[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:49

salmiak?! ieuw :=

A_Pallieter

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:02

Ellen gezond , dat is mooi :D En beeb zwemt heerlijk de rondjes!

Silas mag opnieuw daten met murphy lief :D

Berdien kijkt babe, die is echt te schattig!

Zo ben weer aan het opdrogen gelukkig :P Me trui was helemaal nat van het wassen van dikkie dik :P maar het begint erop te lijken dat hij schoon word ( al zitten er alweer mooie roeststrepen van de stal op zijn kont! )

Morgen nog een keer , en in uiterste nood zaterdag ochtend. en dan moet het goed komen :D

Zo zag hij er uit na het wassen, een heerlijk verzopen katje (ohnee Irish cob :P )

Afbeelding

En nu gaat ik lekker bijkomen van het wassen :P
en morgenochtend weer vroeg eruit, merries en veulens naar stal en de andere keuringspaarden natuurlijk!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:07

Drukke dagen Annique!!

Stoere foto's Chantal (zag er ook twee bij ITP)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:08

Whahah
Ik kwam even niet op bokt :+

"De webpagina kan niet worden weergegeven omdat het te druk op de website is."

:Y)

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:09

Ik meld mij hier ook maar eens, al precies een jaar een tinker in mijn bezit maar mezelf nooit echt gemeld bij dit topic :+

Jack is vandaag precies 1 jaar in mijn bezit. 9 juli 2008 kwam ik kijken naar mijn verzorgpaardje en haar veulen en ik was op slag verliefd op het lange benen monster van een paar uurtjes oud dus bijna gelijk beslist dat dat mijn paardje moest gaan worden. Dit betekent ook dat Jack vandaag jarig was! Voor zijn verjaardag een mooi rood scapa halster gekregen en lekker veel wortels want appels vind meneer niet goed genoeg.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:11

Welkom AngeloLove :D

Zou je iets meer over jezelf willen vertellen :D
Je naam inieder geval :P

En natuurlijk Gefeliciteerd met Jack z'n verjaardag *\o/*

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:21

Hihi, tuurlijk wil ik dat wel :-)

Mijn naam is Bianca, 23 jaar oud (bijna 24, dat duurt ook nog maar een paar weken, 1 augustus ben ik jarig) en woonachtig in Lommel (België).
Sinds ik in België ben komen wonen, zo', 2,5 jaar geleden ben ik besmet met het tinkervirus. Het begon met het zoeken naar een manege of iets om het paardrijden weer op te pakken en ik kwam uit bij een kleinschalige tinkerstoeterij die lessen gaf op haar eigen paarden. Uiteindelijk ben ik daar een driekleur tinkermerrie gaan verzorgen. Hoe vaker ik daar over de vloer kwam hoe meer ik betrokken werd met andere dingen. Andere dingen zoals keuringen maar ook dekkingen met hun eigen hengst. Op een gegeven moment vroeg de eigenaresse of ik het misschien aandurfde om de hengst te gaan rijden. En tja, het proberen was het waard, ik wist dat hij in de omgang super braaf was. Dus op die manier ging ik steeds vaker en vaker met de tinkers om en uiteindelijk was vorig jaar de tijd daar dat ik verliefd werd op Jack Sparrow en besloot om hem te kopen. Hij mocht daar na het afspenen ook gewoon blijven staan in een gemengde kudde dus dat vond ik ook wel fijn want op die manier kon ik vaak eventjes een knuffel geven of hem even poetsen etc om hem te laten wennen aan van alles. Het resultaat is een jaarling (jaja, nu is het officieel een jaarling, hahaha) die bijna bomproof is maar wel gewoon paard kan zijn en kan spelen en doen met zijn vriendje de grote shetlander.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:23

Kom jullie nog even gedag zeggen, vertrek morgen voor 10 dagen naar rimini. Dus tot dan :D :wave: Probeer het rustig te houden hihi :P

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:27

Zo was ik weer!

hahahaha idd Ingrid, bij een kinderhorloge zie ik ook meteen armen van disneyfiguren als wijzers!
Mooie verzopen irish cob gezien!!
Welkom Angeloflove en gefeliciteerd met je grote vent!

Nou ik heb heerlijk gereden, ik had mijn borst natgemaakt voor een rondspringende tinker, maar ze liep heerlijk ontspannen rond en was helemaal niet springerig of lastig! Dus ik moet denk ik Trea bedanken voor het loswerken van Niamh gister :D
Wel een beetje jammer dat dan weer ten koste moest gaan van haar duim :o
Ik had les van de instructeur van onze stalhouder, want aangezien ik deze week nog niet gereden had, had ik gevraagd of ik dan een lesje kon meepikken. Aan het eind van de les vroeg hij; en wat rijd je nu? L1 L2?? hahahahaha zei ik, heb nog maar 3 officiele wedstrijdjes gereden joh! B 3.... Dus toen vond ie dat ze toch wel heel netjes liep! erg netjes op 2 teugels, netjes vanuit de achterhand en heel tactmatig, dus ik was weer eens zo trots als een pauw en de hoofdpijn verdwijnt als sneeuw voor de zon ;)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:29

Eva!!!
Een heeeele fijne vakantie gewenst meis!!
Geniet ervan, dat heb je verdiend!
:(:)

wat een mega gave naam joh! Jack sparrow! dan zal ie ook wel heel knap zijn!
:P

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:35

Welkom Bianca!! En gefeliciteerd met Jack

Klinkt goed Ellen! En ik heb Niamh zondag zien lopen en bij het gebrek aan impuls (wat ze een keer hadden opgeschreven), daar kan ik me echt niks bij voorstellen. Impuls genoeg bij jouw dame!

