Ja ik ben net ook bij Dublin geweest, in de paddock ging het goed maar toen hij op stal stond werd hij behoorlijk onrustig. (Als enige van de hele zenuwpeesstal) Licht aan, radio aan en ook Bach druppels gegeven. Dublin liep ook rondjes door de stal en poepen enzo. Vind het wel rottig dat ik niet bij hem kan blijven, maar hij is in goede handen.
Iedereen een gelukkig nieuwjaar alvast van Dublin en mij!!
_Patrick_
Geplaatst: 31-12-13 20:06
Iedereen een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2014!
TurboTinker
Geplaatst: 31-12-13 20:25
Niet te druk om maken. Meestal.valt t wel mee. Licht en radio aan in de stal scheelt veel
Van in het teken aanvraag topic, zou ik ook eens moeten doen daar een aanvragen .
Andrea ik zie een cadeau'tje naast je naam ben je jarig op de eerste ? Zo ja gefeliciteerd!
Net door een topic op nog een extra wens geslagen dat ik wil doen de paardenwijding nu wel meedoen maar met een paard die wel gewoon in conditie is (wat vorig jaar niet zo was + regen).
Ik ben vannacht om 0.30 nog naar stal gefietst. Moest weten hoe het met Sally ging. Alles stond rustig op stal, in de polder hoorde je de knallen wel maar veel minder. Ze was wel wat nattig op de borst. Heb er nog hooi bij gegooit waar ze gelijk van ging knabbelen. En ik kon rustig gaan slapen
Nienke heeft er ook eens eentje van Tinky gemaakt Wou 'm ook kopen, maar is er nooit van gekomen..
Lori
Geplaatst: 01-01-14 13:33
Hoe mooi zeg! Heb er ook 2 in het aanvraag topic geplaatst wie weet als ze goed lukken wil ik ze gerust afkopen.. . Dan komen ze in mijn kamer aan de muur .
Leuk die slinger aan de stal trouwens!
tinker_sally
Geplaatst: 01-01-14 20:04
Sally vond haar taart zeer geslaagd
Deze week heeft ze denk ik vrij. Morgen en vrijdag moet ik werken. En het weekend heb ik ook aardig vol gepland Vanaf nu moet ik 5 dagen in de week haar stalletje zelf uitmesten. Moet daar nog even een goede manier in vinden. Hoe doen jullie dat? Ik heb nu al het vuile eruit gehaald (3 kruiwagentjes) en het schone aan de randen gelegd. En in het midden dan nieuw schoon stro gelegd.
Lori
Geplaatst: 01-01-14 20:31
Leuk zo!
Jack heeft vrij tot vrijdag of zaterdag, ging vrijdag normaal wel nog even zien of dat door gaat of niet. Vandaag 'm wezen poetsen met broertje lief. Morgen werken van iets voor de middag tot ruim in de avond.
Gelukkig Nieuwjaar!! Tekening is inderdaad via Aanvraag topic, en wow die van Sally en Tinky zijn ook gaaf zeg! Ik ben nog even in twijfel wil hem heeeeel graag bestellen is A4 maar ja wat ga ik er mee doen dan, iemand ideeen?
Gefelicitaart met Sally!!
Ik moet ook zelf mesten en doe het als volgt: schep iedere dag alleen de poep eruit en 1x per week schep ik ook de natte plekken eruit (tenzij het eerder in de week heel nat is) dan gooi ik 1x per week dus nieuwe baal dr in en begin ik weer met alleen de poep en dan weer laatste dag dus weer natte plekken en weer nieuwe baal. Mocht ze eerder in de week heel nat zijn gooi ik de baal er eerder in en vraag ik een nieuwe extra bij de staleigenaar (kost wel extra, maar mijn jonge pup maakt er soms een bende van ) Ik heb trouwens Vlas
---------------------------------------
Voor wie ik niet op FB heb ik heb vandaag een nieuwjaarsduik gedaan... maar wel een hele vreemde... Namelijk in het zand. Kort uitgelegd waren we in galop, ik verlichte zit. Roos ontspande dus hoofd iets naar beneden toen nog iets en viel ik iets naar voren toen wilde ik terug zitten maar kwam roos in onbalans dus deed haar hoofd verder naar beneden en toen maakte ik mooie salto naar de grond ben weer opgestapt en verder gereden niks ergs en zat geen gemenigheid of zo in. Ging gewoon niet helemaal zoals het hoort
Heb klein beetje zere rug, maar goed die had ik nog van de vorige keer ook
Die van Tinky is ook mooi. Ik had ook aanvraag gedaan in dat topic, maar kreeg daar geen reactie op. Toen ben ik gaan kijken welke mij het meeste aansprak en kwam zo bij dit meisje uit. En ben er nog steeds super blij mee.
Nienke klinkt ook als goede manier van uitmesten. Ander stalgenootje gebruikt ook vlas volgens mij. Verder staat alles op stro. Moet er even een handigheid inkrijgen Wat heb je je val leuk omschreven zie het zo voor me. Zulke dingen zouden mij ook kunnen overkomen hihi. Zo lag ik er wel eens bijna naast met afstappen bij stal. Vanaf de weg tot de poort loopt het stukje schuin naar beneden en daar stond Sally stil op, en daardoor stond ze ook schuin. Wil ik afstappen verplaatst ze haar gewicht van haar ene been naar het andere been en ik kukelde er zo bijna af. Hing ineens in haar nek
Ik zal eerdaags ook even een foto van Dublin plaatsen, lijkt mij ook super leuk om een mooie tekening van Dublin te hebben. Is net weer wat specialer dan gewoon een foto.