[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 23:39

roos lekker stout en jong... haha je kan zo in de foxy ofzo

oh ik heb net besteld chev, en een carrotstick met string en zo'n lief hinnikend sleutelhangertje haha!

hmm ik moet de 14e 's avonds eigenlijk ook naar breda... Heerde met een omweg dus?

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 00:22

Leonoor schreef:
Nee hoor, in een straal van 2 meter kan je niet bij Baggio staan als ik die vast heb, of je moet gezellig mee willen draaien
lang leve de box!!

Roos en ik stralen em wel effe in, he Roos?

Pellie schreef:
hmm ik moet de 14e 's avonds eigenlijk ook naar breda... Heerde met een omweg dus?

Als je maar zorgt dat je er bent, Pellie!! Carrotstick besteld.... ojee, arme Gam!

misselijke SuperRoos schreef:
FK, bijzonder weer die mira met het meisje van daafje... mooi hoor
je halsters zijn gaaf, de foto van mira daar, damn ze is zo veranderd, dat oogje helemaal open en sprekend, niet diep en gesloten zeg maar, goed hoor!
mira geeft melk ohoh

Ja, ik = blij met de halsters.
Niet met de melk, wil je er wat van? En een koekje d'r bij?
Goed he, dat oog! Zit nog 1 rimpel, "dakje" is er af.
Sjips, vergeten dat programma te kijken. La maar zien je foto's!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 01:38

jaja Chefje was nog lekker wakker

Ook goed Pellie I don't care, had je alleen wel bezorgkosten gescheeld denk ik. Gammie en carrotstick, maak je foto's?

Heb weer eens lekker zitten freubelen, een kalender voor op de desktop van pc, makkelijk altijd de datum bij de hand.

De eerste, kwam er na het maken achter dat het in januari helemaal niet zulk weer is als op de foto hihi

Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HI6LXNOL

Toen maar een nieuwe gemaakt met iets passender weerbeeld ,

Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto=6ADFYAQG

Mocht iemand hem toevallig als desktop willen gebruiken, geen probleem mee maar dan moet je even via de link de grote pakken. Dat doe je door op de foto te klikken geloof ik. Dan heb je hem duidelijk en zonder dat stomme mijnalbum.nl

Tsssss stom, kan hem ook gewoon naar je mailen natuurlijk hihi

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 01:49

Dat ziet er leuk uit, Cheveyo!!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 04:43

Pellie, wat een geweldig idee, hahaha, lijkt alleen net of er prikkeldraad om zit, au beetje erg

Peetorlan, ik denk ook dat Raven aan de kleine kant is.

Vasthi, haha, voor mij iig wel 1e premie

Cheveyo, ja dat zou wat wezen, haha, nee vanmorgen zaten ze nog goed, heb samen met de meiden even een topje en en jurkje gepast [kan nog niet zelf mijn armen omhoog krijgen] werd gelijk meegesleept naar de grote spiegel in de gang, om te kijken, en is echt erg mooi, er zit iets, hahaha

Annick, dank je, heb de last er graag voor over, begint wat beter te gaan.

Indezz, goede beslissing, verhaal is idd heel herkenbaar, lekker gaan genieten als je zoon naar school is.

Silas, ja geloof ik ook, wordt vast heel gezellig

Mariel, ja denk ik eigenlijk ook, ach we proppen gewoon, haha

Roos, moet elke keer weer om je lachen, alcoholische roes???

Ik had ook gebeld voor boxen, maar kon me niet beloofd worden
zit ik dan met 4 hengsten in vrachtwagen, was toch echt op tijd, moet vlak er voor nog bellen.

Cheveyo, mooi hoor erg creatief.

Ben erg vroeg weer maar had net tel. vanuit Amerika [die maffe Amerikanen ook, houden geen rekening met tijdsverschil ], heb wel een leuk nieuwtje denk ik. Weten jullie nog de vader van Irene, The Boss of The buissness, die chocolade palomino kleurige hengst?

