[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 21:49

jahh jij was negens te bekennen. vrow
uw en man die dr eerst stonden te knuffelen zeiden al dat je boven was. maar ik herkende je toch niet.

heb jij blond haar trouwens? want ik ben voorbij kaydee gelopen toen ze de manen over de oren had. liep samen met een fotorafe. en toen zei ik dat ze knap was en wel met mij mee.mocht. alleen toen wist il nog niet dat dat kaydee was!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:47

Maar jou heb ik wel gezien ( moest even in je profiel spieken , hahahah )
Ik had een spijkerbroek aan , zwarte trui en grijze bodywarmer ... Echt blond ben ik niet hoor .... ja soms qua gedrag , ahhahaah

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:56

dan stond ze met iemand anders denk ik.
maar lol. volgende x aan klampen hoor

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 17:27

@ lepel,dat zijn geen leuke diagnoses van je kinderen.maar nu weet je het wel tenminste zeker.

Ik ga straks weer naar ruana.Gister gelongeerd,en vandaag lekker poetsen en wandelen.heb gister alle borstels meegenomen voor een lekker soppie en ook het bontje van de pesoa is uitgewassen.t dekje had ik vrijdag al meegenomen.Vanavond neem ik ook de poetskist nog onder handen en dan is de hele boel weer clean.heerlijk toch..

vanmorgen was ik al vroeg uit de veren.Ik had weer een optreden met het koor en we moesten om kwart voor 9 al inoefenen.Daarna een wandeling van 6 km gemaakt,georganiseerd voor unicef.Dus gelopen voor het goede doel!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 17:40

woowww chantal wat vervelend... gelukkig zijn jullie een hecht gezin als ik het allemaal zo hoor! hier komen jullie ook uit!
Mooie tweede premie las ik voor Kaydee! top hoor en volgend jaar loopt ze misschien nog wel beter zeker met haar baby aan de voet haha

als ik het zo hoor heb ik een hoop gemist daar! jammer hoor.. maar vind het fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

Leuk Ellie, flinke wandeling!

verder geen nieuws hier!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 19:27

Zo Chantal, wat erg zeg.. Ik zou me ook zorgen maken als ik een ouder was. Jullie geraken wel door deze periode! En toppie dat Kaydee een tweede premie had!

Ellie, dat lijkt mij een erg fijne dag dat je gehad hebt :)

Ik heb vandaag ook een fijne dag gehad. Was hier werkelijk ideaal 'paardrij-weer' :D Heb een erg fijne rit gehad. Had namelijk wat nieuws uitgestippeld, jammer genoeg waren de helft van de paden niet toegankelijk :( Ondanks dat, heb ik echt heerlijk gegaloppeerd met Tinky! Ben zo trots op haar! Het gaat weer stukken beter, ik hou toch zo van mijn lieve schat :+: Als ze volgende week ook zo is in het bos en in de trailer ben ik de gelukkigste mens van de hele wereld.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 19:46

Nu hopelijk gaat het super Kaat :).

Lepel/Chantal@ Niet zo leuk om te horen van je zoon'tjes, je hebt nu wel zekerheid/duidelijkheid daar in. Leuk van Kaydee haar 2de primie!

Jaron de boscross tink!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 19:49

Lepel schreef:
He , heb jij mijn paard geknuffeld ?????

haahah, ben erg veel boven op het secretariaat bezig geweest....
Ja ze is mooi , had alleen zo moeten lopen als ze thuis dus ook deed ( ben gewoon met haar gaan draven om te zien of ze nog zo bagger liep ..... Niet dus , ze liep nu gewoon de sterren van de hemel ..)

Op naar volgend jaar.

Ik heb het stamboekkantoor vandaag ook overgedragen , dus kan mijn energie en tijd in mijn gezin gaan stoppen.
Kreeg van de week de diagnose van mijn 2 jongens te horen .....
1 zoon is autistisch en de andere zoon ADHD met een mogelijkhied van hechtingsproblematiek , maar bij beide jongens wordt er de komende tijd nog gekeken onder welke de ene jongen qua autisme valt en de andere jongen wordt ook nog nader onderzocht.
heftige tijden hier ....maar we slaan er ons wel doorheen en dat lukt ook wel met mijn mooie paardjes !

dit had ik helemaal niet gezien.
Dat zijn niet de beste berichten, maar daar is wel goed mee om te leren gaan, positief blijven denken, en alles goed plannen. komt best goed met jullie :j

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 19:54

zo ik ben weer klaar met de poets;heb even het zadel en hoofdstel nat afgenomen en ook de poetskist uitgewassen.gelijk de zadelkast opgeruimd.Dus nu is alles weer proper.
ook met paard lief een wandeling gemaakt.t begon net te duisteren toen ik terug kwam.goed uitgemikt!

T was vandaag ook zulk lekker weer om er op uit te gaan.ik heb van deze dag goed genoten.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:24

ellie: ijverig hoor!!
Lepel: geen goed nieuws, maar met zo'n bericht weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent en leer je straks ook hoe je ermee om kunt gaan. Het komt vast allemaal goed.
Vanmorgen heb ik heerlijk op de Oirschotse hei gereden met Jack. Hij is echt heerlijk ontspannen en we genieten samen van onze ritjes. En dan te denken dat ik hem een half jaar geleden nog wilde verkopen. Hij is nu echt superbraaf.

