Super hoe ze is behandeld!!! Dat inbrengen van warm water is het beste wat ze voor haar konden doen, van binnenuit opwarmen! Men doet dit ook wel bij menselijke drenkelingen die ternauwernood zijn gered en behoorlijk onderkoeld zijn. Die stroomstoot op de billen is ook alleen maar goed geweest, hier door kwam ze tenminste in de benen, super! Beterschap voor het paard en miss Nadine, ik hoop dat jij vannacht lekker kunt slapen en kunt bijkomen van de schrik!
Ben blij voor je dat ze eindelijk op stal staat en hopen dat ze er niet al te veel aan over heeft gehouden!!! Welke DA heeft zoveel voor Daisy gedaan? (even nieuwsgierig) Sterkte!!
Laatst bijgewerkt door DaantjeBente op 07-07-08 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Blij om deze update te lezen Wat een toppaard heb jij zeg!! Arm dier, ik ben zo blij dat ze is gaan staan (en dat die DA even durfde doorzetten, super!!).
ik lees al de hele tijd met spanning mee, en ik ben echt super blij dat ze terecht is, en dat ze nu lekker op haar stal is. hopelijk gaat het morgen goed met haar
he super fijn om te horen wat zul je blij zijn dat ze in elk geval weer staat. Als ze morgen goed doorkomt gaat het helemaal goed komen. Onwijs goed gehandelt van iedereen .
Wat een geweldig nieuws. Hopelijk gaat het nu alleen nog maar berg opwaarts met haar. Wat heeft dat beesje wel niet mee gemaakt. En de eigenaar natuurlijk ook.