Die komt even hier staan en mag dan ook gebruikt worden voor dekkingen, nou ja, leuk man, dit is de site waar hij op staat, heb zelf nog een mooiere foto maar kon hem even niet vinden.

http://www.aristocratichorses.com

Dit is ook waar Falcon straks heen gaat.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 04:56

haha, gevonden

dit is de boss

Afbeelding

en dit is Irene

Afbeelding

De moeder van Irene is een zwart bonte merrie

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 05:56

Goedemorgen
Jean, dacht dat ik vroeg was
Wat een gave hengst, als hij er is kom ik echt een keertje kieken hoor.
Ik heb de boobs in privekliniek Bosch en Duin laten doen, die staat erg goed bekend en idd ook garantie en zeer veel nacontrole, tjeetje ben die dag wel in de watten gelegd hoor, vond het daardoor niet eens zo eng, de nazorg was ook super, enne ik kan je vertellen, heb ze nu z'on 4 jaar en ze worden alleen maar mooier
Nou, vanmiddag dus een kinderfeestje rijden, 6 kids en mams op de kar, ben benieuwd, misschien wil ik vanmiddag ook wel z'on box met stroomdraad

Chev thanks voor de info van de cowboy magic.

Tinkermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 05:57

Cheveyo schreef:
Heb vast een lijstje gemaakt met de Cowboy Magic spullen. De levertijd is 1 a 2 weken. Ik wil het best voorschieten maar dan wil ik wel zeker zijn dat jullie het afnemen natuurlijk. Als jullie nou het lijstje quoten en daarin jullie bestelling opnemen en dan weer plaatsen. Dan tel ik alles eind volgende week (vrijdag 16 december om 20.00 uur) op en vraag ik of ze alles op voorraad hebben en bestel dan alles. We kunnen dan de verzendkosten verdelen over de mensen die meedoen. Het verstandigste lijkt mij dat het onder rembours naar mij wordt verzonden. Dat komt dan op 5,50 met daarbij 6,50 euro = 12 euro totaal aan verzendkosten.

Cowboy Magic Detangler & Shine 118 ml Tube 10.50
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
-

Cowboy Magic Detangler & Shine 354 ml Fles 25.00
-
-
-

Cowboy Magic Super Body shine/Dust control 710 ml Fles 11.00
-
-
-

Cowboy Magic shampoo 473 ml Fles 7.50
-
-
-

Cowboy Magic Green Spot Remover 710 ml Fles 11.00
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
-

Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 473 ml Fles 7.50
-
-
-

Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 946 ml Fles 12.50
-
-
-

De flessen en tubes zal ik dan op de hengstenkeuring overhandigen, graag ook gelijk contant en gepast betalen daar, ik zal natuurlijk zeggen op hoeveel de kosten komen

Vasthi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 08:03

Tinkermuts schreef:
Cheveyo schreef:

Cowboy Magic Detangler & Shine 118 ml
Tube 10.50
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
- 1 x Vasthi

Cowboy Magic Detangler & Shine 354 ml Fles 25.00
-
-
-

Cowboy Magic Super Body shine/Dust control 710 ml Fles 11.00
-
-
-

Cowboy Magic shampoo 473 ml Fles 7.50
-
-
-

Cowboy Magic Green Spot Remover 710 ml Fles 11.00
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
- 1 x Vasthi

Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 473 ml Fles 7.50
-
-
-

Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 946 ml Fles 12.50
-
-
-

De flessen en tubes zal ik dan op de hengstenkeuring overhandigen, graag ook gelijk contant en gepast betalen daar, ik zal natuurlijk zeggen op hoeveel de kosten komen

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 08:13

GOEIEMORGEN!!!!

ik ben er ook weer! Ingewijd en al! Ik zal zo even een verhaaltje typen en teruglezen, even wakker worden!

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 08:33

Goedemorgen!

@ Sterkte met alles Bonte!

@ Als het echt zo heel erg duur is zal ik nog even gaan sparen. Dat geld heb ik er vast niet zo liggen. Fijn dat je zo rustig was voor de operatie.

@ Dank Tinkermuts dat je PB openstaat voor me, zal het onthouden!

@ Velp lees ik Jean? Dat is hier dichtbij.

@ Oh ja Vasthi, dan wordt ik vast heel erg boos! Haha!

@ Gave kalender Chev!

En nu heel snel aan de slag, het wordt wat risky om te bokken.
Fijne dag allemaal!

