[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:58

Goede morgen,

Ik heb niet bijgelezen,het was weer zoveel
Heb de hele week geleerd dus niet op de pc gezeten.
Net de toets gemaakt en een zeer goed gevoel over.
En ik ben over naar de 2e *\o/* .
Mischien morgen nog naar school maar dat horen we zo, hoop het niet dat we hoeven := .

ellieellende

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:02

Kan me voorstellen dat het erg spannend is op het moment Janet! Heb je er wel een goed gevoel bij?

Mijn moeder is zo lief om voor deze ene keer de afwas te doen en de was.....
ehm, kun je niet je tuig ophalen ofzo en dat gaan poetsen??
zeg maar iets...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 11:05

Het is erg spannend...
Makelaar heeft een bepaalde prijs gegeven, en wij. Maar daar tussen in zit nog een redelijk groot bedrag...

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:11

Spannende 'spelletjes' zijn dat altijd! Maar het feit blijft dat de huizenmarkt niet echt stevig staat, dus ik denk dat verkopers toch wel moeten zakken!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 11:13

Maar er staan genoeg van dit soort huizen te koop hier in de omgeving.
Aan dit huis moet best veel gedaan worden. Wat wij juist niet erg vinden, omdat je het dan naar je eigen hand kan zetten. Maar dan moet de prijs daar wel naar zijn.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:36

hmm janet dat is dus nog een spannend verhaal
mensen moetten zakken met de prijs maar willen vaak wel de vraagprijs hebben ivm de "crisis"

brommer is idd balen maar ik kan niet meer doen dan afwachten
al ga ik zo even slachtoffer hulp bellen denk ik

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:39

spannend janet, ben benieuwt.
ik ben met mijn vriend aan het wachten tot er huisjes vrij komen. hebben ons al een paar keer ingeschreven, maar nog steeds geen huisje. ik heb geen haast, heb het goed thuis, bij mijn vriend zit het iets anders. die is nu gezellig hier thuis.

pff wat zal jij balen rom, hebben ze hem gevonden moet je nog eeuwen wachten..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 11:42

Eigenlijk is de makelaar niet echt heel slim geweest. Hij liet erg doorschemeren dat hij het huis graag wilde verkopen door gelijk al 15000 euro met de prijs te zakken.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:42

je wil niet weten hoe ik baal
maar goed er is nu even niets beters te doen

pa zou de arag bellen (uiteraard heeft ie dat nog niet gedaan, en zijn belofte te bellen op werk komt er ook niet van gezien hij de polis niet heeft mee genomen :roll: )

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:06

O pff Ellen hoop dat er dan niks (engs) uitkomt :(:)

:wave: hé Evy idd we hebben Silas in aktie gezien bij jou Murphy :D , maar idd hier ook geen foto's Y;( en voor jou dus ook nog even spannend dus of ook echt dragend is...

Klinkt super Nathalie 8-)

Zie weer leuke foto's voorbij komen :z niet teveel veulentjes laten zien >;) :o

Janet nog even spannend dus met huisje idd als er nog vanalles aan moet gebeuren moet de prijs er ook wel naar zijn :j hopelijk komen jullie eruit :)

Pff Bianca nu ook echt Noa te koop :(:) hoopte voor haar dat er toch nog een andere oplossing was, want idd je haalt er ook een hoop voldoening/ energie uit (tenminste ik wel :)) als ik in een dipje zit dan fleur ik Juist weer helemaal op bij Say :z :+:)
Heel veel Sterkte Bianca!!

Eva :(:)

Annique gelachen met nichtje in de stad :D

pff rom >;) nog succes met brom!! hopelijk krijg je hem terug :(:)

:oo hobje in grote jurk nu hopen dat kleinere past! heb je niet ook nog 135 :?

Chanel Gefeliciteerd op naar volgend jaar 8-)

Ga het idd denk gewoon nog ff proberen of ik der niet toch nog dragend krijg dit jaar ;) wel lijkt ze dus steeds vroeger weer hengstig te worden :? dus weet niet of ik deze keer nog op tijd kan zijn...maarja dan misschien over 2/3 wk nog een keertje ?!

Nu lunchtijd :Y)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:09

Bianca :(:)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:12

wel echt balen hoor... en anders misschien toch maar daar laten staan als ze elke keer zo snel weer hengstig is?
en ze is verder wel helemaal schoon enz? word ze bij de hengst ook gescant of het ei weg is?

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:28

grid schreef:
Ga het idd denk gewoon nog ff proberen of ik der niet toch nog dragend krijg dit jaar ;) wel lijkt ze dus steeds vroeger weer hengstig te worden :? dus weet niet of ik deze keer nog op tijd kan zijn...maarja dan misschien over 2/3 wk nog een keertje ?!

Nu lunchtijd :Y)

wij hebben murph nu ook al voor de 2e keer laten dekken idd ;) die werdt na de 1e keer ook weer hengstig
maar meiden bij mij op school hadden hetzelfde probleem, het schijnt zowiezo al aan dit jaar aan de temperaturen en alles te liggen ofzo (snap d'r niet veel van maar dat zei een klasgenootje ;) )

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 13:21

ellen al uitslag gehad?

