Vandaag hebben wilco en ik de ultieme relatie test gehad. Met zn tweeen klussen en dan ook nog die rot sierplinten tegen het plafond plakken. En het is gelukt! Zonder ruzie! We zijn geslaagd!
arjan als zwarte piet gezien, leuk gedaan zo die clip!
Veel gelezen over exen,
trea, moest ook even een traantje wegpikken , wat geweldig dat je weer schoon bent en kan genietne van je ventje!
Mooie fotos gezien van Odin en jonge katten!
Ik ben vandaag verregend, we zaten met ruitersport winkeltje op een open dag van de blijde ruiters, maar het regende gewoon de tent in, toen zijn we maar weggegaan, 2 uur eerder dan verwacht maar dit was zonde van de spullen.
nu zit ik lekker te snotteren achter de computer
Grit
Geplaatst: 01-11-09 20:38
Gaat de laatste dagen weer lekker met mijn dubbele berichten
Janet en Wilco, geslaagd voor de relatietest
Wat zonde Annique, dan is de lol er ook zo vanaf
Ga kijken op 1.02 Lois!
Resi_lover
Geplaatst: 01-11-09 20:45
Bah, jammer Annique
Trouwens, je moet je paard weer even van Marktplaats halen Hij kwam heel hard met z'n hoofs tegen m'n lip... Nu ik een tand ( 3 ) door m'n lip, dikke lip en een stukje vel van m'n lip, echt goor En Au
kan het filmpje niet meer kijken, hij zegt error...
grid
Geplaatst: 01-11-09 20:53
ah hoef maar bij te lezen vanaf 356
Oh Mirjam pff zielige moeder + kalf
Angela paardjes verplaatst nu goed zo maar idd nog vervelend droesveulens zo dichtbij dat ze maar snel weer beter zijn
Bianca ah leuke katjes
Lies oh zo doet ze als een kind teveel butst of hobbelt of aan teugels zit ook maar deze zit al redelijk stabiel en is rustig dat scheelt kijk dit was andere keer met ander meisje (hier kun je trouwens het verschil vd bak goed zien ) http://i305.photobucket.com/albums/nn22 ... C00435.jpg
Maaruh zet ik gister dus vol trots het filmpje op bokt is Sayla vandaag dus een stuk minder braaf Ze wilde aan de kant vd bosjes niet op de hoefslag lopen want Oei oei het waait = eng (niet dat ze ooit iets geeft om wind ) Dus vandaag moest ruitertje wat harder aan het werk Say zal wel gedacht hebben Gister lekker uitgeraasd door het bos en nu alweer kinderpony spelen ... t moet geen gewoonte worden hoor Maar meiske vond het nog steeds leuk en Say had de oortjes er ook gewoon op alleen nu was bv op hoefslag lopen of een héle ronde in galop niet meer zo vanzelfsprekend
Oeh Eva wat een leukerd dat koppie en staat hier nog in de buurt ook wel weer vroeg mee aan de gang geweest en heerlijke vieze Clover heb je goede reden om te prutsen/ poetsen
Maartje lekker ritje gemaakt
Joyce druk met werken
Nathalies roze piggy's ITP dat worden echt grote
Ellen leuke ochtende gehad en vanavond vervelende paarden binnenhalen vanavond da's minder... maar gelukkig versterking
Ah chantal balen
Ingrid en Vince hard gewerkt met les
Trea lekker cake en emo trouwfilm maar wat goed dat je er nu 2,5 jr later "schoon" naar kunt kijken altijd fijn als dokters geen gelijk blijken te krijgen
Banbay maïsplak op
Hier ook alweer vanaf ca 15u regen regen regen
Arjan weer Piet gekeken zonder geluid aan
Janet en Wilco geslaagd voor de relatietest
en Annique vandaag met winkeltje weggeregend
en au Loïs klinkt pijnlijk maaruh juist eropzetten dan toch