten enzo niks aan de hand (ook niet blinken of zo ), maar als er geen zadel op ligt en we komen langs een hengstenstal en die bromt een beetje (huhhuhhuh) dan begint ze in de gang al te pissen als ik niet snel genoeg ben Huilen van het lachen iedereen ligt dan ook elke maand minstens 1x in een deuk Bloos omdat ik dan aan Say aan het sjorren ben, omdat ik geen zin heb om de gang te dweilen Huilen van het lachen

en idd Janet wat Maya zegt moet wel zorgen dat je vriend een auto met trekhaak heeft Tong uitsteken die ook zwaar zat is Haha!

Zo Leon Druk dagje met 3 leuk adressen Cool

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 09:35

Goedemorgen! Heb beetje bijgelezen maar..
Iig leuke foto;s gezien, en Leon leuk dagje gehad met Janet..
Ben kapot Gaaaap Nu weer op school, gelukkig nog 1 weekje en dan lekker vakantie Haha! Nouja, van school dan.. Werken word heel veel.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 09:40

Goedemorgen!

Ik wilde vandaag nog naar stal toe, maar het is weer eens die tijd van de maand en dat gaat nogal heftig vandaag Nagelbijten / Gniffelen No Cheer

Jessie en hengsten.. Jessie toont dus geen hengstigheid meer. Kans is dus aanwezig dat ze hengstig is tijdens dat weekend, en om dan een hengst erbij te hebben.. Nagelbijten / Gniffelen Weet niet of ik dat een heel fijn idee ga vinden Lachen

Zo eerst maar eens aan school, dat had vrijdag al af moeten zijn Bloos!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 09:44

Ach gut balen Berdien Zij zijn groot en ik is klein! ennuh Bloos! Whoosh! nu aan het werk Nors opkijken

Ach gut Joyce ook wel wat tijd voor jezelf (en prada) overhouden hè --> niemand heeft er iets aan als je te veel hooi op je vork neemt Knipoog

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 09:45

(even stiekem hoor, zat op de zoekmachine en ik zag venhorst in combinatie met tinkers staan. wou even vermelden dat de mensen van dat huisje heel aardig zijn, en als jullie tussen april en mei komen is net syl haar veulen geboren, dus als jullie dan zin hebben om beschuit met muisjes te komen eten Tong uitsteken is echt maar een paar honderd meter van ons af.)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 09:49

Ja ik ga elke avond even langs die bolle, even kroelen enzo Ach gut
Balen Berdien! Ga maar lekker huiswerk maken haha! Moet ikook nog doen!
Las trouwens ook wat over weer een weekendje weg! Leuk! Ik ga nu maar naar de aula, niks te doen Gaaaap Spreek jullie denk zo wel weer!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:38

leuke ideeen komen ervoorbij!

En even over annelot en ryon, heb met ze gereden en hij is echt zo braaf onder het zadel! Ik reed met een zeer dominate ruin, en dat ging gewoon echt super goed!
Ik zou er echt geen problemen mee hebben als ze meegaan, lijkt me erg gezellig!

Ik zit er alleen mee dat als we naar een locatie gaan waar alleen eigen paarden kunnen ik misschien niet mee kan, aangezien ik dus niet zeker weet of ik een eigen paard mee kan....

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:09

Heb Annelot en Ryon ook al een paar keer zien rijden.... Verwacht van hun kant geen problemen... Maar ja... als jullie je merries niet onder controle kunnen houden met zo'n lekker ding erbij Haha! Haha! Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:17

Ryon is niet Jessie haar type, dus van haar verwacht ik geen problemen. Zij zal hem niet bespringen verwacht ik zo *LOL*

Maar... en dit is niet banketstaaf bedoeld hoor, maar zeker als er maximumplaatsen komen, is het dan niet eerlijker als de echt vaste kletsers een soort van voorrang hebben?
Kan me voorstellen dat veel mensen het leuk lijkt, maar je hebt de echt vaste kletsers (en Boktverslaafden Huilen van het lachen ) en de mensen die zo af en toe eens langs hoppen en verder vooral meelezen. Ik vind het zelf eerlijker dat de mensen die altijd meekletsen en op de hoogte zijn van alles wat er speelt 'voorrang' hebben, zeker met maximum plaatsen.
Is niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar zo denk ik er zelf over Lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 11:39

Idd geef ik je gelijk in Berdien Ja

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:51

We weten nog niet waar we heen willen, dus ooknog niet of er maximumplaatsen hebben. Is het niet eerlijk om iedereen een kans te geven? Ik ben de laatste tijd ook niet erg actief meer in het topic door omstandigheden.

Ik heb vorig jaar gemerkt dat iedereen roept dat ze meegaan maar dan achteraf toch terug krabbelen en je met een kleine groep gaat.

Het lijkt me handiger dat we éérst kijken waar we heen willen, en dan pas kijken wie er mee gaan/ kunnen en hoeveel plaatsen er zijn.

