Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:Had ik deze al geplaatst?
[EJL-ITP] Girocco van zielig hoopje, naar ouwe heer.
Ik weet het niet meer, gaat zo raar met internet de laatste tijd dat ik niet meer weet wanneer een post nu wel of niet doorkomt. Vind het ook erg vreemd dat Inet het nu wel ineens doet....
Biancaa schreef:@evelli http://www.pratenmetpaarden.nl Ze heet Annika en is heel lief en goed (vind ik zelf) Ik zag alleen net op de site dat ze geen consult meer aanneemt, misschien dat je haar allicht een mailtje kan sturen...
Hier ook goedemorgen, ik kom nu net pas mijn bed uitrollen en ook alleen maar omdat mijn vriend uit zijn werk kwamIk had vannacht maar een slaappil ingenomen omdat ik anders weer eens niet kon slapen. Tja ben niet voor niks 's nachts gaan werken... Maar ik ben erna altijd zo duf van die rot pil.
Geinige shetter hoor
Pfff Berdien ik moet er eerlijk gezegd niet aan denkenWel knap hoor dta je dta kan. Ik ben meer van het type, ach ik ben zoals ik ben en ben ik in de zomer wat dikker, jammer dan...
Grit super dat Sayla de trailer op ging, nu blijven oefenen he!!
Sharianne beterschap, voel me ook knap beroerd maar ja dta is bij mij bijna elke dag.
Bubblegum nu ff rusten dan (en bokken hihihi)
Berdien schreef:Niiice CP!
Ik vergeet steeds mijn rooster van de AH op te schrijvenen heb dus afgelopen vrijdag pas mijn scriptie ingeleverd. Maar geloof dat ik dit weekend wel richting jou kan komen, míts ik de auto heb op zaterdag. Dat wordt nog wat als mijn broertje zijn rijbewijs hebt, dan is het helemaal oorlog om de auto