Chanel_ schreef:leuke Annique hihi,waren toen dertijd dat z'nm stopwoordjes
Nee dus

En ik heb er altijd een handje van om spelfouten er uit te halen bij een ander, vandaar dit gedoe.
Ik vind het eerlijk gezegd bloed irritant

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chanel_ schreef:leuke Annique hihi,waren toen dertijd dat z'nm stopwoordjes
A_Pallieter schreef:super dat het met kascha goed is gegaan marleen!
Kim zal goed voor haar zorgen, als je het fijn vind rij ik wel eventjes langs van de week, wie weet maak ik wel fototje!
uhm ik laat het wel aan leon over om te vertellen waarom de dikke leon tot stand is gekomen
was iets uit het eerste topic, als je op dikke leon zoekt kom je alles eromheen wel tegen.
grrr schreef:A_Pallieter schreef:super dat het met kascha goed is gegaan marleen!
Kim zal goed voor haar zorgen, als je het fijn vind rij ik wel eventjes langs van de week, wie weet maak ik wel fototje!
uhm ik laat het wel aan leon over om te vertellen waarom de dikke leon tot stand is gekomen
was iets uit het eerste topic, als je op dikke leon zoekt kom je alles eromheen wel tegen.
Ik geloof meteen dat het goed gaat hoor, maar als je wilt?
snowdon schreef:ochjee Mirjam, heftig met koe en kalf
Verder weet ik het ook niet meer precies hoor Annique, wie had die bewerking gemaakt? Ik snap nl niet helemaal hoe die bewerking tot stand kwam, is niet geheel naar mijn denkwijze geproduceerd zegmaar