Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juulxx schreef:ja hierow!
Ik heb het opgelost door het energie van me paardje veel te gebruiken. zodat ze soort van moe is..
maar uiteindelijk deed ze het ook niet meer.
en ik zou het zo zien.. je tinker vind het heel leuk om te spingen..
dus doe er wat mee:P

als ik de computer kan bemachtigen
mn broertje zit er op t moment nonstop op 
zijn sokken zijn weer zo dik dat ik zijn benen niet meer in de gaten kan houden (hij heeft jarenlang met mijt rondgelopen waardoor hij chronische mok heeft) en niet kan behandelen. Dus ik wil zijn sokken netjes kort houden
zeker nu ze in de winter op de dag op de paddock staan en daar een weide aan zit en dus veel blub. Met kerst krijg ik van mn ouders een scheerapparaat dus dan kan ik het zelf bij gaan houden 
) van een vriendin verhuizen. Er wordt gelukkig goed weer voorspeld
wordt een ritje van ruim 2 uur gok ik

ze zijn gelukkig ontzettend verkeersmak dus dat moet helemaal goed komen
paar weekjes terug zijn we ook met de paarden (uiteraard op verzoek
) bij die vriendin thuis geweest, deden we zo'n 1,5 uur over. Ze heeft helaas een wervel in haar rug gebroken dus mag voorlopig nog niet rijden. En die week mocht ze ook nog niet zelf naar de paarden toe dus kwamen we naar haar 
Bart zn oude maatje
wel grappig, ik ging voor een pony kijken we namen er beiden eentje mee 

En dat is een aardige rit! Tinco is een leukerd zeg!
Enkele kennissen van ons die naast een van onze weilanden woonden hoorden een vreemd geluid en toen ze gingen kijken zagen ze inderdaad 2 ontsnapte shetlanders. Ze probeerden hen te vangen, maar die eigenwijze beestjes krijg je niet zo snel gevangen hoor
Maar toen mijn moeder aankwam met het halstertje van Jacky was het geen probleem. Stoute pony's! Tinky was helemaal in paniek omdat haar vriendjes plots kwijt waren, helemaal radeloos aan het rond speuren en hinniken. Arm dier!
Haar 'pukkel' is al bijna helemaal weg, het is niet meer zo opgezwollen en er is een mooi korstje op. Als het morgen droog is ga ik misschien weer eens een ritje maken met haar, ofwel ga ik mennen met Jacky.
[SPR-ITP] Diaz vrijspringen..