Cheveyo schreef:Zullen we een dealtje maken met meerdere dan, scheelt onwijs veel verzendkosten natuurlijk en we kunnen op de hengstenkeuring natuurlijk uitwisselen toch?
Ik wil graag mee doen hoor.... Kom ook naar de hengstenkeuring....
Niet gewoon meer, moest weer eerst 3 pagina's bijlezen terwijl ik toch heel de middag effe gekeken heb naar nieuwe berichten...... Er wordt wat afgel*ld 's avonds zeg.....
Ben benieuwd of ik het morgen onder m'n werk nog bij kan benen....
Heb mooie foto's gezien en alle reacties gelezen. Fjordkootje : ik denk dat ze inderdaad niet in de gaten heeft wat het voor jouw betekend.... Of misschien toch weer wel..... want Kootje blijft altijd een paard van een "ander"en niet van haarzelf..... Ik weet het niet hoor..... mensen zitten zo moeilijk in elkaar
Bonte : sterkte met je tegenslagen
Herkenbaar verhaal : klaar staan voor anderen en andere nooit voor jouw.... Heb het nu nog.... Mijn zussen mogen altijd hun kids bij mij brengen, vind ik gezellig, maar als ik 1x in een jaar vraag (en dan is het echt dringend en hoog nodig, kan ik niks anders vinden) of dat zij mijn kids even op willen vangen is er nooit niemand thuis.... En dan is dit maar weer een klein voorbeeldje....
Heb nu voorgenomen dat als mijn jongste zoon naar school gaat ze allemaal in de boom kunnen vliegen en blijven zitten en zelf mogen zorgen voor hun kids..... De zus is niet meer thuis!
Ik doe het niet meer! Besteed mijn tijd dan liever aan de peerdjes....
Annick : succes met Vasthi! Lukt vast wel als het een echte tinker is