Ik ben helemaal niet voor het voeren van wortels, bietenpulp, mais ed. Ik zie er de meerwaarde niet van in, en sowieso mais zie je zo duidelijk terug in het karkas van het paard dat ik me afvraag of dat wel gezond kan zijn.
Ellie morgen spierpijn
Duimen draaien voor je moeder.
Leuke uitnodiging Kaat!
Bommeltje_ schreef:O ik wist ook niet dat Tinkers gevoeliger waren voor suikers ik voer ook aardig wat wortelen.
Mag ik vragen wat jij Pride dan voert? Want hij heeft toch ook ZE? Ben dan wel benieuwd of die ZE echt is aangetoond met een bloedtest of dat het een vermoeden is, want dingen als suiker- eiwitgevoeligheid kan zich ook uiten als ZE, dat kan ook in het zomerseizoen verergeren door het gras. Vraag maar aan Karlijn (Diaz), ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren met Pride's jeuk als je hem op alleen goede kwaliteit ruwvoer zou zetten (event. icm drainage). Mok kan daar ook vandaan komen Al loopt Luna momenteel ook met mok, veel voorkomend probleem met deze nattigheid
Wat een creatieve opleiding doe je Hilde! Best stoer om later in de winkel dingen aan te kunnen wijzen en te zeggen dat jij die verpakking ontworpen hebt
Hihih, die King
Bleef hij wel in de bak?
Meneer de rooie die ik hier heb gehad sprong gewoon doodleuk de bak uit, en tja, krijg hem dan maar weer eens te pakken 
Eva, ik heb het idee dat je met mennen net en fractie later bent met doorhebben wat er vooraan gebeurd dan wanneer je erop zit h, je mist dat je voelt als het paard zijn spieren spant zeg maar, misschien is dat onervarenheid hoor, de keren dat ik heb gemend zijn ook op twee handen na te tellen. Daarbij heb ik het idee dat je een stukje kwestbaarder bent, stel je voor paard gaat aan de kletter, dan is een wagen erachter toch wel iets ernstiger dan een zadel wat scheef zakt. En als het dier dan omdraait? Maar ik wil je verder niet bang maken, dus zal me verder stil houden, ik heb overigens ook niks tegen mennen, wil niet voor niks op den duur een tweespan 
Zie je wel, naar regen komt zonnenschijn! Brave Clover, en dappere jij
Dirkje
Haha Carolien, je hoeft iig niet bang te zijn dat hij onder de omheining doorkruipt 
Ik wil je wel helpen te zorgen dat je iets meer tijd hebt. Dochterlief Bont een keer mee uit wandelen nemen, of eens een borstel over haar jongste broer heen halen. Roept u maar 
Je shop ziet er keuring uit Karlijn!
Ik heb werk weer overleefd, op een verbrande hand na. Tja, leren is met vallen en opstaan he, collega had gisteren al voorspeld dat het ging gebeuren, niemand die er zonder kleerscheuren vanaf komt met friteuses schoonmaken, gaat wel weer over
Ruggetje vind dit werk alleen iets minder geschikt, rest van de week heeft ie geluk, sta ik weer veilig waar ik hoor