[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:34

Wat een liefje is dat zeg! Lijkt ook nog best een shet met maat? Of ben jij niet zo groot? :))

Ik geloof niet zo in readen, dus ik weet ook geen goede of niet goede :)

Beterschap Sharianne :(:)

En Sayla weer op de trailer! *\o/* Top!

Net gefitnessed, weer flink bezig geweest. 7 km gefietst, 3.6 km op de crosstrainer ge..dingenst :') en nog 2 km geroeid. En nog wat krachtoefeningen. Ik ga zo strak de zomer in :') _O- _O-

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:49

jij bent echt goed bezig Berdien!!

Leuke shetter zeg!

zo ik heb eht huis weer netjes.. pff

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:41

@evelli http://www.pratenmetpaarden.nl Ze heet Annika en is heel lief en goed (vind ik zelf) Ik zag alleen net op de site dat ze geen consult meer aanneemt, misschien dat je haar allicht een mailtje kan sturen...

Hier ook goedemorgen, ik kom nu net pas mijn bed uitrollen en ook alleen maar omdat mijn vriend uit zijn werk kwam :roll: Ik had vannacht maar een slaappil ingenomen omdat ik anders weer eens niet kon slapen. Tja ben niet voor niks 's nachts gaan werken... Maar ik ben erna altijd zo duf van die rot pil.

Geinige shetter hoor :))

Pfff Berdien ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken :P Wel knap hoor dta je dta kan. Ik ben meer van het type, ach ik ben zoals ik ben en ben ik in de zomer wat dikker, jammer dan...

Grit super dat Sayla de trailer op ging, nu blijven oefenen he!!

Sharianne beterschap, voel me ook knap beroerd maar ja dta is bij mij bijna elke dag.

Bubblegum nu ff rusten dan (en bokken hihihi)
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 26-01-09 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:46

Het is best lekker hoor, dat gefitness. Voel me altijd helemaal goed als ik weer fris gedoucht naar buiten kom.
Kléin nadeel.. we hebben één gezamenlijke doucheruimte. De eerste keer douchen kwam ik al een vaste klant van de AH tegen "hallo! :wave: :D "Eh... hai!" *aaaawwkkwaaaarrddd*, de tweede keer een vriendin van mijn moeder "Gezellig, nou heb ik iemand om tegen te kletsen onder de douche" "Uhu :j " *aaawwwkwaaarrdd 2.0* en de derde keer een leraar van de middelbare, maar die gelukkig buiten de douche _O- _O- _O-

Maar vermaak me prima daar, het is ook wel goed vol te houden. En aangezien er 's ochtends vooral huisvrouwen komen die minstens 8 kinderen hebben gebaard, ben ik de strakste en de slankste onder de douche 8-) :') en daarvoor ging ik heen. Doel bereikt! :D _O-

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:49

hahahaha dan voel je je in ieder geval goed :P Wel naar van die douches, hmmm zal denk ik toch thuis gaan douchen

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:32

hahaha goed voor je zelfbeeld idd Berdien haha ;)
Heb ook een tijdje gefitnessd en dan idd is er een gezamelijke douche. ik heb er neit zo veel mee maar idd als je vage bekenden tegenkomt ofzo denk je wel van hmmz..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:34

Ja ik vind het ook niet echt erg. Ben direct de eerste keer onder de douche gesprongen, anders ga ik gewoon niet meer :+
Niet douchen vind ik geen optie, het is 5 tot 10 minuten fietsen, en om je flink bezweet in de kleren te heisen vind ik niet zo lekker, en met een warm, bezweet lichaam deze kou in.. :=
Dus lekker douchen, haar föhnen en dan op de fiets naar huis :j

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:35

inderdaad! is niet zo fris dan idd!
hoevaak sport je nu dan?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:37

3x per week fitness, alles op de fiets en rijden met Jes en wandelen met Flynn. Fanatiek he? :')

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:38

zeker fanatiek ja!! vind het knap hoor!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:44

Lekker aan de fitness Berdien. Ik heb inmiddels ook al twee weken trouw op mijn crosstrainer gestaan. Probeer zo'n 2-3 keer per week een half uur. Ik val er niet van af, helaas, maar doe het vooral voor de conditie.

Ik kan dus niet meteen onder de douche. Alle warmte gaat naar mijn hoofd en ik zweet amper en dan nog alleen bij mijn hoofd. Ik heb na het sporten (of als het warm is) een geweldig rood stoomhoofd -:(- . Die moet ik eerst op temperatuur laten komen (half uur tot uur), anders ben ik er na het douchen nog erger aan toe.
Kun je voorstellen hoe geweldig ik eruit zie bij wedstrijden in de zomer. Not, soort rode paddestoel met her en der witte vlekken.

Grid; Sayla op de trailer *\o/*

Sharianne; after stress, wist niet dat dit ook al kon. Maar wel een goed gedaan +:)+ *\o/*

En een leuke shet gezien :D .

