[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:46

Haha, ik zie ze ook! Leon, ben jij dat die daar in de bak een of andere springgalop maakt??? Wat grappig dat jullie dat samen gedaan hebben Leon en Maya!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:49

Bloos Ja Nu 4 jaar terug...

'een of andere springgalop' *LOL* Je wilt niet weten hoevaak Snowdon al is uitgelachen... hij galoppeert als een konijn Ach gut

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:49

Hahhaha.. Als een konijn! *LOL* ROFL Arme Snow! Ach gut

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:50

arme snow Ach gut
hij was vast in het vorige leven een nijn!

Leuke foto's!

* heeft nog steeds niet alle betekenissen grrr

snowdon

betekenissen?

Anoniem

Hahahahaha. ROFL *huilt van het lachen*

Dat is inderdaad Leon in een prachtige galop... Schijnheilig Was met schoolconcours dus... Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:53

ach hij kan er wel hard mee Lachen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:55

Hahahaha ROFL ROFL ROFL ROFL vind het juist megamaf! Boeien dat het er gek uitziet, je moet Mirthe ook niet zien hoor, die maakt ook een soort van sprongen.

Maar konijnengalop...hahaha!Alstie maar hard kan he!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:59

Haha.. Amy kan dr soms ook wat van hoor.. Knipoog Rare sprongen..

Nou.. Ik ga naar bed.. Nog een beetje lezen en dan slapen..
Morgenochtend werken en smiddags dan op voor de TTT.. Spannend!!! Haha!

Weltrusten iedereen!

Doei!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:59

Succes morgen!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:02

Ja van spreekwoorden etc.

Moeders heeft me even geholpen en was der zo klaar mee haha

Gaan er nog van jullie zondag naar Ghlin? Naar de keuring?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:02

grappig, die tinkergangen. Zo dacht mijn instructrice van de week dat Mirthe kreupel liep in draf. Maar ik voelde dat dat niet zo was, ze had er gewoon erg veel zin in, en maakte een soort van draf-met klein galopje-gang ervan. Voelde raar, en zag er vast ook raar uit, maar ze kon zich maar met moeite inhouden, het was puur plezier! Na een paar minuutjes deed ze maar weer gewoon. Gek beest!

Sita: zet 'm op morgen he?!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:05

Ik ga alvast even slapen, morgen weer naar school bah!

Tot morgen dames en heer!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:42

ROFL geweldige foto's! ROFL

Oooohhh.
Over een maand moet Jessie bevallen. Ik heb het niet meer Nagelbijten / Gniffelen Toch veel topics gelezen waarin het fout ging, en dat blijft hangen he.. maar daar tegenover staan al die blije veulenaankondigingen, dat dan ook wel weer.
Jes is met de groep naar een nieuw weiland verhuist, met daaraan vast een stukje voor haar zelf. Over een week of twee, drie gaat ze daar heen, zodat ze in alle rust kan bevallen, zonder gestoord te worden door de dominante merries. Ook is dat stuk slootvrij.
Over twee weken slaap ik niet meer Bloos Nagelbijten / Gniffelen
Zaterdag zie ik Jessie pas weer (na twee weken Scheve mond ) maar dan ga ik foto's maken!
Oh ja, die twee weken zijn ivm gescheurde rugspier, Pinkpop en een overkill aan schoolwerk Knipoog

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:26

Goedemorgen iedereen,
heb maar even bokt op 2 pagina's geopend zoveel dat jullie gekletst hebben Bloos
Dan kan ik lezen en reageren zonder dat ik hopelijk iemand vergeet Haha!

Wisky: Dekhengst Vingers aflikken Bij jou komt ook werkelijk van alles aangewaaid. Leuk hoor! Ben erg benieuwd.
Knappe kerel zo te zien Knipoog vader en zoon, hopelijk gaat het goed samen.

Janet: wat een schatje dat kalfje, vind het altijd zo lief als ze op je vingers sabbelen Ach gut

Sita: Shania hengstig en lastig dus.Pfff twee weken is ook wel lang als je hormoontjes overhoop liggen Knipoog De haflinger jaarling van een vriendin van mij heeft daar ook een handje naar. Baasje negeren en eroverheen walsen, steigeren etc. Grrrr Boos!
Succes voor je TTT!

Grrr: wat fijn dat je nieuwe bak zo bevalt en mirthe er zo goed in loopt. Laat je mirthe trouwens nog scannen? ben erg benieuwd!

lordJ: intake, spannend hoor zal vast wel goed komen! Wilde ook altijd die opleiding doen maar mocht het niet van paps en mams, maar ja gelukkig heb ik er mijn hobby van kunnen maken aan huis Haha!
enneuh, bandangeren heb ik ook geen ervaring mee hoor Bloos

leon: een galoperend konijn Clown oh nee snowdon Haha!

berdien: een maand al? wat gaat dat snel zeg.Spannend he, probeer de topics waarbij het mis gaat een beetje uit je hoofd te zetten, anders word je helemaal tureluurs en maak je je zo druk. (nog drukker als dat je al doet Haha! ) Fijn dat ze zo'n mooi plekje krijgt om te bevallen, ook lekker op de weide dus. Oehh wacht maar slapeloze nachten misschien wel weken Vork

Nou update hier van kyaan, mw heeft alle tekenen en haast iedere dag zeg ik wel tja ik denk dat het komt hoor. s nachts om het uur mijn bed uit. pfff Zo leer je je paarden kennen, ik wist niet dat ze s nachts zo vaak lagen te slapen. Bloos haha, mw word al pissig als ik maar naar buik kijk of durf te wijzen. Het enigste wat ze nog steeds niet heeft zijn kegels Huilen ik ben bang dat ze het gaat doen als ik nachtdienst heb, maar hoop het niet. Dit is de 3e week waken en ik wil er zooooo graag bij zijn Haha!
Hopelijk komt het snel, haha maar ja ze heeft er gewoon nog geen zin of die kleine beeb vind het veel te fijn in mams buik en moet nog ingekleurd worden Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:30

Goedemorgen!

