bij mij is het niet opgezet mirjam, de pijn zit binnen in. misschien gewoon eens aan je dokter vragen bij mij kunnen ze er niks meer aan doen dan enkel maar pijnbestrijden
piet zegt dat er weer ellende komt en 1maal vond ik leuk maar nu niet meer. want voor je het weet moeten we weer de 17de op wedstrijd en dat kan dan niet, door het niet kunnen trainen/wassen enz enz
ik ga ook maar eens de flaptop uitzetten, wil eigenlijk nog naar de paardenwinkel voordat puck komt, lijnzaad olie is op, en ze krijgen aardig wat zand binnen nu, dus om zandkoliek te voorkomen moet ik er wel dagelijks wat olie in stoppen!
Ik ga in mijn voorverwarmde bedje En doe mijn magical gloves aan. Kadootje vanuit de VS. Handschoenen met een soort gel binnenin met allerlei voedende ditjes en datjes, voor de optimale handverzorging . Kijken of ik nog iets kan maken van mijn rimpel omahandjes met kloven
Ik heb een hoop gezellige geklets gemist!!! Moest even flink bijlezen, maar ik skip het reageren voor vandaag. Dan ben ik klaar en ligt iedereen te maffen