Hebben jullie misschien nog tips voor het longeren van Max..? Ik longeer hem bijgezet, op verschillende manieren maar hij blijft gewoon het eerste half uur stug met zijn kop in de lucht lopen
Ik vraag hem wel met de longe (heb longeercursus gehad...weet hoe het hoort )....maar ik vermoed dat hij nog problemen met de balans heeft.... In dat geval is het een kwestie van kilometers maken.....dat was bij Trav ook zo...die gaat nu goed.
Ik ga vandaag nog met dubbele longe proberen...en als dat niet wil dan wil ik hem graag lenen Janet Maar ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft....dan issie vast ook beter te rijden denk ik...
@Maya: hij is bijna 4 jaar.... Hij heeft inderdaad een half uur nodig zoals het nu lijkt.... Kort gezegd loopt ie opzich wel goed onder het zadel, klein beetje slingerig maar het zit gewoon voor geen meter! Ik ben wel wat gewend maar dit schommelt en hobbelt alle kanten op. Ik heb 10 min. nodig om aan de draf te wennen en dan gaat het wel, maar jeetje......
Janet: Ik ben natuurlijk ook verwend met mijn supervlakke Travis-Jog Maar ik vond Ziggy van de zomer ook niet zo comfortable draven eerlijk gezegd.........tis niet mijn ding denk ik...