balen van je koppijn janet, komt dat door de zon? Dat heb ik namelijk wel altijd (altijd leuk allergisch zijn voor de zon maar niet heus ) ik krijg migraine ervan en allemaal vochtblaasjes op mijn vingers, armen, borst en voeten dus ik blijf zoveel mogelijk uit de zon. Ze vragen me dan ook altijd of ik in de Coentunnel heb liggen zonnen... Helaas heeft mijn zoontje ook al last hiervan.
Hoe is het gegaan Leon???
En Shania gaat goeeeeee Feli alvast met het behalen van de halve Finale!!!
Nee komt niet van de zon (hier schijnt de zon de hele dag al niet) Ik heb spanningshoofdpijn, dus vaak heb ik (onbewust) spanningen en daardoor krijg ik hoofdpijn.
ja dat kan ook Ook dat ken ik maar al te goed helaas, ik loop van de 7 dagen in de week zeker 5 met hoofdpijn en 2 van die 5 dus met migraine. Ik leer ermee leven, moet maar he..
Muds
Geplaatst: 31-03-09 17:02
Echt vervelend spanningshoofdpijn. Hier nog zo één met jarenlange ervaring . Een overblijfsel van een oude whiplash. Maar de laatste paar maanden gaat het goed *zoekt stuk hout om het af te kloppen*, ik trek me er namelijk niets meer van aan. Knallende koppijn? Toch die ene afspraak nakomen, alleen bij echt schele hoofdpijn en misselijkheid mag ik iets laten schieten van mezelf. Dat klinkt wel héél makkelijk, dat is het zeker niet, maar het werkt wel. Ennuh, witte suiker laten staan scheelt ook enórrum in hoofdpijn. Maar heb je wel schoenen gevonden Janet? Sita alvast gefeliciteerd. Leon een goed gesprek gehad
Vanmiddag heerlijk een verwenmiddagje met Amy gehouden, eerst lekker gepoetst. Ze haart zo uit, niet te doen. Daarna dr manen gewassen, staartje ook maar gedaan en als ik dan toch bezig was heb ik dr sokken ook maar gelijk mee gewassen.. Ze genoot er echt van, heerlijk in het zonnetje..
Tussendoor nog even afscheid genomen van Martinique, haar paps en Collin. Ze zijn vandaag naar een andere stal verhuisd..
Daarna Amy nog een 3 kwartier lekker laten grazen en heb ik zelf lekker in t zonnetje gezeten. Heerlijk hoor..
Ik ben niet enthousiast Gesprek was wel tof.... maar ze moeten wel heel echt met een goed bod nog over de brug komen om mij binnen te slepen.... *baalt* dilemma... wat nu...
Janet Leuke foto's Sita Ze ziet er goed uit! Hmm .. Balen Leon!
Heb lekker gereden int bos En k heb het boek uit ..... Erg mooi
Pradaatje
Geplaatst: 31-03-09 20:04
M'n deken is binnen!
En de laatste is binnen!
Resi_lover
Geplaatst: 31-03-09 20:19
oeh, leuk Joyce
Grit
Geplaatst: 31-03-09 20:50
Shania in de halve finale en Amy door de wasstraat gegaan .
Leon; wat is het dilemma?? Het salaris of ook het werk??
Janet hoofdpijn , maar wel nieuwe schoenen
En verder, verder, verder weet ik het niet meer.
Ik heb gewerkt . Er was een volle route Den Haag en daar had een collega niet zoveel zin in, aangezien de Afghanistantop nogal wat verkeersproblemen zou geven. Dus de route was opgesplitst en ik was de andere gelukkige. Ik balen , want ben al eens met de auto in een demonstratie beland en ben nogal claustrofobisch. Maar het was een easyyyyyyyyy ritje. Ik zat aan de goede kant en heb nergens last van gehad. En lekker op tijd terug. En het was weer lekker weer
Een aantal van jullie weten al waar ik zit, ik loop stage op een tinkerstoeterij genaamd Jaskolka. Ik heb het onwijs naar me zin, en heb al 3 veulens geboren zien worden. We zijn veel met de paarden bezig en men wat een prachtig land is het hier zeg!
Ik doe me best jullie een beetje bij te lezen, maar erg makkelijk gaat dat niet. We moeten hier natuurlijk werken maar ook de schoolopdrachten doen.
Ik heb al meerdere paarden gereden, vandaag mocht ik op Picco rijden, hun hele mooie lieve dekhengst
Hierbij 2 fotos daarvan, later op de avond volgt er een topic,
en ik met ons flessenveulen massimo:
Op onze derde dag werd de moeder van massimo ernstig ziek en moesten we met spoed naar de kliniek voor een operatie aan haar darmen. Ze had na de operatie een overlevingskans van 30% En we werden zelfs gebeld dat we het veulen moesten halen omdat ze het niet zou overleven. Gelukkig was ze zo sterk dat we haar (dan wel zwaar vermagerd) Nu weer heerlijk hier op stal hebben staan aan het revalideren. We moeten alleen nu wel elke nacht melk geven aan onze massimo
Maarja hij is erg lief, zeg nou zelf hier val je toch voor hij kan zelfs de moonwalk door het water!
Al met al heb ik een super tijd hier, en is het jammer dat ik over 4 weken alweer weg moet ....
Iedereen die een knuffel nodig heeft een dikke knuffel!
Groetjes, Annique
grrr
Geplaatst: 31-03-09 21:05
Leuk daar dus Annique!!! Lekker op een dekhengst rijden , en lieve veulentjes geboren zien worden. Ik wist wel dat je op stage naar het buitenland was, maar niet dat je naar Jaskolka bent! Gaaf hoor, maak er maar veel foto's!