Lucy_1 Even via google gekeken wat voor film Pathfinder is, lijkt me ook een mooie film.
Citaat:
Mirjam... Hoest met jouw nu?
De waarheid, k*t. 4 doden in 2 dagen, zo'n 30 doden in de zomerperiode met een gemiddelde waarde van € 1000,- reken maar uit wat er weer weg is.
Met dit in gedachten liep ik naar de paarden en toen zag ik Grainey weer achterin het land liggen, ik kan je wel zeggen dat je het dan even niet breed heb.
Gelukkig stond ze op en kwam al galoperend naar voren toen ik riep.
Mallow Leuke date gehad.
Mooi paardje.
Vieze Clover.
Biancaa Vervelend zulke exen.
lief dat moederpoes een vreemde niet erg vind.
Eevee Ze koopt nu eenmaal om te handelen, wel jammer dat je je misschien aan een dier bij haar ga hechten en dat hij dan een week later op mp oid staat.
draaakje Brave Odinn.
Grit Flink gewerkt in de les.
Trea Lekker uit eten geweest.
Geweldig dat je dan na een zware periode zo heerlijk naast elkaar op de bank kan zitten.
kuzznathalie Varkentjes zijn nog niet zo oud zeker?
ellieellende Vervelende paarden binnen halen.
Chanel_
grrr Banbay hieperdepieper van het weer.
snowdon Zoektocht naar Arjan.
Succes met je eerste werkdag morgen.
_janet_ Relatietest doorstaan, ik werk liever met mijn vader dan met John.
A_Pallieter Zonde zeg.
Resi_lover
grid Toch wel lief zo'n kinder pony.Hanco zeurt ook al een tijdje dat hij met een kalfje wil wandelen en nu hadden we hem net beloofd dat hij met de eerstgeborene mag gaan wandelen, die is dus dood en dat vond hij wel heel erg.
Ik heb vanmorgen nog even de hoofdstellen uitgeprobeerd eerst de oude en ze had geen last toen de andere bakstukken waren idd te lang weerszijden 1 gaatje korter gedaan en weer gereden ook geen last.
Ik had de london gepakt omdat zij daar gisteren ook mee reed en ik wou de nevada nog uitproberen, maar ik kon mijn singel nergens vinden.
Verder gordijnen zitten naaien, ze zijn nog niet helemaal klaar.