Erg bedankt iedereen! Getziebah, ben keihard verkouden.. Pff..
Zoom-in voor de liefhebbers;
Juliekeuh
Geplaatst: 18-01-12 19:01
Ik koop ook af en toe zo'n grote zak wortelen (meestal als ik achter nieuwe zakken bietenpulp ga en dan tussendoor als ik langs die man kom koop ik ook al eens een zak). Ik voeder zo'n grote zak over zo'n 3-4 dagen aan 2 jonge warmbloeden en nu dus 3 tinkers. Gebruik de worteltjes ook om kunstjes aan te leren
Verder hier hooi, pulp, snijmaïs en mengeling(heb nu net gisteren een nieuwe mengeling gekocht waar stukjes appel bij zitten en oooh wat riekt die lekker zou er bijna zelf van gaan eten Paardjes zijn er ook dol op!)
Ik voelde al weken dat ik verkouden zou worden,maar helaas vrijdag is het ook echt begonnen.T schiet niet echt op,blaf net als een hond af en toe.maar ja dat overleven we ook wel weer.
Chocolade doosje voor wat? En kan je tonen hoe het er tot nu toe uitziet? Miss. heb ik wel enkele ideetjes..
Ik voelde mijn verkoudheid totaal niet aankomen! Dag ervoor was ik kiplekker, en dan de volgende dag, sta ik op en voelde ik me echt super slecht.. Vandaag is het al wat beter, ik ben namelijk een dagje thuis mogen blijven van ouders om te rusten. Maar nu is mijn neus dus pot dicht.
Bommeltje_
Geplaatst: 18-01-12 19:10
Ja het is ook echt de tijd van het jaar om te snotteren :/
Het doosje is voor het Vak Illustrator (ik doe de opleiding grafische vormgeving) het moet een vouwmodel van een doosje zijn en je moet het doosje zelf ontwerpen! ik heb al 1 ontwerpje gemaakt maar ik moet er 2 dit is de eerste :
ja dat is wel een goed idee dan maak ik nog een chique doosje (: Moet ik eerst wel even inspiratie opdoen ik ben nog eerste jaars dus ken nog niet alle tools enzo van het programma
Sandra1984
Geplaatst: 18-01-12 19:36
King kreeg eerst heel wat wortels per dag. Omdat die op zijn heb ik nu zelf wortels gekocht. Hij krijgt maar 1 wortel per dag en dan hooi erbij. Als ie werkt krijgt ie slobber of brokken. hij is nu iig een stuk rustiger. Meneer moet ik echt niet elke dag brokken geven(al zijn het maar 2 handjes)
hij had vandaag alleen een nieuw geintje.. hij wilde niet galopperen aan de lijn.. dus dan maar uitbreken en heel hard galopperen. Helaas voor hem was er iemand op stal die de longeerlijn zo aan zn hoofd vastmaakte dat hij zn hoofd niet kon draaien. Dus na 2 keer proberen gaf meneer op en was ie weer braaf(natuurlijk touw eer netjes normaal gedaan zoals daarvoor). Je zag de pret in zn ogen toen hij er vandoor schoot en als ie kon lachen deed hij dat heel hard, maar helaas lachde ik vandaag harder hahaha. hij heeft soms een behoorlijk gevoel voor humor.
Jullie hebben wel heel veel gepost hoor! ik had net allemaal dingen die ik wilde schrijven, maar weet ze niet meer
Sorry lot had je reactie niet gelezen Ze heeft zeker een lekker bekkie Hahaha die luna. Ik zie het helemaal voor me. Clover doet dat namelijk ook altijd Die bries die ze dan geeft komt echt uit dr tenen. Zo schattig haha. Schapen zijn inderdaad dood eng. Zeker als het beweegt.... Ik heb zelf niet zoveel ervaring in het mennen, misschien dat ik het om die reden ook een stuk minder eng vind. Bij mij is niets eng tot het tegendeel bewezen is en als het dan eng is is het hek ook wel van de dam Lekker met Mel getut Auw een ontsteking klinkt heel pijnlijk. Hoop voor je dat het snel over is. Ik wil ook wel een PB
Spannend Simone, Kayleigh die los liep! Heel braaf dat ze zo weer terug kwam lopen!
