Ik zag de puzzel vanmorgen staan Heb vanmiddag al aardig veel gegeten dat scheelt misschien.
Lucy_1
Geplaatst: 26-01-10 19:06
Oehhhh... lasagne
A_Pallieter
Geplaatst: 26-01-10 19:07
Goedeavond
Jullie kletsen flink door!
heb een hele lieve main coon kitten gezien, wauw die is echt prachtig joyce!
Alle zieke een hele dikke
Lees dat ik niet de enige ben die het zat is met de sneeuw, bah bah en nog eens bah!
Heb jullie samenvattingen even doorgelezen, en probeer jullie elke avond zo en zo bij te lezen! dus ben nog altijd op de hoogte
Ik heb een héérlijk weekend gehad, effteling zaterdag was helemaal leuk! Wat een heerlijke sfeer, we hebben weer lekker gelachen en dagje uit was goed voor de fam.! Lekker met me nichtjes en neefje dol kunnen doen, dus dat was goed geslaagd! Daarna savonds nog verjaardag/afscheid gehad van me nichtje die gaat voor 2 maanden naar engeland om les te geven op basischool, dus was wel even moeilijk , is echt een hele goede vriendin ook van me. Maar wel heel stoer dat ze dit doet!
Zondag lekker naar Jumping geweest, was heel gaaf lekker springen gekeken. Men schrok wel toen Opium neer ging, dat was echt een mega val, en werd ook nog eens 100 keer herhaald, was niet zo mooi!
Vandaag lekker vrije dag gehad van shcool, dus heb pal helemaal schoon kunnen poetsen en lekker gewandeld..... sneeuw iriteerd me nu echt, dus hoop dat het snel weer weg is!