oh ik heb net besteld chev, en een carrotstick met string en zo'n lief hinnikend sleutelhangertje haha!
hmm ik moet de 14e 's avonds eigenlijk ook naar breda... Heerde met een omweg dus?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Leonoor schreef:Nee hoor, in een straal van 2 meter kan je niet bij Baggio staan als ik die vast heb, of je moet gezellig mee willen draaien![]()
lang leve de box!!

Pellie schreef:hmm ik moet de 14e 's avonds eigenlijk ook naar breda... Heerde met een omweg dus?

misselijke SuperRoos schreef:FK, bijzonder weer die mira met het meisje van daafje... mooi hoor
je halsters zijn gaaf, de foto van mira daar, damn ze is zo veranderd, dat oogje helemaal open en sprekend, niet diep en gesloten zeg maar, goed hoor!
mira geeft melk ohoh

I don't care, had je alleen wel bezorgkosten gescheeld denk ik. Gammie en carrotstick, maak je foto's?
,
], heb wel een leuk nieuwtje denk ik. Weten jullie nog de vader van Irene, The Boss of The buissness, die chocolade palomino kleurige hengst?
Cheveyo schreef:Heb vast een lijstje gemaakt met de Cowboy Magic spullen. De levertijd is 1 a 2 weken. Ik wil het best voorschieten maar dan wil ik wel zeker zijn dat jullie het afnemen natuurlijk. Als jullie nou het lijstje quoten en daarin jullie bestelling opnemen en dan weer plaatsen. Dan tel ik alles eind volgende week (vrijdag 16 december om 20.00 uur) op en vraag ik of ze alles op voorraad hebben en bestel dan alles. We kunnen dan de verzendkosten verdelen over de mensen die meedoen. Het verstandigste lijkt mij dat het onder rembours naar mij wordt verzonden. Dat komt dan op 5,50 met daarbij 6,50 euro = 12 euro totaal aan verzendkosten.
Cowboy Magic Detangler & Shine 118 ml Tube 10.50
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
-
Cowboy Magic Detangler & Shine 354 ml Fles 25.00
-
-
-
Cowboy Magic Super Body shine/Dust control 710 ml Fles 11.00
-
-
-
Cowboy Magic shampoo 473 ml Fles 7.50
-
-
-
Cowboy Magic Green Spot Remover 710 ml Fles 11.00
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
-
Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 473 ml Fles 7.50
-
-
-
Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 946 ml Fles 12.50
-
-
-
De flessen en tubes zal ik dan op de hengstenkeuring overhandigen, graag ook gelijk contant en gepast betalen daar, ik zal natuurlijk zeggen op hoeveel de kosten komen
Tinkermuts schreef:Cheveyo schreef:
Cowboy Magic Detangler & Shine 118 ml Tube 10.50
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
- 1 x Vasthi
Cowboy Magic Detangler & Shine 354 ml Fles 25.00
-
-
-
Cowboy Magic Super Body shine/Dust control 710 ml Fles 11.00
-
-
-
Cowboy Magic shampoo 473 ml Fles 7.50
-
-
-
Cowboy Magic Green Spot Remover 710 ml Fles 11.00
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
- 1 x Vasthi
Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 473 ml Fles 7.50
-
-
-
Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 946 ml Fles 12.50
-
-
-
De flessen en tubes zal ik dan op de hengstenkeuring overhandigen, graag ook gelijk contant en gepast betalen daar, ik zal natuurlijk zeggen op hoeveel de kosten komen
Bonte schreef:Cheveyo schreef:nee
vast wel, stiekem. Ze zit zich nu tegen te houden om te reageren
Zou jij mij nog een keertje willen helpen met mijn website?

.
fjordkootje schreef:'t Is nog steeds een ramp, het laden van je filmpje....
Het gaat niet echt om de lengte ervan maar om het aantal mb's. Hoeveel mb is het?
Spetter en tweelingSpetter: felidepeli!!!!

)
En vanaf hoelaat begint dit en waar is het eigenlijk?

Ik kan erg goed voorstellen hoe jij daar met je meiden stond te stralen voor de spiegel
Tis nooit leuk om een dier te laten gaan, zelfs niet als een cavia is.
hengst die Boss. Die komt helemaal over uit Amerika voor Irene? Mazzelaar 

Eerst in stap bij ons de weg langs het kanaal af, toen de brug over (en dat klinkt zo leuk
waar Fayette zich overigens weer niks van aantrekt) en de 'grote' weg overgestoken, langs de uitvalsbasis voor de NLKW (laten we zeggen: de duitse variant die de kanalen, sloten, e.d. onderhoud) en de grote tanks waar olie/gas in wordt gepompt. Dan rij je dus al op een erg lange weg met brede bermen. Daar een stuk gedraafd, weer terug gepakt, even gestapt en weer aangedraafd. Op de kruising linksaf geslagen richting een zandpad+bos, stukje dat bos in geweest en even afgestegen toen we bij die oooh zooo gevaarlijk betonnen drinkput kwamen
Flet aan die put laten snuffelen en ik er half opgezeten om haar te laten zien dat ie dus geen paarden en mensen at. Ondertussen had ze echter al dat wandelende paard gespot in de verte. Ik er weer (letterlijk) op geklauterd en dezelfde weg terug gereden. Steeds op een 400-500 meter achter dat wandelende paard gebleven wat Fayette errug interessant vond (dribbel, dribbel, sjips.. ik wil niet stappen, nou vooruit dan.... dribbel, dribbel
). Op de kruizing ging dat paard met bazinnetje een andere kant op en wij weer die lange weg op. Daar weer aangedraafd en Flet haar eigen tempo laten bepalen maar ze mocht niet in galop... Pfffff, hoezo een Grai?
Man, wat kan dat beest draven als ze mag
Zo heb ik haar de hele weg (km of 2-3) laten draven. Af en toe weer in tempo terug nemen om te controleren of ze nog wel luisterde wat ze wel deed dus dan mocht ze weer haar eigen tempo aannemen. Aan het eind van de weg het kanaal weer overgestoken en bij ons langs de weg aan een lang teugeltje uitgestapt want toen was ze best wel moe 
Kan niet wachten tot ik de DVD krijg...