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 08:35

Bonte schreef:
Cheveyo schreef:
nee

vast wel, stiekem. Ze zit zich nu tegen te houden om te reageren

hahahahahahaaa echt niet , ik was echt weg!

goedemooooooooooooooooorgen allemaal,

#Cheveyo: jij bent goed in prutsen.... Zou jij mij nog een keertje willen helpen met mijn website?

#Jean: cool zeg! Mooi kleurtje heeft die hengst!.....

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 09:12

Jean gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Haha heb het nu pas door. Had hele stukken niet gelezen doordat ik ziek was, sorry.
Mooie hengst zeg! Is wat voor Noëlle, de palominomerrie hier in de buurt! Dan komt er vast een mooi kleurtje uit, denk je niet?

Roos, ik heb dat programma ook gezien! Ben erg benieuwd naar je foto!
Jellie vervelende tijd voor je, hopelijk gaat het nu wat beter

Chev, mooie desktopafbeelding! Gafe foto van je kanjer!

Vandaag 31 jaar geworden. Ik vier het niet. Zonder meubels, keuken en alleen stof en ook nog eens ziek. Dus als de verbouwing klaar is dan ga ik het wel een keertje vieren. Mijn broer is ook jarig! Wij zijn een lief tweelingetje

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 09:31

Gefeliciteerd Spetter! Een hele fijne dag gewenst, ondanks dat je het vandaag niet viert.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 09:36

Goedemorgen Allemaal,

Spetter gefeliciteerd !

Cheveyo:

Mooi gedaan die kalender

Ik probeer ook steeds meer uit op de computer,ik heb nu gezocht naar een kort liedje voor mijn video maar dat lukte niet echt,
nu gebruik ik een kerstliedje dat mijn zusje had gedownload.
Ben hem nu aan het uploaden,kijken of het nu beter gaat,hij is nu maar 1 1/2 minuut.
Ik vind het wel leuk als het eindigt met het liedje !
Ik hoop dat het nu sneller gaat !
http://www.zippyvideos.com/721695103264 ... machonicky

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:12

Cindy, toch gefeliciteerd, en hoop dat je je toch een klein beetje jarig voelt. Ach, het wordt ook steeds minder belangrijk, die verjaardagen hé ! Vind ik tenminste wel, naarmate je ouder wordt is het eigenlijk gewoon noodzakelijk kwaad .

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:16

't Is nog steeds een ramp, het laden van je filmpje....
Het gaat niet echt om de lengte ervan maar om het aantal mb's. Hoeveel mb is het?

Spetter en tweelingSpetter: felidepeli!!!!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:18

IL hoe bedoel je ingewijd

Yarka, ja Velp, en ook echt zo'n super behandeling, net als tinkermuts omschrijft, je mag mij ook altijd pb sturen hoor.

Silas, ja ben ook erg benieuwd

Spetter, van harte gefeliciteerd, en bedankt, hahaha, ja denk idd dat hij goed bij noelle zou passen.

was net even bij mijn vriendin en vrijdag durfde ze nog niet te kijken, maar nu wel hoor, ze vind ze net zo mooi als ik, heeft hetzelfde probleem maar durft niet.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:18

Goedemorgen!!!

gefeliciteerd Cindy!!!!!!.

Jean....super van je nieuwe boobies!!! Goed dat je het gedaan hebt!
Zo, is echt een mooie hengst!

Cheveyo...super die kalender!!!! Was laatst ook al bezig te freubelen, maar dit ziet er erg leuk uit. In wat voor programma doe je zoiets?

Ooow jee da's ook wat FK...die Mira met haar melkfabriekje....aaach het valt vast wel mee.

Ben ook van plan te komen kijken de 14e. Wordt m'n 1e hengstenshow van het stamboek waar ik kom kijken. Lijkt me ontzettend leuk.

Annick, Indy heeft ook regelmatig zo'n rode vlek (blauwe plek) op z'n hoeven. Mijnheer tilt ook nooit z'n voeten op, dus bij ieder onregelmatigheidje stoot hij z'n voeten....Bij de pensionstal waar we eerst stonden had 'ie het nog veel vaker, daar hebben ze houtsnippers in de bak en op de gedeeltes waar de paarden overdag staan als het te nat is voor het land...nou niet alleen snippers, soms lagen er complete haardblokken tussen dus tja...die waren TE hoog voor Indy om z'n voeten overheen te tillen...gevolg...vaak rode vlekken. Nu nagenoeg nooit meer.

