[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 13:51

Vingers aflikken broodje weer op, geen zin om naar winkel of zo te gaan Bloos dus nog maar ff vacatures aan het snuffelen en bokt bijlezen Haha!

Dromen Rom heerlijk zo bij het water ... bedenk me dat ik er ook weer eens heen wil alleen ivm dazenseizoen niet altijd zo'n goed plan Bloos
Zeer te vreden over verhuizing dus OK dan! --> Ik ook nog steeds ontzettend blij met verhuizing Ja (nu alweer ruim 2 jaar geleden Nagelbijten / Gniffelen) instructrice altijd bij de hand en altijd wel een stalgenootje om mee af te spreken voor bosrit, hulp bij wedstrijd en noem maar op Cool en verder wel súper rustig/ geen drukke bak e.d. Dromen Heerlijk Ja --> Zal denk ik pas weer verhuizen als ik iets voor mezelf heb gevonden Nagelbijten / Gniffelen zoiets als TK nu heeft bijvoorbeeld Clown

Haha! Jellie --> John heeft 1ste keer ook geholpen met verf Ja handig zo'n mannen Tong uitsteken
We hebben nu een ford mondeo 130 pk 2 ltr TD station, die mag 1800 kg trekken en weegt 1449 kg --> dus ik mag er (zonder E) max 1449 achter hangen Knipoog --> TMM + totaal trailer is dan samen ook niet meer dan 3500 kg OK dan!
Eerst hadden we Nissan primera hatchback 90 pk 2 ltr TD daar mocht ik zonder E 1250 kg achter hangen (met E tot 1300kg ) ging ook goed Ja --> maar de ford is net wat sneller en luxer enzo Cool Helaas wat pech gehad met airco/ electrische storing, maar nu is ie hopelijk weer voor lange tijd goed Knipoog (staan nl bekend als betrouwbare auto's, maar wij dus weer ff pech Zij zijn groot en ik is klein! )
Trailer is trouwens in totaal maar 1088 kg Knipoog

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 13:53

zo heb ik dat nu dus ok Haha!
alleen in het hoog sesoen van de camping is het druk maar verder schijnd het erg rustig te zijn Haha!
ach de drukte is natuurlijk ook weer leerzaam voor sil Haha!

edit : tk iets om de keuze wat duidelijker te krijgen ???
viewtopic.php?f=95&t=808315&st=0&sk=t&sd=a

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 13:59

rommulus schreef:
zo heb ik dat nu dus ok Haha!
alleen in het hoog sesoen van de camping is het druk maar verder schijnd het erg rustig te zijn Haha!
ach de drukte is natuurlijk ook weer leerzaam voor sil Haha!

IDEAAL Tong uitsteken

en idd raken ze goed gewend aan vanalles Ja

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 14:02

idd sil is al stukken koeller tussen zijn oortjes echt heerlijk
de pit zit er wel maar toch lekker koel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 14:20

Sita_ schreef:
Maya kan ik wel vragen maar de trailer is te zwaar voor de auto.. Hotze mag het niet van mij omdat hij nog niet eens normaal zonder trailer kan rijden.. (lees: geen afstand houden, onzeker rijgedrag)
Dus ja, schiet weer niet op..

Trailer van stalhouders = 750. Amy = 500 --> 1250. Xantia (auto van m'n ouders) kan dat niet trekken. XM (auto van broer) wel. Mocht je echt niemand anders vinden dan gil je maar Lachen Maar, dan teken jij wel het contract met stalhouder Knipoog Aah, lees nu dat Hotze zijn auto wel kan. Als Hotze het met mij aandurft... Clown Tong uitsteken Ik heb sowieso de dag vrij voor jou Lachen Maar, dan wil ik als het kan / mag eerst wel een rondje rond Oostburg rijden met Hotze zijn auto zonder trailer om die even te 'voelen'.

Ik heb idd geen eigen trailer. Wel een eigen auto, maar ik leen eigenlijk altijd de auto van broerlief als ik met 2 ponies wegga + trailer van kennissen. Ga ik met 1 paard op stap, dan kan ik de Xantia ook pakken. Mijn eigen auto kan in principe ook wel een tweepaards met 1 pony hebben, maar dat wordt wel wat zwaar, Xantia en XM kunnen het beter hebben Lachen

TK, gewoon doen, jij doet die cursus voor jezelf... niet voor een ander Clown Lachen Schijt aan wat ze ervan denken, jij komt daar om te leren Ja

Rom is weer terug Haha! Leuke foto's! Leuke verhalen weer Haha!

