Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimello schreef:Nou, net stond een jongen van een paar huizen verder aan de deur, z'n merrie is dood, waarschijnlijk vergiftigd. Hun andere paard is ineens ook doodziek. Hij kwam ons vragen of we een auto gezien hadden (weet niet of iemand zich nog herinnert dat ik het had over een rare grijze auto die echt raar reed...) nou dat was waarschijnlijk dus dezelfde auto. Die kwam vandaag weer langs, broertje had hem ook gezien. Eergister kwam ook een getinte jongen op een gloednieuwe scooter, stopte bij de wei en begon foto's te maken van onze paarden buiten. Vreemd, welke jongen van toch wel ruim in de 20 gaat een tripje maken in een afgelegen boeren gat en foto's maken van paarden? Ik sprak hem aan en hij zei in Nederland mag dat wel allemaal blabla, dus hij was niet eens van hier en het is hier echt een dood boeren gat... Niets te doen. Ik ben echt paranoia aan het worden hier hoor. Die auto toen (was bij de Hobbit premiere, ik stond op het punt te vertrekken en zag die auto dus raar doen) en nu rijdt diezelfde weer hier rond en gaan er twee paarden tekenen van vergiftiging vertonen? En de jongen zei ook nog dat hij z'n paarden binnen heeft staan 's avonds en dat hij al een keer thuis kwam en dat z'n merrie in de wei stond en alles was dicht incl de staldeur. Dat is vreemd, niet? Ik ben ook al in de stal gekomen dat m'n veulens helemaal overstuur door de stal renden en echt bang waren zonder enige reden. Maar ja daar denk je dan niet aan, toch?
Ben een beetje overstuur als ik dat zo hoor... Je wilt je paarden niet in een wei in het zicht zetten maar in de stal kunnen ze helemaal geen kant op.
Ik ga even een heel aantal pagina's terug lezen trouwens
Iedereen nieuwjaar goed doorgekomen trouwens?