We hadden een advertentie gezet voor een nieuw stalgenootje....maar niets nada
Echter....eergisteren kregen we een mailtje van iemand die wil komen kijken. Heeft zelf ook een Tinker (merrie...Iris -schimmel-), staat nu in Uitgeest de merrie (kent iemand d'r toevallig???), maar ze gaan verhuizen naar Hoogezand dus zoeken hier stalling in de buurt.
Klinkt allemaal erg leuk, ben heel benieuwd of ze het leuk vinden en ook natuurlijk of wij hun leuk vinden, hahahaha

Zaterdag lekker even met Indy gemend. Henriette met Sjakie mee onder het zadel. We zijn Indy z'n conditie weer wat aan het opbouwen. Hij was een tijdje geleden niet fit en liep wat "raar" met z'n achterbenen.
Was zelf bang dat er iets met z'n knieen zou zijn, zo zag het er een beetje uit, die draaide hij zo raar weg om ze te ontzien. Dierenarts is geweest, allereerst allerlei buigproeven gedaan, niets aan de hand (pfieuwww gelukkig). Liep niet echt kreupel, maar wel erg raar vond ook de dierenarts. Moest wel verder onderzocht worden. We dachten beide misschien dat hij wel weer (4 a 5 jaar geleden ook gehad) eens last kon hebben van z'n bekken oid. Echter voor de zekerheid om andere dingen uit te sluiten toch wel verder onderzoek. Foto's gemaakt...ik was bloed BLOEDnerveus, mensen kinderen, stond bij Indy z'n hoofd tijdens de foto's...stond lichtelijk te hyperventileren. Alle foto's zagen er erg goed uit. Nog bloed afgenomen en thuis moest ik nog urine opvangen. Uit het bloed kwam dat 'ie (behoorlijke) bloedarmoede had, dit kon wel verklaren dat 'ie aldoor zo duffig en sloom oogde. Heb daar nu een emmer poeder voor met oa erg veel vitaminen. Hij krijgt nu ze binnen staan ook weer dagelijks 2 kilo krachtvoer en dat zou ook weer helpen de pietamientjes weer wat in z'n lichaam te krijgen.
Had eerder ook al een vitaminenspuit gegeven, maar volgens onze dierenarts poepen ze daar het meeste weer van uti en blijft er maar zo'n 20% van wat er in inzit in het lichaam ... niet gek veel dus. Ben doorverwezen naar de fysio en het beste zou zijn naar Rodinde Hoogenraad. Dus daar (voor de 1e x) met Indy heen.
Zat inderdaad flink vast in z'n bekken en z'n heiligbeen. Kon zelfs nog wel komen van de behandelingen een paar jaar geleden, dat het nooit helemaal goed gekomen was destijds. Volgens haar zat hij niet nog maar net een beetje vast, maar gezien alles leek het erop dat het al van wat langere tijd was. Bah...niet leuk als je dat dan zo achteraf hoort. Indy geeft ook zo laat aan (als 'ie het al echt aangeeft) dat 'ie last heeft van zoiets....alle koudbloeden zei ze al. Hebben een hoge pijngrens.
Moest 2 weken lang wat longeren en/of af en toe op de verharde weg voor de kar en daarna gewoon weer aan het werk.
Zaterdag dus voor het eerst even rustig weer met hem op pad voor de kar. Konden niet zo heeel lang meer weg, want het begon al wat te schemeren en het was zo mistig. Maar wel even weer leuk zo met mien knollie op pad! Ging goed, je kon merken die ' ie weer fitter was.

Wat een verhaal...hahahaah

Zal nu aan het werk gaan, heb het nog druk hier. Vanmiddag spullen halen voor kerstpakketten maken (we waren weer eens laat met het bedrijf om kerstpakketten te bestellen...alle leuke uitverkocht...niet slim, maar goed. Dus besloten om zelf maar even pakketten te maken. Nouououou...1x en NOOOIT weer!!! Wat een werk) Vanmiddag dus de spullen halen bij de groothandel. Grote bus mee anders past het er niet eens in. Voor 55 pakketten...ooow bah bah bah!