Ik vind het niet echt eerlijk om nu al te gaan roepen die mag niet mee, en die mag niet mee. Nou weet ik uit ervaring dar ryon niets doet en kan me voorstellen dat als je dat niet weet dat je er een beetje anders over denkt. Maar jongens laten we eerlijk zijn vorige rit zou er ook een (klop)hengst mee gaan! Dat die helaas niet kon komen door technische problemen maakt niet uit, maar toen was het ook goed.....

Ook ik wil niemand voor zijnkop stoten, maar ik denk dat we gewoon eerst eens even moeten gaan kijken waar we heen willen.....

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:53

lees nu net even mijn stukje na, en het komt best bot over zo is het dus niet bedoelt!

Ik snap heel goed het punt van berdien, absoluut. Ik weet niet hoe ik zou reageren wanneer ik eem merrie had, kan me voorstellen dat je je dan even achter je oren krabt!

Hoop dat het dus niet aanvallend overkomt, maar meer dat we echt eerst eens moeten kijken wat we nou willen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 11:56

Ik ben ook niet actief de laatste tijd.. Maar toch hoor ik ( volgens mij) bij de groep.
Tuurlijk moeten we iedreen een kans geven Annique! Ga ik met je mee! Maar stel nou dat bv, Sita, Maya oid niet mee kan en er dan mensen van buiten af komen die nooit hier reageren? Ja ik wil ook niet bot overkomen, maar dat zou ook raar over komen denk ik..

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:59

Berdien: sterkte met je tijd van de maand Clown Balen als je er zo'n last van hebt.

Jeehhh, we staan weer genoteerd op de lijst van adressen voor een massimo zadel, dus zeer spoedig krijgt Timo zijn nieuwe opgemeten zadeltje en kunnen we weer gaan hobbelen samen. Eindelijk!

Voor de ukkie shet al een winterdeken gezien ( valt niet mee als je er geen ballen verstand van hebt en het echt een mini mini maatje moet zijn Clown )

Vanmiddag weer voorraad hooi sjouwen dus genoeg te doen Knipoog
pff woensdag komt de hoefsmid weer en dat op mijn verjaardag, kost me taart Clown Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:59

nee dat snap ik, dat mensen die hier nooit komen inderdaad niet echt handig zijn om mee te nemen, ook omdat je die niet echt kent.

Maar mensen die wel in het topic actief zijn/ of zijn geweest en nu even niet meer, dat lijkt me wel gezellig!

Maar we maken er gewoon weer een gezellig weekend van, wie er ook meegaan Haha! Groep van vorig jaar was ook erg gezellig!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:00

ik gaat even met klasgenootje naar de winkel!

Tozzo

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:11

Ik denk dat we moeten proberen alle meekletsers in ieder geval mee te kunnen laten gaan als ze willen. Als we nu eerst een weekend prikken, dan kijken hoeveel er mee willen en dan een locatie zoeken? Of is dat lastig! Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?! Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:35

helemaal mee eens marleen!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:41

2009 laat ik aan me voorbijgaan

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:54

Pfff wat een gedoe allemaal om weg te gaan.
Ik zou ook mee willen maarja schrijf niet altijd hier .
Zeker nu mijn meiden er niet zijn en ik niet veel te melden heb.
Ook weet ik niet hoe volgend jaar loopt kwa whis en kwa finacieen.
Dus besluit ik nu dan maar om niet mee te gaan.
Zodat de vaste bokkers die plek kunnen krijgen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 13:00

Oh jee Scheve mond hoop niet dat ik nou allemaal kwaad bloed heb gezet Scheve mond
Het was echt niet bot bedoeld, echt niet. En ook geen sneer of aanval naar iemand in het bijzonder. Meer een.. algemene beschouwing van mijn kant.

Met vaste kletsers bedoelde ik meer de mensen die regelmatig even langs wippen, vertellen hoe het met ze gaat, hoe het met hun paardjes gaat en die ook zo'n beetje weten wat er bij de anderen speelt. Hoef je niet eens dagelijks uren voor online te zijn, zoals sommigen. Maar je bent dan wel echt een Tinkerkletser, vind ik dan he Lachen

Datum en locatie prikken lijkt me sowieso een pré, dan kun je ook pas echt spijkers met koppen slaan.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 13:06

Scheve mond Hè jammer --> dan moeten we toch een keer een "privé" rit bij jullie afspreken Tong uitsteken

Misschien kunnen we een apart topic starten net als vorige keer ?!

Zal vanavond ook eens gaan speuren in dat verzameltopic dat Maya aangaf zag in 1 oogopslag al érg veel mogelijkheden Dromen en idd wat Annique zegt zou ook leuk zijn dat men (net als vorige keer) ook paarden zou kunnen huren Ja à kon geloof ik in venhorst (in beperkte mate) ook of?!

Verward Petra je hoort al bijna bij de inboedel hier, dus tinkerkletsers ben je zeker *LOL*