Wat een een vies weer he? Diaz weer van de schrik bekomen? Rinkelende ruiten bij Mira... Jess ik wil ook graag de film Ted zien, mijn broertje heet namelijk zo haha. Ben blij dat we een nieuw dak op het huis hebben laten zetten, anders was ik nu bang geweest voor losgewaaide dakpannen haha. Bij de buurvrouw hebben ze de linde in haar achtertuin extra vastgezet want ze waren bang dat ie opsteeg haha.
@ Jess, ik hoop en denk het wel Jess! Mijn verzorgster zit er nogsteeds dichtbij, zo ook haar vertrouwde bak, de pony's die ze kent en de buitenrij-routes zijn hetzelfde (zit om de hoek namelijk) Dus er veranderd nieteens zo veel, behalve dat ze nu lekker een stalletje heeft voor snachts, en een fijne paddock als de wei te blubberig word.
Ted lijkt me erg grof
@ Jorretje, Diaz heeft op een een of andere gekke manier nooit schrik gehad hihi. ze deed gewoon alsof er niets gebeurd was! Gelukkig ook maar!
Ik wilde eventueel een zweetdeken + outdoor deken voor Jack maar nog niks gevonden die me van prijs aanstaat. Dan leg ik voor te drogen gewoon even een oud fleecedeken op met longeer/deken singel... ow gewoon een knobbel... ga ook geen 100euro uitgeven voor een extra'tje.
Nathalie(B) je vroeg het van die pommel. Ik ga toch eens bestellen nu vind geen 2dehandse. Ga waarscheinelijk de strech & breath singel (= had de leren maar die trok in de groeven zijn haren uit) meebestellen van barefoot dan ben ik van die punten af die bij het zadel moesten worden aangepakt. Ga nu juist nog even afwachten wat de verzendkosten zijn.
Vandaag leuk ritje met Tinky gedaan. Ze was erg braaaf Wel plakkerig (Mijn broer kwam mee met de fiets, en Tinky is echt zo'n plak-paardje.. Is erg moeilijk om afstand te houden enzovoort, aangezien ze zo hecht is)
Men broer had het geweldige idee om in een veldbaantje voorop te fietsen voor de galop. Mij goed, maar hield wel men hart vast. Loopt men broer daar keihard te trappen, al waggelend met zijn stuur, ik zag 'm zo al eraf flikkeren.. En dan mevrouw Tinky in volle galop erachter natuurlijk Ze ging echt hard! Ik dacht dat ze zo men broer ging omver ploegen Probeerde haar zoveel mogelijk in te houden, maar lukte moeizaam. Gelukkig stopte ze ook toen men broer remde op het einde, gelukkig maar, want ik lag daar kei hard lachend op mijn paard Ik was ook echt belebberd aan het rijden met mijn benen kei hard langs alle kanten aan het 'fladderend'. Geweldig.
vandaag weer even op ruana gezeten. ze boekt vooruitgang want de bijrijder krijgt t sinds vandaag voor elkaar om een paar pasjes achteruit te zetten en ik kan gewoon lekker uithobbelen. Maar o wat kan ze toch heerlijk dwars zijn zeg.af en toe probeert ze je uit of je op zit te letten...
Magica
Geplaatst: 26-09-12 21:44
Leuke foto's Karin en inderdaad ik ben ook wel heel erg benieuwd naar meer foto's maar z'n koppie is in elk geval al mooi
Verder ben ik beetje meer in mee lees modus maar wil nog wel even met jullie delen dat ik vandaag weer op Luna heb gereden. Eerst onder toeziend oog van Lotte en daarna "alleen" met Johan en ze was super braaf en lief dus dat werd rijkelijk beloond door mij Even paar rondjes in stap en in draf. En ze kan nu zelfs onder het zadel haar trucje met haar been , Johan vroeg commando 'been' en die lieverd deed het ook gewoon haha. Alsof alles heel normaal is
Ik word gek van dat beest van mij. Staat altijd met halster om in de wei is nu al een paar keer zijn halster kwijt geraakt. Volgens mij hebben ze een nieuw spelletje bedacht die jonge paarden. Vandaag maar op halsterjacht in het weiland....
Ik moet op dekenjacht.. De dekensingel was kwijtgeraakt met het sloot verhaal, en ik was al bang dat zonder de singel de deken niet zou blijven zitten, en inderdaad..
Dus ik moet ook zoeken in de wei!
Succes Mira, een halster is wat lastiger dan een deken denk ik! (tenzij hij knalrood is )
karinsd
Geplaatst: 27-09-12 10:30
@snackie lijkt me ook gaaf om te doen. Heerlijk. @jorretje Bedankt @mira283 Succes met de halsterjacht. @Diaz ook succes. Ik ga vanavond naar Ryan toe dus zal dan nieuwe foto's maken.
Iemand ervaring met een Tinker die over of door de omheining van zijn paddock gaat? Stroom staat hoog, maar doet hem helemaal niks als hij er doorheen gaat. Wel springt hij weg als hij het 'per ongeluk' aanraakt en een schok krijgt.
ja hierow! Ik heb het opgelost door het energie van me paardje veel te gebruiken. zodat ze soort van moe is.. maar uiteindelijk deed ze het ook niet meer.
en ik zou het zo zien.. je tinker vind het heel leuk om te spingen.. dus doe er wat mee:P