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:20

fjordkootje schreef:
't Is nog steeds een ramp, het laden van je filmpje....
Het gaat niet echt om de lengte ervan maar om het aantal mb's. Hoeveel mb is het?

Spetter en tweelingSpetter: felidepeli!!!!

Bij mij gaat het nu prima,zal even kijken hoeveel mb het is .

8,5 m (m is dat de afkorting mb ? )
Laatst bijgewerkt door jacky2 op 12-12-05 10:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:22

Goedemorgen allemaal....

Spetter : gefeliciteerd met je verjaardag *o/* *o/* Hoop dat je toch een fijne dag zult hebben, ook al vier je het niet....

Jean : wauw, wat een mooie paarden..... Geweldig.... Heb je die gekocht en komen die naar Nederland??? Mooi hoor !!

Tinkermuts : succes met het kinderfeestje vandaag.... Hier regent het, dus ik hoop dat je wat mooier weer hebt als ik hier....

Ga eerst lezen wat al dat Magic inhoud en waar het allemaal goed voor is en geef dan mijn bestelling door.....

Kan iemand mij de datum geven van de hengstenkeuring in januari? Ben het alweer vergeten natuurlijk, heb het nog niet in mij agenda geschreven.... En vanaf hoelaat begint dit en waar is het eigenlijk?

Leuke kalender gezien.... Knap hoor om zoiets zelf te maken....

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:27

Het is op zaterdag 14 januari in Heerde en het begint om 10.00

Kan ik eventueel met jou meerijden als mijn collega niet gaat ???

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:37

Indezz, Irene is al van mij die staat nu in Ierland en wordt door een palominohengst gedekt, en De hengst komt tijdelijk hierheen, totdat hij naar Amerika gaat. Daar mag ik mee dekken en anderen ook.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:42

Goedemorgen

Ik dacht dat ik gisterenochtend alles weer had bijgelezen maar jullie zijn weer erg fanatiek geweest.
Dus dit doe ik zo even uit mijn hoofd:

@ Jean: gefeliciteerd met je nieuwe boobs Ik kan erg goed voorstellen hoe jij daar met je meiden stond te stralen voor de spiegel

@ Chubby: gefeliciteerd met je punten En net wat WenK zegt: als je verkeerd aanspringt proberen om 1 keer te corrigeren zodat je nog een voldoende voor de volte kunt krijgen. Trouwens nog erg soepel gerekend voor verkeerd aanspringen.... ik ken ook juryleden die je simpel een 2 geven wegens "Niet getoond".

@ Spetter: gefeliciteerd met je verjaardag

@ Bonte: sterkte met je verlies Tis nooit leuk om een dier te laten gaan, zelfs niet als een cavia is.

@ hengstenkeuring: ik kom oohook!!! Ik ga iig gezellie met Noelle en Herman mee en ben dus supporter nr. 1 voor Allart

Oehhh, een hengst die Boss. Die komt helemaal over uit Amerika voor Irene? Mazzelaar

@ FK: Lowara (=mamma van Fayette) heeft ook nog jaren nadat Fayette al was afgespeend melk gegeven. Als je in haar uiers kneep kwam er nog steeds een straaltje uitgespoten en dat terwijl ze niet drachtig was. Volgens de DA kon het weinig kwaad zolang het straaltje niet drastisch van kleur en samenstelling veranderde

En nu heb ik ook last van een vergietje....

