Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu 4 jaar terug...
Je wilt niet weten hoevaak Snowdon al is uitgelachen... hij galoppeert als een konijn
Arme Snow!
*huilt van het lachen*
Was met schoolconcours dus...
vind het juist megamaf! Boeien dat het er gek uitziet, je moet Mirthe ook niet zien hoor, die maakt ook een soort van sprongen.
Rare sprongen..
geweldige foto's! 
Toch veel topics gelezen waarin het fout ging, en dat blijft hangen he.. maar daar tegenover staan al die blije veulenaankondigingen, dat dan ook wel weer.
) maar dan ga ik foto's maken!
Bij jou komt ook werkelijk van alles aangewaaid. Leuk hoor! Ben erg benieuwd.
vader en zoon, hopelijk gaat het goed samen.
De haflinger jaarling van een vriendin van mij heeft daar ook een handje naar. Baasje negeren en eroverheen walsen, steigeren etc. Grrrr
oh nee snowdon
) Fijn dat ze zo'n mooi plekje krijgt om te bevallen, ook lekker op de weide dus. Oehh wacht maar slapeloze nachten misschien wel weken
haha, mw word al pissig als ik maar naar buik kijk of durf te wijzen. Het enigste wat ze nog steeds niet heeft zijn kegels
ik ben bang dat ze het gaat doen als ik nachtdienst heb, maar hoop het niet. Dit is de 3e week waken en ik wil er zooooo graag bij zijn

) maar ik denk dat je haar beter eerder 3 weken voor de uitgerekende datum apart moet zetten dan 2 weken... Dewi bevalt bijv. altijd vrij vroeg, nu net dit jaar niet
(337 dagen) maar voorgaande jaren wel... (330 en 320 dagen, die van 320 dagen is ook verdronken omdat ze nog in een wei stond waar ze de volgende dag uit verhuisd zou worden...) Ik zou haar dus echt bijtijds uit die slotenwei weg willen hebben...
Liever 5 weken apart staan en dus overdragen, dan te vroeg bevallen in de wei tussen de rest...
Gewoon een goeie voorbereiding, in de gaten houden, en het loopt wel los. De slechte verhalen hoor je vaker dan de goeie verhalen
De slechte verhalen blijven ook eerder bij omdat het zulke horrorverhalen zijn. Elke heeft bijvoorbeeld Shak en het veulen verloren, maar diezelfde nacht is Dewi bevallen van een kerngezond veulen zonder enkele problemen in dr uppie... Dat kan ook he 
Ik weet dat het waken zwaar butt is...
En uiteindelijk doet ze het toch wel terwijl je er niet bij bent...
Die neiging hebben merries helaas...
Kostte nog enige moeite om Dewi te pakken te krijgen toen. Ik vind het wel jammer dat ik er niet bij was, maar liever zo en geen problemen dan anderszins... 
En paarden bevallen al jaren / eeuwen / decennia lang zonder problemen, in hun uppie en gezond. Er is altijd een percentage waar het goed fout bij gaat, maar dat hoort helaas en hoe cru ook, bij het leven... wisky schreef:Elke dag zit ik achter de pc en denk:"Zal Kyana nu haar baby uitgepoept hebben?"
wat lief!!!!