nou Berdien kom op ff je beste beentje voor zetten hoor, des te eerder ben je er van af.
Sterkte Sanne!!
en trusten iedereen, ik ga ook zo maar denk ik. Binnenkort ff mn bloed laten prikken, de dokter vind me teveel afgevallen in een te korte tijd en is bang dat nu mijn schildklier te snel werkt (ik ben na mijn bevalling heel veel aangekomen omdat hij was opgehouden met werken en daarna werkte hij te traag)
Tja ik wijd het gewoon aan te weinig eten en teveel stress. Komt ooit wel weer goed...
Rechtstreeks van Zwolle naar R'dam CS, elk uur kost je zo'n 2 uur.
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik heb niet zo'n zin. Veel te veel lol om die stakkers bij X-Factor
Puchje
Geplaatst: 26-01-09 00:39
Hoi mensen!!!
Wel bijgelezen, geen zin om te reageren, behalve op Sharianne: Meis, onwijs gefeliciteerd! Eindelijk gelukt! Veel succes zondag!
Hier een hilarisch dagje, ik ben van mijn paard gevallen.... in stilstand...
Mijn ouders waren met mn zusje even hier om foto's van mij en Nigel te maken, mijn moeder doet een fotografie opleiding en heeft een dure camera gekocht en die moet natuurlijk ook op dieren worden uitgeprobeerd. Mijn zusje is 8 jaar, en zit net een halfjaar op paardrijden. Nigel onder zn deken vandaan getoverd, even geborsteld en toen wilde ik op Nigel springen om ook daar wat foto's van te laten maken. Nigel bij mn zusje in de handen geduwd,'hier, hou vast' . En ik neem een aanloopje, spring tegen zn rug aan, *spartelspartel* en glij er net zo hard weer vanaf.. Verdorie Nigel heeft een te dikke buik en ik heb ook weer 4 maanden stilgezeten, dus ben ook niet meer zo soepel. Nou, nog maar een keer proberen. Ik spring, *spartelspartel*, gooi mn been over zn kont heen en op dat moment hoor ik mn zusje, die heks: "Kom maar Nigje, kom maar " En ik gil nog: neee Pip! , en *plof* daar lag ik aan de andere kant van Nig, op de grond, hélemaal in een deuk . Ook mn zusje tranen over dr wangen en mn moeder maar *klikklikklik * Nigel stond zo: " Foto's volgen
Grit
Geplaatst: 26-01-09 00:42
Nou Puchje, laat die foto's maar komen!!
Hm, twee uur treinen. Lekker muziekje luisteren, uit het raam kijken, boekje lezen, weer uit het raampje kijken, lekker weer gesprek met de buurman/vrouw. Voor hem dan he, want hij komt naar jou. Wie wil er nou in Rotterdam zijn.
Wat een mooi weer is het zeg! Straks fitnessen en dan richting stal. Ga denk ik niet rijden, moet nog een opdracht voor school maken. Even water geven, kijken hoe het met de zieke paarden staat en dan weer aan het werk.
grid
Geplaatst: 26-01-09 11:27
* nog niet bijgelezen, misschien lukt dat in de loop vd dag nog*
Maar moest ff kwijt
Say heeft weer op trailer gestaan
Oke Oke het duurde nog wel ff (al met al 1.5 u in mijn uppie bezig geweest) maar het begin is er weer
Na een tijd ging ze er best makkelijk op, maar even hard weer achteruit maar uiteindelijk stond ze dus braaf stil op de trailer en kon ik haar er ook weer rustig af laten lopen en er weer op en toen kon ik rustig de stang erachter doen en klep dicht en toen mocht ze der happie opeten
Volgende week weer oefenen en dan kan ik hopelijk straks weer eens op pad
Nu weer aan t werk eigenlijk té mooi weer om binnen te zitten
Weet een van jullie nog een goede betrouwbare reader? Danae is ermee gestopt óf je moet 35 euro aan spullen in haar webwinkel kopen dan kan het wel. Zoek een nette, professionele ervaren reader voor eventueel zowel mens als dier.
shar_ianne
Geplaatst: 26-01-09 12:34
Leuke plaatjes gezien!
Voel me vandaag echt vreselijk.. Ik heb mega veel hoofdpijn en koorts. Ik denk dat het komt door alle spanning van gister. Ik moest bij mijn eigen vereniging rijden, dus we hadden verteld dat ik nog maar 1 puntje hoefde en toen kwam er een fotograaf die allemaal foto's van me ging maken ( ). En tijdens mijn proef stond iedereen langs de bakrand en in de kantine te kijken. Poehh.. de proef heeft nog nooit zo lang geduurd als gister. Er bleven maar oefeningen komen en ik was zó zenuwachtig!.
Haha, doe dan maar lekker rustig aan Sharianne. Het heeft blijkbaar wel geholpen, al die supporters @Evelli: ik ken geen reader, wel iemand die bioresonantietherapie doet en aura's en dergelijke kan lezen. Als je interesse hebt, stuur maar een pb.
Ik ben net uit school kan het nu al niet meer bij houden
Nathalie83
Geplaatst: 26-01-09 13:48
Hahaha ben ook heeeel benieuwd naar je foto's puck!!
Vanmorgen bij me nieuwe kleine grote vriend geweest. Echt leuk beestje, niet zo'n saaie slome shet maar lekker pittig ding Ook al stukje gewandeld.. Ging goed tot we het erf af liepen.. Jelmer stond stil met een uitdrukking van: ik zet geen stap meer, wat je ook doet.. Dus ik druk houden op touw en wachten, wachten, wachten... En ja toen kwam de stap (incl hap naar mijn arm) en het was klaar liep de rest lekker vrolijk mee echt een leuk ding! ga vast en zeker nog een hoop lol met hem beleven