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:18

Oh , maar wij zelf wisten het al langer hoor , van beide jongens , maar nu ze voor 4 maand opgenomen zijn ( eind november hebben we ze weer thuis ) zien ze wel wat ze mankeren.
Nu pas , na 10 jaar , krijgen we de juiste hulp voor ze.

We zijn er nog lang niet , maar het gaat goed komen .. de meest kundige mensen zijn meestal autist , dus hij heeft echt wel een heel groot voordeel ( hij kan ontzettend goed leren en onthoudt alles !)

Ik ben blij met alle 5 mijn kinderen , ze zijn me allemaal even lief , alleen de een heeft even wat meer begeleiding en aandacht nodig dan de ander.
En dat is niet erg , maar je moet het goed kunnen verdelen !

Verder heb ik mijn paarden en als het me even teveel wordt , kan ik daar altijd mijn afleiding in vinden.
Gelukkig vinden alle 5 de kinderen de paarden ook leuk , dus hoef geen schuldgevoel te hebben !

Van de week zal ik maar eens een lekker buitenritje met KAydee gaan maken , nu nog niet , want ze zit vol met brok nog , hahahahha

Dames , een heeeel fijne maandag toegewenst !

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:40

@Lepel: Dat is wel even heftig zo'n diagnose, maar gelukkig krijgen ze hulp en ik kan me voorstellen dat je heel erg blij bent als ze eind november weer thuis zijn :-)

Verder hier bij ons is het rustig en gaat alles z'n gangetje, even een nieuw topic aangemaakt over Luna ;-)

[ITP] Blonde haren blauwe ogen

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:23

Beetje last van jaloesie:er is een grote geldprys gevallen in cuijk,en mijn broer heeft zoiezo geld gewonnen.wij hebben niets;begin dit jaar hebben we onze loten opgezegd.

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 13:08

Das balen ellie .....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 13:23

ahh jammer ellie!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:50

prijs is in totaal voor de hele wijk 20 miljoen euro,wat een bedrag zeg!

ga zo even ruana longeren,wie weet verdwalen mijn gedachten dan wel even..

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:39

Wow wat een bedrag Ellie, ja dan baal je wel natuurlijk :-( wie kan dat niet gebruiken tegenwoordig

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 19:12

Tja , dan zeggen wij ( hoe erg het ook is Ellie ), het is geestelijke mishandeling van de postcodeloterij ...want je zult maar stoppen en die pot valt in jouw buurt..... Ik heb iets van 20 jaar meegedaan en ook nooit wat gewonnen , ik ben ook gestopt.

Als je gelukkig bent in de liefde win je nooit het grote geld , zeggen wij hier thuis !
En kijk eens wat ik heb , 5 prachtige kinderen , 3 Tinkers waarvan 2 drachtig , mijn geweldig lieve man en een wereldplek om te mogen wonen.
Zou dat geld mij gelukkiger maken ?
Denk het niet , het zou wel helpen financieel , maar gelukkiger ? ik weet het niet hoor !

( maar ondertussen droom ik wel van een grote prijs hoor , hahahhah , geld apart zetten voor de kids ! )

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 19:50

Even een recht zet post. Alles wat ik over de stalling waar ik weg kom heb gezegd neem ik terug. Dit had ik niet in het topic mogen zetten maar had moeten overleggen met de staleigenaar. Bij deze neem ik alles terug.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 19:59

@mira:weet even zo gauw niet over welke post je het hebt,maar het is wel netjes dat je alles ook weer recht zet.
@lepel:ehm gelukkig in de liefde ben ik ook nog niet.en het geld kunnen wij thuis goed gebruiken.geluk kennen wij eigenlijk weinig.Het enige wat ik heb is ruana en dan wat goede bekenden..hopen dat we trekken bij de staatsloterij!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:40

Zo ik ga een leaser voor Amigo zoeken. Ik kan maar 3 a 4 keer in de week de rest van de dagen staat ie niets te doen. Beetje jammer vind ik

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:21

Oke Mira, goed dat je dat zegt

...

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:53

He Ellie , ik ben hier ook niet over een rozenpad gekomen hoor .....
Reken maar dat mijn pad , tot hier , over hele dikke glasscherven/brandnetels en distels zijn gegaan.
Als je meer wilt weten mag je mij PB-en , zet ik niet in het openbaar hier neer.

Het gaat nu sinds een dikke anderhalf jaar goed hier met mij en de kinderen .....
Daar geniet ik nu heel erg van.... dat wat ik nu heb , pakken ze mij niet meer af.

Mira , ik weet waar je het over hebt.
Op dat moment voelde jij dat zo en het is knap an je dat je je woorden terug neemt waar je op dat moment achter hebt gestaan.

Ik kruip lekker mijn bedje in .
Vanaf 7.00 uur zijn ze al met het mais bezig , ze zijn nog niet klaar... lange dag voor de mannen ....

tot morgen allemaal !

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:24

Slaap lekker ik heb waarschijnlijk ene leaser voor Amigo gevonden. Ik blijf ene hardnekkige ontsteking in mijn schouder houden dus rijden gaat helaas op het moment niet...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:26

hoi hoi was ik weer was door lieve bokt geband...maja