Ik geloof niet zo in readen, dus ik weet ook geen goede of niet goede
Beterschap Sharianne

En Sayla weer op de trailer!
Top!Net gefitnessed, weer flink bezig geweest. 7 km gefietst, 3.6 km op de crosstrainer ge..dingenst
en nog 2 km geroeid. En nog wat krachtoefeningen. Ik ga zo strak de zomer in
Ik had vannacht maar een slaappil ingenomen omdat ik anders weer eens niet kon slapen. Tja ben niet voor niks 's nachts gaan werken... Maar ik ben erna altijd zo duf van die rot pil.
Wel knap hoor dta je dta kan. Ik ben meer van het type, ach ik ben zoals ik ben en ben ik in de zomer wat dikker, jammer dan...
"Eh... hai!" *aaaawwkkwaaaarrddd*, de tweede keer een vriendin van mijn moeder "Gezellig, nou heb ik iemand om tegen te kletsen onder de douche" "Uhu
" *aaawwwkwaaarrdd 2.0* en de derde keer een leraar van de middelbare, maar die gelukkig buiten de douche

. Die moet ik eerst op temperatuur laten komen (half uur tot uur), anders ben ik er na het douchen nog erger aan toe.
Van oude mannetjes die voornamelijk populair zitten te doen. Zoals ik ze ook vertelde, ík deed tenminste wat in de
Ik denk dat het komt door alle spanning van gister.
Poehh.. de proef heeft nog nooit zo lang geduurd als gister. Er bleven maar oefeningen komen en ik was zó zenuwachtig!.

. Ik vind het echt een uitvinding, ben het helemaal met je eens berdien