[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jean

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:43

Tinkermuts, bij privekliniek Klein rosendaal in Velp, is onderdeel van Medinova, de artsen ken ik van mijn operaties aan mijn knieen en de plastisch chirurg heeft ook mijn ogen gedaan dus ik wist al hoe hij was.

Maar ben het met je eens, heb me er voor die tijd ook in verdiept, je kunt maar beter iets meer uitgeven en weten dat het goed zit, heb ook volledige garantie en niet tot aan de deur. Heb zelfs certificaten van de implantaten, hahaha

Jellie wat een geweldige foto.

Peetorlan, mooie stal waar whisper staat, blij nu?

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:48

ja echt heel blij jean.
ze eet geen stro meer.
ik heb haar al echt een paar keer helemaal voldaan in haar stal zien staan zo van ik zit vol en hoef geen hooi meer.
nou dan denk ik daar heb ik het voor gedaan hoor.
ze heeft nu ook een nieuwe liefde freedom een tinker van 1.65 (vanner).
die wtee zijn helemaal in luf whahahahah
als ze samen buiten lopen dan is het echt om te geniten hoe ze samen zijn.
plus in deze bak loopt ze veel beter dan bij me oude stal.
en door dat ik nu zelf overhoop lig met me eigen ik.
is dit een prima stal staan nu 6 paardjes en als einde van de maand de nieuwe boxen klaar zijn krijgt ze een box van 3 bij 3.50 meter.
dus de rust die er gewoon heerst onderling dat vind ik heerlijk en doet me erg goed en whis ook

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:49

*is nog niet weg*

Jell --> ja winnie kan echt zo'n handgalopje waarin Sayla echt bijna niet in galop kan blijven. Zij springt dan t liefst in een hele grote sprong winnie voorbij, zo van laat me nou mijn benen strekken

Flann in aktie

Tm ik vond 200 wel genoeg ah en ook al rest kamer gezellig dat mis ik nog (maarja 1ste huisje dus moet nog alles aanschaffen )

pff wil soms dat ik op Sayla ook zo lekker zou kunnen zitten zonder zadel , maar dat lukt (nog) niet echt
ten eerste heeft ze een voelbare schoft en
ten tweede mag je dus absoluut niet klemmen of spannen, want dat vindt ze nog eng/ raar en dan blijft ze harder gaan ... heb geoefend met zo'n band om haar nek en dan gaat t redelijk, maar nog niet zo vertrouwd , misschien eens met zo'n voltigeersingel of zo voor extra houvast

Daarom soms op jill naar wei hobbelen die zit wel als een huis en bovendien gaat ze weer stappen als je onstabiel zit

wat een mazzel dat dat allemaal met Chuck zo leuk kan

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:51

Peetorlan, ik ben weg van Chuck EN van Drumshambo

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:56

waaaaauw wat een gave foto van flan zeg!!!
hoop dat er weer wat balans in je leven komt jell, en duim ff voor jullie sketehuisje... staat ie ook ergens op het net??

TM, heb jij ook een boobjob gehad?
leuk hè in de ramen kijken

lekker stalletje peetorlan, staat ze naast thomas??

grid, fijn ritje gehad... lekker om zo af en toe te kunnen klessebessen, ik mag graag alleen met gam op pad gaan maar samen vind ik ook erg leuk en dat mis ik soms wel.

bonte wat triest zeg, het is ook vrij onverwachts hè? hoe oud worden caafjes gemiddeld? ik vind het met de katten al moeilijk en die worden toch wat ouder... zo snel alweer je beestjes moeten missen

welke gebruiken jullie van die cowboy magic? er zijn verschillende produkten van, zie ik

oh dit was mijn linkje voor de kindervrienden
Afbeelding

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:59

ja ik heb er al een paar voorbij zien komen kwa hengsten waar van ik denk nou hihihi.
maar op chuck is mijn oog ook gevallen als nummer een whahahaha.
maar ik wil nog wachten hoor.
ik heb zo iets over een jaar of drie .
eerst wil en moet ik nog een hoop leren .
en ik wil een hele goede band met whis opbouwen.
ook wil ik graag naar een keuring met haar en voor de kar whahahah(dus ik wil heel veel)

ik vind thunder en o'malley ook stoere heren hoor.
raven van jean vind ik ook heel cool maar ben bang dat hij wat klein is maar dat zijn dus de dingen waar ik me nog in moet verdiepen hihihi

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:59

Welkom terug Jellie! Wat een woeste Flan staat daar op de foto, wauw! Spannend, een bod op een huisje....