En dan mijn nieuwtje:
Fayette en ik hebben gisteren voor het eerst sinds... euhm.... 1.5-2 jaar in ons uppie een buitenrit gemaakt!
Ik ben zo trots op mijn meiske want op een paar gevaarlijk stenen rioleringsbuizen, die grote stenen drinkput en dat paard wat aan de wandel was met zijn vrouwtje was ze erg relaxt en heerlijk te rijden.
Toen ik haar opzadelde had ze eerst echt zo iets van: "He gat, moet ik met zadel aan het werk in de bak?" maar toen we eenmaal voorbij het hek van de bak waren kreeg ze door wat we gingen doen. De eerste 10 minuten was ze me toch een partijtje aan het proesten en met d'r hoofd aan het schudden Eerst in stap bij ons de weg langs het kanaal af, toen de brug over (en dat klinkt zo leuk waar Fayette zich overigens weer niks van aantrekt) en de 'grote' weg overgestoken, langs de uitvalsbasis voor de NLKW (laten we zeggen: de duitse variant die de kanalen, sloten, e.d. onderhoud) en de grote tanks waar olie/gas in wordt gepompt. Dan rij je dus al op een erg lange weg met brede bermen. Daar een stuk gedraafd, weer terug gepakt, even gestapt en weer aangedraafd. Op de kruising linksaf geslagen richting een zandpad+bos, stukje dat bos in geweest en even afgestegen toen we bij die oooh zooo gevaarlijk betonnen drinkput kwamen Flet aan die put laten snuffelen en ik er half opgezeten om haar te laten zien dat ie dus geen paarden en mensen at. Ondertussen had ze echter al dat wandelende paard gespot in de verte. Ik er weer (letterlijk) op geklauterd en dezelfde weg terug gereden. Steeds op een 400-500 meter achter dat wandelende paard gebleven wat Fayette errug interessant vond (dribbel, dribbel, sjips.. ik wil niet stappen, nou vooruit dan.... dribbel, dribbel ). Op de kruizing ging dat paard met bazinnetje een andere kant op en wij weer die lange weg op. Daar weer aangedraafd en Flet haar eigen tempo laten bepalen maar ze mocht niet in galop... Pfffff, hoezo een Grai? Man, wat kan dat beest draven als ze mag Zo heb ik haar de hele weg (km of 2-3) laten draven. Af en toe weer in tempo terug nemen om te controleren of ze nog wel luisterde wat ze wel deed dus dan mocht ze weer haar eigen tempo aannemen. Aan het eind van de weg het kanaal weer overgestoken en bij ons langs de weg aan een lang teugeltje uitgestapt want toen was ze best wel moe
Man, zit nu nog na te genieten hiervan
Jammer dat ik aankomend weekend niet thuis ben want dan was ik zondags weer met d'r gegaan. Maar ik ga gezellig met mijn mamsie naar Aaken toch. Kerstshoppen

Oeps, nou snel weer aan het werk.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:45

Goedemorgen!

Spetter, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ben binnenkort jarig, mijn moeder rekent op een boel visite, maar ik wil het eigenlijk niet eens vieren.

IJ, wat een verhaal over Indy zeg! Hoop dat het nu snel goed komt. Gek dat zo'n beest zo lang met zo'n probleem blijft lopen he... Succes met je kerstpakketten.

Chev: wat creatief! Erg leuk om te zien... Mag jammer genoeg geen eigen desktops plaatsen hier...

WenK, Flet, ik wist eigenlijk wel dat ik Chubje terug moest nemen vanuit de verkeerde galop. Maar bedacht me dat te laat, dus heb het niet meer gedaan. Dat leverde ons 2 5en op jammer genoeg. Anders waren we wrs wel in de prijzen gevallen, qua punten lag het allemaal heel dicht bij elkaar..

Ze jureren onderling natuurlijk altijd soepeler. Heb wel eens gehoord dat dat zo'n 10 punten scheelt met officieel.

Pel, ik was ontzettend nerveus voor ik begon met rijden. Het losrijden ging ook al niet prettig. Maar toen ik eenmaal de grote bak inging voor m'n proefje, reed ik gewoon. Alle spanning viel van me af. Chub liep ook best plezierig door de bak heen. Heel allert en netjes nageeflijk. Ze had iets flitsender mogen reageren op m'n hulpen, alhoewel we dan al veel eerder in de problemen waren gekomen in de hoek bij de jury wrs.

Ik was al helemaal verbaasd dat we 8e werden van de 12. Dat we niet laatste waren wist ik, maar bij de uitreiking van 11, 10 en 9 stond ik ook al half op steeds

Heb na afloop het proefje nog bekeken op video. Heb wel ff een traantje moeten wegpinken. Mijn knollie! Helemaal trots en gelukkig ben ik met haar... Meestal Kan niet wachten tot ik de DVD krijg...