Ik had Charly van de foto 1,40 geschat dus is ie net ietsiepietse groter :p Ben wel benieuwd hoe hoog ze Gijs nu gaan meten, hoef ik niet meer te schatten (ik schat altijd op 1,55). Witte outfit ligt klaar, hoera! Nu nog een wit paard...
Gadverdamme, Tegenslag met de auto.. Iets met de koppeling kapot. Nu waarschijnlijke de komende 2 weekenden de concoursen afzeggen. Had me dr zo op verheugd
Ik had vandaag weer een mazzeltje Zag op FB een advertentie van een gratis reflectiesetje bij iemand uit het dorp waar ik woon. Dus gereageerd en ik mocht het halen. Hoefde er maar een kwartier voor heen en terug te fietsen, kreeg ik er ook nog een dekje bij
Feike met het gekregen dekje Ik vind hem iig vet
En het reflectiesetje Knappe jongen die ons nu nog over het hoofd ziet
Bij zijn staart hangt nog een lampje Ik ging echt helemaal stuk. Stond hem helemaal vol te hangen en hij blijft vrolijk staan met zo'n "baasje-is-weer-bezig"-hoofd
Ok help... ik heb even het bit van cheana opgemeten. Wil er zelf 1 hebben liggen. Deze is 16 cm. Maar dat is heel groot? Of ik meet verkeerd? Heb van uiteinde tot uiteinde gemeten (niet de ringen)