Eva; heel fijne vakantie *\o/* ! En behave!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:37

hey nieuw lid welkom :D

horloges begin me er niet over
had er 2, 1 voor net een combi goud/zilver voor het net (nog van toen we een winkel hadden) en een titanium beide erg mooie klokjes (ook bijna alle schakels er uit)
maar goed ma dr klokje was leeg dus voor die paar dagen leende ze mijn nette klokje (ze was haar 30 andere klokjes kwijt en moets er een hebben ivm haar werk) (help me te herinneren dat nooit meer te doen)
maar goed we zijn nu 5 jaar verder
haar klokje is nog leeg
ze heeft inmiddels een nieuwe
mijn klokje naar de malle moer (onder de krassen en wijzerplaat een dikke watervlek er op)
mijn andere klokje is inmiddels ook leeg

dusss ..... conclusie zelfs ik als ex juweliers dochter draag geen horloge omdat mijn vader de zooi kwijt ed is (lang verhaal waarom ik er niet mee naar de hema ga voor een batterijtje ed tevens zit die ook niet om de hoek ;) )

sil is toevallig vandaag ook in bad geweest :D tevens ook even een shootje van Yavanna gehad :D
daar zitten weer verschrikkelijk mooie plaatjes tussen :D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:38

_Rhiannon_ , hier ook smalle polsen, toen ik nog een horloge droeg had ik een mooi dames horloge uitgezocht met schakeltjes. daar kunnen ze er gewoon een paar uithalen.

welkom bianca!

en al beetje keuring kriebels lees ik.

was met mn zusje naar het ponyclub terein gegaan. begint het me toch te plenzen. alle drie kleddernat natuurlijk. maar ze heeft wel lekker gereden. (ja als je dan eenmaal nat bent kan je maar beter door rijden ook)

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:39

Eva (even profiel gespiekt), heel veel plezier in rimini! Stuur een beetje mooi weer hierheen, want die regen, dat is ook niks :-)

Thnx Ellen (wederom profiel gespiekt, moet die van mij ook maar eens gaan invullen) voor het complimentje van de naam. Mocht de naam zelf verzinnen, ze had in eerste instantie Big Ben bedacht al naam, maar dat vond ik maar niks en aangezien er nog niets officieel was :-D. Wel leuk dat je van je instructeur zo'n complimentje krijgt, kan me voorstellen dat je hoofdpijn dan als sneeuw voor de zon verdwijnt!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:40

Big Ben, hm, nee, daar zou ik ook niet voor gaan :+

Jouw profiel kan idd nog wel wat vulling gebruiken :D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:41

owjah, en heel veel plezier in rimini eva!

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:47

Ik zal me morgen eens een keer gaan verdiepen in mijn profiel, hahaha. Staat al langer op het lijstje maar vergeet het gewoon telkens. Misschien dat ik er nu gewoon aan denk als ik mijn post hier lees :-)

Big Ben, tja, die naam alleen al knap je toch op af he :D Gelukkig kon er nog een naamswijziging doorgevoerd worden.

Zal in ieder geval even een fotootje plaatsen van Jack, had ook al 2 recente foto's in het ITP topic gezet :) Deze foto is iets ouder, inmiddels is hij de wintervacht wel kwijt
Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:57

Jack Sparrow, die is van Mr Bandit toch?
Leukerd heb je!

Big Ben, zo heet een Drumhorse dekhengst in Dld... ken ook een Big John :D Zijn niet de meest geweldige namen idd :')

Pallie heeft echt zo'n leuke aftekening op zijn achterhand he....!

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:02

Jack is inderdaad van Mr. Bandit ja! Het vorige veulen uit dezelfde combinatie heette XL, hahaha. Zijn wel extreem grote veulens die die combinatie doorgeeft dus tja, dan krijg je ook de meest rare namen.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:09

:wave:
kom ff eva fijne vakantie wensen!!
verder wel bijgelezen.. maar moe ----> op bed nu...
:evaw: weltrusten!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:16

Ik ga ook afsluiten :evaw:

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:24

heyhey
ik heb ook weer bijgelezen en leuke fotos voorbij zien komen!! :D :D

welkom nieuw lid!!!!! :D (moet ik nodig zeggen.. ik ben een jaar weg geweest.. :o )

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:29

't was erug kort vandaag maar ik ga weer naar bed

truste!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 06:09

Goedemorgen :O

Welkom Bianca!

Fijne vakantie Eva!

Ellen lekker gereden.

Maartje natgeregend.

Zo een jaarling wakker bellen, moet ie vannacht maar niet sms-en ~~}>

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 06:45

Goedemorgen deze morgen :)

Mijn nachtdienst zit er bijna op :D , het was echt heeeeel erg rustig... even afkloppen.. moet niet de goden gaan verzoeken :P