Gefwliciteerd voor Jan, Chubs en Marcella met de punten/plaatsingen. Ook nog voor Baggio trouwens.

Jean nog gefeliciteerd met je nieuwe voorgevel! Grappig, certificaten erbij, eerste premie???

Aaah, Mariel wat zielig. Het zit je echt niet mee momenteel he?

TM, Ramen kijken doe ik ook altijd, mensen zullen wel denken dat ik vreselijk ijdel ben maar ik staar echt alleen naar m'n knollie. 600 flikkerende lampjes??? Men ik zou na een kwartier al gek worden. Ik heb een tak die ook kan flikkeren, maar die gaat altijd op de rustige stand

Peetorlan, gefeliciteerd met je nieuwe stal! Het ziet er gezellig uit.

FK, ik kan me jouw gevoel helemaal voorstellen. Het zou voor het meisje het beste zijn om een ander paard te verzorgen. Uit ervaring weet ik dat je dan niet te lang in je verdriet blijft hangen.

Sox is trouwens niet de enige bekende Tinker in het komende nr. van de Battie...............
De voorpagina is ook voor een bekende gereserveerd hihihi.

Zojuist kerstkaarten besteld bij het kruidvat. Julian onder de kerstboom gaat dit keer naar alle bekenden.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:00

nee pellie freedom staat links van haar en rechts eerst Owen en dan Thomas

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:04

gezellie...

gam en ik staan er toch ook in diny

zal een mooi kaartje zijn geworden, juul onder de boom?

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:06

Ik gebruik de Cowboy Magic Detangler and Shine, wil volgende keer een grote fles Cowboy Magic Green Spot Remover kopen echt amazing spul. Heb het bij Kit op een vieze gore mestplek gespoten omdat hij de dag er na op cursus ging en ik het gewoon niet netjes vind als ze pis en poepvlekken hebben. Even insprayen en na een paar keer zie het zo verdwijnen onder de spray, met een schone oude handdoek heb ik een beetje lopen wrijven en hij verdween onder mijn handen. Lekker laten zitten wat er nog zat en de volgende dag borstel er overheen en je zag er niks meer van.

Jean als je implantaten maar geen ster zijn, dan zitten ze op de verkeerde plek namelijk

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:07

Heb jij een artikel in de Battie over jou en Gam Pellie? ben niet nieuwsgierig hihi

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:11

ster-implanten??? wat zijn dát nu weer??

een 'ff neuzen bij...' verhaaltje chev maar voor jullie weinig nieuws hoor, hahaha het meeste weten jullie wel. maar ben natuurlijk übertrots dat er weer zoveel tinker-o-fielen gam leren kennen.

wat is de oplage van de battie eigenlijk, wie weet dat?

dank je chev, gam heeft een bosje struiken aan zijn nek hangen namelijk... haha
Laatst bijgewerkt door Pellie op 11-12-05 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:12

cheveyo....
moet je toch echt eens kijken wij www.justwestern.nl
daar verkopen ze dat green spot remover ook voor 11 euro uit mijn hoofd.... wil ik ook wel kopen, klinkt als goed spul!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:14

Yep, ook Pel en Gam in de Battie en meer ga ik niet verraden hoor anders wordt Yarka boos hihihihi.

Oplage is 1000 geloof ik.......

Dat spul wil ik ook wel Chev!!! Samen bestellen?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:15

wat zit er weinig in zo'n fles,
Citaat:
Voordeelfles detangler & shine.
Inhoud 354 ml.

25.00

1000? cool veel hoor... haha jij hebt niks gezegd diny!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:18

nou meiden ik ga stoppen en ff bij man lief zitten.
whahahah die wil ook denk wel eens aandacht hihihihi.
pellie ik zal morgen eens een foto van whis en thomas maken .
en van hun nieuwe boxen in aanbouw.
doei doei een slaap lekker allemaal

Vasthi

sterimplantaten? Doet me aan Janet Jackson denken

Cheveyo

Re:

de implantaten van Jean zitten boven en je ster zit .........jaaaaa beneden Afbeelding sollie haha beetje uiig

Leuk verhaaltje gaat dat dus worden Pellie, lijkt me heerlijk om te gaan lezen, zal vast gaan over dat Gammie nu lekker thuis staat etc, leuk!