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:51

Oh dat lijkt me heel vervelend Grit, dat je niet kan zweten. Daar heb ik gelukkig geen last van, maar dat rode hoofd... heb er vandaag maar tien oh zo originele opmerkingen over gehad >;) Van oude mannetjes die voornamelijk populair zitten te doen. Zoals ik ze ook vertelde, ík deed tenminste wat in de martelfitnesszaal :+

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:54

hahaha heel goed Berdien hihi

Ja lijkt mij ook lastig Grit.. Sauna is dus ook niets voor jou?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:06

Sauna, neeeeee, dat trek ik echt niet. En als ik in bad lig is dat met lauw water, het raam en de deur open. Anders heb ik een uur een boem/boem hoofd.

Heb wel eens gedacht of acupunctuur zou kunnen helpen ofzo, misschien kunnen ze mijn "warmtebanen omleggen", naar mijn voeten ofzo :D .

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:12

shar_ianne schreef:
Leuke plaatjes gezien! :D

Voel me vandaag echt vreselijk.. Ik heb mega veel hoofdpijn en koorts. ;( Ik denk dat het komt door alle spanning van gister.
Ik moest bij mijn eigen vereniging rijden, dus we hadden verteld dat ik nog maar 1 puntje hoefde en toen kwam er een fotograaf die allemaal foto's van me ging maken ( :D ). En tijdens mijn proef stond iedereen langs de bakrand en in de kantine te kijken. :o Poehh.. de proef heeft nog nooit zo lang geduurd als gister. Er bleven maar oefeningen komen en ik was zó zenuwachtig!.

Had jij pas niet geschreven dat je het rustiger aan moest doen? Ook met wedstrijden enzo?

Jullie gaan voor mij ook te hard hoor.... :(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:13

Wij hebben een sauna bij de fitness, zit gewoon in de kleedkamer. Maar ik weet niet, zitten zweten op het zelfde bankje als tientallen vrouwen voor je, die dus níet douchen voor ze erin gaan (is wel verplicht)..
Ik sla wel even over :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:17

iel ja idd.. nooit over nagedacht hahaha

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:20

Ach, beetje gedeeld bilzweet mag de pret niet drukken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:25

Hallo iedereen!

Ik ben net terug van een weekendje brabant. Was erg gezellig.

Zaterdag had mijn tante de dag vol gepland, haha. Eerst langs mijn neef, toen langs mijn nicht. S middags naar vrienden van mijn tante.
Dat was erg leuk. Hun hebben namelijk alpaca's, ik was helemaal verliefd. Wat een schattige beestjes.
s avonds aar mijn andere tante. Was ook weer te gezellig we lagen om half 2 op bed.

Zondag eerst maar eens uitgeslapen. Toen richting Leon en Arjan. Hun kudde en fanatastische stekje bewonderd. Toen stelde leon voor om snowdon in te spannen en een ritje te doen. Wat een mooie omgeving. In galop over de duinen. Wilco en Arjan stuiterde bijna van het karretje af, haha.

Na Leon en Arjan zijn we door gereden naar Kaatsheuvel, maar vakantie vrienden. Erg leuk om hun ook weer te zien. Daar blijven eten. En toen waren we s avonds weer om 8 uur in Etten leur.

Vanochtend nog even op de koffie geweest bij mijn neef en mijn kleine achter neefje. s middags kwam me nicht thuis eten omdat wij er nog waren. Daarna even naar het winkel centrum om kadotjes in te slaan voor de bruiloft van vrienden vrijdag. En toen door gejaagd naar huis.

Sem was helemaal hyper, arm ding had ons gemist. Ziggy zag ons in huis rond lopen, en kwam luid hinnenkend richting het keuken raam galloperen.

Goh heb mijn beesten bende ook wel erg gemist hoor.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:38

Klinkt als een geslaagd weekend Janet en thuiskomen bij blije beestjes is dan ook wel weer fijn.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:40

Trouwens met kar en 4 volwassenen in galop over het duinzand, arme Snowdon :=

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:44

ja het bleek iets te zwaar te zijn, maar hij heeft het overleefd haha.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:11

Hallo :wave:
wat een leuke, grappige en lieve foto's komen er weer voorbij :P
whaha, wat gemeen van je zusje Puchje }>
Janet leuk weekend gehad :D
en verder niet bijgelezen :j

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:21

Fitniss :+:. Ik vind het echt een uitvinding, ben het helemaal met je eens berdien :P heeeeeeeeeeeerlijk! Ik doe dan vooral krachttraining, en echt alles, armen benen, billen, buik etc. En dan 1 keer in de week 2 uur cardio! heerlijk :D
Zo ik heb net een roze poetskist gekocht :'). Ik had er nog geen, en kon kiezen tussen baby blauw en roze, achja dan maar roze :P

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:24

Grit verkouden :(:)

Wel een lekker begin van de dag heb je zo Berdien. Ik word al moe als ik het lees.

Super dat Sayla uiteindelijk de trailer op ging, Ingrid, is een goed begin zo!

Beterschap Sharianne :(:)

Dagmar lekker vrij, maar toch druk.

Wat een leuk ding Nathalie!
Hoe groot is ie?

Bianca beetje slaperig wakker vanmiddag.

Janet een druk maar erg leuk weekend achter de rug, het klinkt allemaal heel gezellig.

Eva een roze poetskist :D

Ik heb net zo'n kant en klare bloemkool/brocolli stampot van de AH op.
Jeutje wat was dat lekker :9