James_Bont lekker buiten gereden.
Ellie schrikken van je moeder zeg! Wat is precies het probleem met alles thuis doen? 103 is wel een ontzettend mooie leeftijd
Kaat interessant joh naar het vlaams parlement! Lijkt me heel boeiend
Mara ik denk niet dat een van ons die keuze voor je kan maken, want ik denk dat je vooral even moet kijken naar waar jij je het prettigst bij voelt. Als je al wat met angsten te kampen hebt denk ik dat het belangrijk is dat je lest krijgt van iemand die daar mee om weet te gaan en je daarin kan helpen / manier van lesgeven op kan aanpassen. Denk dat een paar euro meer het 't dan al wat meer 'waard' maakt? Ben benieuwd welke keuze je gaat maken!
Marjo wat een leuke foto's! Zo stoer dat nino het zo goed doet!
Hilde welkom terug Met je prachtige pride
Grote paarden.. Tsja nee bedankt Toen ik Clover kocht was ze krap 1,45 en ik ging er ook vanuit dat er hooguit nog 2 cm bij zou komen.. Helaas Ze zit momenteel op de 1,53 en is nogsteeds aan het groeien.
Andrea hoe kom je er uberhaupt op om op zo'n kleine te gaan zitten Arm ding Wortel bevatten aardig wat suikers Maar er zit ook veel vocht in. Ik voer ze zelf niet, maar nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn paard zoiezo redelijk 'suikerarm' gehouden wordt.
Net weer een lesje gehad. Ik kan wel zeggen dat het echt ontzettend goed ging. Eerst ging mijn instructrice erop en daarna ik. We hebben aan nagevelijkheid gewerkt en ik had zowaar een anky knol onder m'n kont
Joh, we moesten even weten of hij het accepteerde. En als je dat filmpje van die agent zag, zo liep ik ook mee, met 1 been over de grond, en die 3 passne, die 3 bokken waren Ach, we hebben het er op gewaagd, kind op fritsie gezet,en gaan stappen, poown vond het best.
Wat fijn dat je les zo goed ging, waar zijn die foto's?
wat goed zeg! dat clover zo goed haar best deed! moest je niet in de regen rijden?
Zo ik ben hard aan het schetsen en er komt zowaar iets op papier zodra het af is zet ik het wel hier neer trouwens als er hier mensen zijn die een flair of kaartje of zoiets ontworpen willen hebben ik wil het graag doen want ik moet nog heel hard leren
dat probleem heb ik zelf ook mallow! maar manlief gaat weleens mee, maar dan hebben we foto's van de lucht, gebouwen, mest, gras en dan 2 foto's van het buitenrijden
@mallow,op zich is er geen probleem met dat ik alles thuis moet doen,maar ik wil ook gewoon mijn eigen dingen kunnen blijven doen.ik ben altijd zo zorgzaam aangelegd dat ik me zelf dan gewoon wegcijfer.dat kan ook te ver gaan.met ruana heb ik vindt ik nu gelukkig de verplichting elke dag even te gaan,ook al is dat voor even (vandaag dan weer 5 uur bij haar in de buurt geweest ). bovendien krijg ik iedere week orgelles en zing ik ook iedere week nog anderhalf uur bij het koor.Ik ben gelukkig ook zo plichtsgetrouw dat ik altijd ga(als je ergens aan begint moet je ook gaan vindt ik,verzuimen bestaat niet voor mij). gelukkig begrijpen pap en mam dondersgoed dat ik niet alles kan bijhouden,alleen het belangrijkste.(bij ons is het overigens nooit superschoon,zeker niet met een hond,konijnen,vogels en een chinchilla in huis) als de dieren maar goed verzorgd worden!
TurboTinker
Geplaatst: 18-01-12 20:28
Mallow schreef:
Bedoelde er verder ook niets mee hor
Rijfoto's heb ik eigenlijk nooit... Ik ben meestal zelf degene die de foto's maakt
Weet ik Hmm, ik moet binnenkort nog eens naar een dinnetje van mij in delft, daar zit jij vlakbij toch? Edit, ook delft zie ik.
Sta jij in de buuurt van langelaan ofzo'? dan is t mooi te combineren