Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik rij duidelijk veels te weinig.... zondag voor het laatst gereden, even drie kwartier ofzo. Alleen blokje om. En ik voel het nou nog...

Gaat vanaf nu wrsch ook pas weer over krap 2 weken worden... Dames waren wel niet erg meewerkend, dus spierpijn klopt wel

Bij mij is het ook gewoon dat ik er echt geen tijd voor heb... ben overal en nergens (mee) bezig. Komend weekend kom ik wrsch helemaal niet thuis, en misschien dat ik halverwege volgende week na m'n tentamens lekker naar huis ga (maar dat alleen, als rapport onvoldoende is, anders moet ik die nog gaan bewerken / presentatie van maken voor afstudeerbabbel).
Stond ik net met een kop vol shampo lekker onder de douche,....................... poef ineens alle lichten thuis. 't Is hier dan ook echt stik en stikdonker. Dus ik kletsnat en met nog steeds die kop vol schuim m'n badjas aangedaan en naar de andere kant van het huis geschuifeld waar m'n mobiel lag. 'k Heb totaal geen verstand van zekeringen en zo, dus dat ik de elektriciteit weer aankreeg, dat was wel zeker van niet. Twee kaarsen aan gedaan, meegenomen en even verder gedoucht. Toen kreeg ik eindelijk Mees te pakken en tot m'n grote geluk was hij redelijk in de buurt, dus hij heeft er net even een nieuwe zekering ingedraaid.

Maar fijn dat Mees je kon redden
Maya schreef:Ik had gewoon uit gedoucht en afgedroogd / aangekleed op de tast hoor![]()
Met een nat lijf bij zekeringen / elektriciteit in de buurt komen? Niet mijn dingMaar fijn dat Mees je kon redden
![]()
Dusse... ik moest natuurlijk wel licht hebben. Bovendien, eerlijk gezegd vind ik ons oude huis maar niets in het pikkedonker...

Gebeurt ook alleen jou he!

gaaf, knap hoor
vorige keer had ik het verkeerd gedaan waardoor het leek dat het tuig straks niet zou passen maar het valt mee het is nu al niet eens zo veel te groot
maar is het normaal dat de broek ander leer is dan de rest het is veel dunner. Helaas heb ik geen foto waarop je dit kunt zien. Ze was overig wel heel braaf blikt of bloost niet als je er wat oplegd.