Ah, jarige Sally met haar mooie roze halster en vlaggetjes

Oei, gelukkig valt het met de pijn mee Niene, het zal er wel spectaculair uitgezien hebben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. 
Becs schreef:Leuk al die tekeningen van jullie tinkers.
Nog gefeliciteerd met Sally en ze ziet er prachtig uit in haar roze verjaardagsset aan de taart.![]()
Mijn stal mest ik juist andersom, Ik haal het vieze eruit, verspreid het overgebleven stro in het midden en dan een schone laag eroverheen. Het maakt natuurlijk wel uit wat voor strooisel je in de stal hebt.
Niene weer de grond gekust, arme ziel moet geen gewoonte worden he.
Wij hebben vandaag een heerlijk nieuwjaarsritje gemaakt, Cait reageerde bijna niet op de knallen die er nog te horen waren, zo trots op mijn meissie!
.
Dus ik vind dat het dan compenseert. Bovendien gaat het er bij ons niet om of het een perfecte Tinker is of niet, zolang ze het lieve karakter hebben dat bij het ras hoort is het goed. Al is een Tinker volgens de rasstandaard wel gewoon leuk. Zeker bij die merrie hier had het toch wat extra waarde gegeven ivm fokkerij. Maar dan nog, ik wil haar eerst gezien hebben in volle conditie, dan pas kan ik oordelen over haar bouw etc.
) Daarom was ze ook op de laatste momenten helemaal ongespierd, maar ik kreeg gisteren nog het compliment dat Tinky er nu op dit moment mooi en gestroomlijnd uit ziet 

Je moet het maar willen doen. Wij waren niet van plan een paard op te knappen, maar mijn mama had direct een klik met haar. Het rijden in de piste ging zo toen ook voor geen meter. En toch hebben we haar gekocht.. Misschien dom, maar zij en ik zijn nu wel maatjes voor het leven en we hebben er een mooi en lief paardje aan overgehouden
(Vieze foto hihi, maar beste en recentste https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 0649_o.jpg)
.