Thanks Silas, ik heb daar eerder besteld inderdaad, als ik weer wat ruimer zit wil ik echt zo'n fles kopen. Heb nu alleen kleine proefdingetjes van een andere verkoopfirma gekregen maar die werken dus perfect. Heb ook nog een soort blauwe shampoo liggen van Cowboy Magic maar volgens mij heet dat weer anders. Die GreenSpotRemover is in ieder geval gewoon transparant doorzichtig spul.

Slaap lekker Peetorlan
Zullen we een dealtje maken met meerdere dan, scheelt onwijs veel verzendkosten natuurlijk en we kunnen op de hengstenkeuring natuurlijk uitwisselen toch?

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:21

hallo , kom ook even gedag zeggen .
mooie foto's voorbij zien komen, en dat bedje hahahaha.
jean: gefeliciteerd met je nieuwe .........borsten, knap dat je het gedaan heb, hoop dat je er niet te veel last van heb.
voor de wedstrijd ruiters en paarden gefeliciteerd met de punten.
Bonte heel veel sterkte met het verlies van je caafje.
heleboel bokt tinkers in de nieuwe battie, ben benieuwd.

Cowboy Magic gebruik ik ook, echt goed spul.
voor de rest niet zo veel te melden eigenlijk.

Annick
Laatst bijgewerkt door Annick op 11-12-05 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:22

Ow op die fiets.....maar wat kun je daar in hemelsnaam laten implanteren? Ik weet wel van corrigeren, maar implanteren?

Deal om met een aantal te bestellen lijkt me prima. We moeten wel met z'n allen naar de hengstenkeuring want er doen zo veel bekenden mee!

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:24

Cheveyo: dat is wel een idee ja.... zou ook graag van dat green spot remover willen voor de witte benen... detangler & shine heb ik nog een klein beetje van.... super spul is dat

#Annick: hoi hoe gaat het met Damian?

ik ga zo ook lekker mijn bedje in

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:25

Pellie schreef:
wat zit er weinig in zo'n fles,

Voordeelfles detangler & shine.
Inhoud 354 ml.

25.00

Maar dit is dan ook echt sUper spul hoor Pellie, weinig van nodig en zo'n tube gaat best even mee. Die fles zit nog meer in dus.

Annick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:28

silas schreef:
Cheveyo: dat is wel een idee ja.... zou ook graag van dat green spot remover willen voor de witte benen... detangler & shine heb ik nog een klein beetje van.... super spul is dat

#Annick: hoi hoe gaat het met Damian?

ik ga zo ook lekker mijn bedje in

Het gaat goed, al is zijn humeur niet best tegen andere paarden, denk dat het komt omdat ie aan het wisselen is.
ook had hij vanmiddag een rode vlek op zn hoef, hoorde dat hij nogal gespeeld had in de bak , dus nu hebben we dat weer
er hoesten trouwens veel paarden op stal.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:30

He vervelend Annick, het zit Damian even niet mee, ze zullen elkaar wel aansteken met hoesten.

Hebben jullie trouwens die prachtige, nieuwe merrie op de verkoopsite van de Bonte Parels al zien staan. Dat koppie en die kleur!!!! Dundee heet ze en nog drachtig ook.

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:35

Annick: tja ik denk dat dat ook een beetje een winterdip bij sommige paarden is.... ze kunnen natuurlijk minder lang naar buiten en dat zullen ze ongetwijfeld wel missen... Silas is momenteel ook al een aantal weken bezig met het wisselen. Alle 4 de voortanden tegelijk, hierdoor hapt hij naar van alles en nog wat.... Deed hij voorheen niet. Hoop dat hij er snel doorheen komt.

#Vasthi: Mooie merrie inderdaad op de site van de BP. Ik was daar zaterdag nog samen met WenK om brokken te halen. We hebben Glen nog even gezien en Pablo en Pitalo om de beurt in de binnenbak mogen aanschouwen...