Gaat snel he Berdien! Nog een maandje!
Ze inderdaad alle foutgegaane bevallingen even uit je hoofd.. Anders word je echt helemaal gek van jezelf! Goed op je merrie letten, zorgen dat ze in de gaten gehouden word en dan moet het vast goedkomen!

Kyaan houd je ook lekker in spanning! Ach gut

Zometeen weer werken.. Valt zwaar na een week vakantie! Knipoog
Het is maar tot een uur.. Dus dat valt nog mee.. Vanmorgen werd ik wakker van mijn haan, hij was aan het kraaien.. Hoop niet dat mijn moeder het heeft gehoord want dan brengt ze hem vandaag nog persoonlijk weg denk ik.. Nagelbijten / Gniffelen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:36

Werkze Sita, ik heb nog wel vakantie, maar ga eens flink m'n huis boenen. eerst alle ramen buiten, want nu is het nog droog.

Kyana nog geen veullie, foei toch, ze mag weleens opschieten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:40

Berdien, is Jessie over 1 maand dan uitgerekend? Bedenk wel dat ze ook te vroeg kunnen bevallen he... Ik wil je niet bang maken, ( Clown ) maar ik denk dat je haar beter eerder 3 weken voor de uitgerekende datum apart moet zetten dan 2 weken... Dewi bevalt bijv. altijd vrij vroeg, nu net dit jaar niet Clown (337 dagen) maar voorgaande jaren wel... (330 en 320 dagen, die van 320 dagen is ook verdronken omdat ze nog in een wei stond waar ze de volgende dag uit verhuisd zou worden...) Ik zou haar dus echt bijtijds uit die slotenwei weg willen hebben... Bloos Liever 5 weken apart staan en dus overdragen, dan te vroeg bevallen in de wei tussen de rest...

En verder... Lachen Gewoon een goeie voorbereiding, in de gaten houden, en het loopt wel los. De slechte verhalen hoor je vaker dan de goeie verhalen Lachen De slechte verhalen blijven ook eerder bij omdat het zulke horrorverhalen zijn. Elke heeft bijvoorbeeld Shak en het veulen verloren, maar diezelfde nacht is Dewi bevallen van een kerngezond veulen zonder enkele problemen in dr uppie... Dat kan ook he Ach gut

Timokyana, ook veel sterkte! Ach gut Ik weet dat het waken zwaar butt is... Clown En uiteindelijk doet ze het toch wel terwijl je er niet bij bent... Clown Die neiging hebben merries helaas...

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:41

Beccie,die Kyaan zal idd wel wachten tot jij nachtdienst hebt.
Vooral als je zo graag wilt zul je het missen omdat jouw merrie misschien wel rust wil en als die rust er is poept ze snel het mooiste veulen van de wereld uit.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:45

dankje voor julie bemoedigende berichtjes.
het stomme is ik wil er niet per se bij zijn om het te zien, maar ik wil in de buurt zijn in het geval dat er iets mis zou gaan.dat is eigenlijk waar ik bang voor ben.Van mij mag ze het heerlijk alleen doen, haha maar ja zekerheid dat het goed gaat heb je toch nooit.
Denk ook dat die dame lekker wacht tot er geen meekijkers zijn! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:49

Je hebt groot gelijk dat je er liever bij bent, dat heb ik ook. Twee jaar terug heb ik het wel mogen zien, een geweldige ervaring, met een kwartier was het veulen eruit. Dit jaar zagen we dus al een ronddravend en opgedroogd veulen... Clown Kostte nog enige moeite om Dewi te pakken te krijgen toen. Ik vind het wel jammer dat ik er niet bij was, maar liever zo en geen problemen dan anderszins... Lachen

Het blijft altjid een gok, fokken, maar je moet het toch nemen... voor het resultaat Lachen En paarden bevallen al jaren / eeuwen / decennia lang zonder problemen, in hun uppie en gezond. Er is altijd een percentage waar het goed fout bij gaat, maar dat hoort helaas en hoe cru ook, bij het leven...

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:50

Elke dag zit ik achter de pc en denk:"Zal Kyana nu haar baby uitgepoept hebben?"
Vind het onderhand net zo spannend als jij!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:55

wisky schreef:
Elke dag zit ik achter de pc en denk:"Zal Kyana nu haar baby uitgepoept hebben?"

Me 2 Clown

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:58

Lovers wat lief!!!!

Nou ja als ik in het dikke buikentopic lees en zie dat er merries zijn die al ver over de 350 dagen zitten, hoop ik dat jullie ons tegen die tijd nog niet beu zijn Clown

@wisky:wanneer komt die heerlijke dekhengst jou kant uit?

@leon: nog geen uitslag gehad over die politietest? Vork

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:59

hier ook 1, die elke dag hoop op het goede nieuws van een gezond veulen!

Zit nu op school moet tot kwart over 2 dus duurt nog wel even pfffff