Grid ik zou t ook nog een keer proberen hoor.!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:55

Evy ja dat zeggen ze wel vaker maar dit jaar is het toch niet zo'n apart weer dacht ik zo dus weet niet of het daaraan ligt ?!

draaakje schreef:
wel echt balen hoor... en anders misschien toch maar daar laten staan als ze elke keer zo snel weer hengstig is?
en ze is verder wel helemaal schoon enz? word ze bij de hengst ook gescant of het ei weg is?

Ja is helemaal schoon :) volgens DA dan ook geen reden om te spoelen en ze wordt ook goed hengstig dus ook geen reden om hengstig te spuiten en idd wordt bij de hengst gescand om te kijken of eisprong heeft plaatsgevonden dus :? Misschien gewoon domme pech ?? denk ik dan maar ... of RM moet dit jaar zijn sperma afschermen, zodat ie dan lekker veel merries terug krijgt := >;)

DA zei ook al misschien wil deze combi gewoon niet en moet je een andere hengst kiezen >;) Ze had nog wel een spikkel (knapstuber) in de aanbieding := :roll: Nee DA ik wil een Tinker (o uhh officieel wordt t een Irish Cob :o ) en liefst een vos(bonte) met leuk behang, mooie body en leuk karakter :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:02

Ach.. Jes wilde ook vier keer daten met Thunder voor ze drachtig was, de sloerie. Wie weet kan Say er ook wel geen genoeg van krijgen :))
Maar nee, het zou toch wel fijn zijn als ze drachtig zou zijn. Je gaat haar dus nog wel weer een keer wegbrengen?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:06

Ingrid; ach, een leuke spikkel :D is toch ook leuk
Nee hoor, ik blijf duimen dat het nog gaat lukken met RM. Dus je gaat nog een keer op pad??

Chanel gefeliciteerd *\o/* Nu dus lekker vakantie!

Deborah slachtofferhulp :(:)

Janet; 15.000 euro in prijs gezakt en nog steeds te duur. Dan moet de vraagprijs wel flink te hoog zijn geweest. Hopen ze zeker dat ze in deze tijd nog de jackpot binnen gaan halen met hun huis.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:40

Grid, ik duim voor je dat het de volgende keer raak is!!

Janet dus nog ff spannend met het huisje...

Chanel gefeliciteerd!

Romm weet je al meer over je brommer?

En idd Ellen al uitslag gehad?

Klaar met werken... En beetje huis opruimen voor onze logé die gaat oppassen op de beestjes als wij zaterdag op vakantie gaan! Joehoe!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:27

Rustig hier :)ddd

Heerlijk gereden vanmiddag :z (tussen de buien door :D )

Iemand ervaring met Quattro (voer van Mijten uit Belgie http://www.mijten.be/_ln/paarden_quattro.php?part=pv).
BB in Heesch wil dit misschien in assortiment op gaan nemen (hele assortiment van dit merk)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:30

:wave: :wave: Halloeeeeew :wave: :wave:

Iedereen niet zo vrolijk :(:)

Chantal, gefeliciteerd *\o/*

Verder sluit ik me bij Grid aan :o

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:33

Goede avond!

Volgens de dokter ben ik kerngezond *\o/* Dus geen Q-koorts, mexicaanse griep of gekke koeienziekte voor mij.....
Dus ik ga zo toch maar eens die wilde pony temmen, anders gaat het zondag niet goed komen denk ik :=
Niamh net weer gescand, er zwemt een actieve baby rond en dus konden ze over het geslacht niks zeggen, dus nu maar afwachten tot maart volgend jaar! Hetje lijkt dus nu al op moeders!

:evaw:

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:40

grid schreef:
Evy ja dat zeggen ze wel vaker maar dit jaar is het toch niet zo'n apart weer dacht ik zo dus weet niet of het daaraan ligt ?!

draaakje schreef:

Ja is helemaal schoon :) volgens DA dan ook geen reden om te spoelen en ze wordt ook goed hengstig dus ook geen reden om hengstig te spuiten en idd wordt bij de hengst gescand om te kijken of eisprong heeft plaatsgevonden dus :? Misschien gewoon domme pech ?? denk ik dan maar ... of RM moet dit jaar zijn sperma afschermen, zodat ie dan lekker veel merries terug krijgt := >;)

Evy, gaat vast goedkomen hoor meis!! De overige merries waren wel in 1x drachtig maar Murphy is gewoon onwijs verliefd dat ze hem nog een keer wilde zien ;)

Grid, of een merrie schoon is van binnen kan je pas weten wanneer er een slijmmonster genomen is. Er kan immers altijd wel een bacterie naar binnen komen...

*kruipt meeleeshoek weer in....ben nog even een paar maanden druk druk met werk, wedstrijden en KI Stage*

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:46

Super Ellen *\o/*

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:02

ellen super!! :D
silas; ja ze wilt maar naar silas blijven komen :P :) we laten haar binnenkort scannen :)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:06

wou ik inderdaad ook zeggen silas. er moet dan een monster genomen worden en als het goed is ook nog eens in de hengstige periode.
wel kan de dierenarts nu zien hoe de baarmoeder er uit zien, niet extreem veel kiestes en mooi slijmvlies, maar een eventuele bacterie kan je zo niet zien.
maar het kan inderdaad ook dat het gewoon nog niet gelukt is, of dat de combi niet goed is. sommige merries worden van een enkele hengst niet drachtig en de ander weer wel..