Vanochtend weer gewerkt.. was rustig Lachen Maar 4 kamers. Tussendoor nog met bazen bak koffie met stuk kersenvlaai gehad... was toch ver richting de THT, dus Vingers aflikken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 14:28

Hm dacht dat een Xantia toch ook een redelijke auto was, maar die kan dus geen 1250 kg trekken ? dat kon onze nissan primera wel --> dacht dat die vergelijkbaar was aan xantia Verward

Bloos dacht dat je eigen trailer had Maya

Trailer is leeg ook wel zwaar Nagelbijten / Gniffelen mijne is leeg 520 (is wel 1,5 prds geen 2)

Maar als Maya Hotzes auto goedkeurd kunnen Sita en Amy dus naar keuring Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 14:32

Xantia kan 1200 trekken Clown *LOL* Mijn auto 1100 en XM 1500. Auto's kúnnen het trouwens wel trekken, tot iets van 100/200 boven hun trekvermogen. Maar dat is dus nogal ali illegali, (maw : heb je probleem als je aangehouden wordt) en niet bijster goed voor je auto... Clown

Trailer van stalhouder Sita is idd behoorlijk zwaar, schrok daarvan toen we die de vorige keer leenden. Normaal leen ik namelijk een trailer van 600 kg, en dat kan precies met XM, en mijn twee ponies Lachen

Ik heb wel m'n E Lachen Maar ik ben nog maar armzalig studentje van 22 met 3 paarden en flinke studieschulden... Dus een trailer zit er gewoon niet in. Hoeft ook niet Lachen Komt later wel als ik groot ben.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 14:46

Pling ah nu is het helemaal duidelijk Ja Xantia mag dan 100 kg minder trekken dan nissan da's nog niet zo'n groot verschil (zal dan ook net wat lichter zijn)

Gaat nu toch maar eens uit luie stoel om te gaan winkelen Nagelbijten / Gniffelen

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:14

nu was ik verdorie van plan om wat te gaan doen in huis
ik dacht laat ik eerst de post maar eens gaan halen (had ik niet moetten doen zitten erg vaak nogal foute brieven tussen)

het uwv gaan ze mijn uitkering intrekken !!!
waarom omdat ik niet minder dan 25 % arbeids ongeschikt ben
goed daarom moet ik dus mij lam zuipen aan gp en klem vreten aan pijnstillers tot pijn in mijn maag aan toe om wakker te blijven en de pijn te kunnen dragen!!!
daarom heb ik mijn opleiding moetten opzeggen en mijn ponny moetten verkopen (heeft verdorie zelfs nog tegen sil aan gestaan ook nog )
gloeiende warom kunnen mensen niet in mijn huid kruipen om eens te voellen wat ik voel
dan piepen ze #$#% wel anders

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry dat moest ik even kwijt

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:22

kom maar hoor, dan babbelen we vanavond even.. we gaan er snel wat aan doen deb! volgende week hebben we vakantie dus dan gaan we dat pak papier eens doorwerken!

Natural_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:24

besef me net dat ik gewoon op een tinker forum zit... ik heb een hafje.. Bloos telt het mee als ik ze mooi vind? Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:26

Rom, wat balen zeg, kun je daar niet tegen in beroep gaan? Wat heb jij eigenlijk dan, als je het wilt zeggen hoor! Ach gut
Je foto's en verhaal van Sil zijn erg leuk, volgens mij doet hij het super, en geniet jij er erg van!

Hier net alle hokken van het hondenpension gesopt en alle voer/waterbakken schoongemaakt, ik stink nu. Bloos! Misselijk
Maar ga nog niet douchen, lekker effe Mirthe in de bak losgooien, en in tuin werken. Daarna honden naar binnen doen en voeren, en dan kan ik eindelijk douchen. VOlgens mij ga ik vanavond even helemaal niets, maar dan ook niets meer doen! Ben het echt zat...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:28

nou bereid je dan maar voor
het is niet bepaal jip en janneke taal

mischien moetten we natje sokjes laten aanmeten dan word het makkelijker Tong uitsteken

ik vind het geen probleem maar ik ben niet de enige die beslist Bloos
lees de eerste pagina eens Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door rommulus op 26-07-07 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Natural_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:30

ga ik nu doe..

Natural_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:37

mag ik hier nu wel of niet typen? zie wel hafjes op de 1e pagina staan... anders verf ik er wel vlekken op en geef ik hem hair extansion sokjes.. Clown

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:41

grrr schreef:
Rom, wat balen zeg, kun je daar niet tegen in beroep gaan? Wat heb jij eigenlijk dan, als je het wilt zeggen hoor! Ach gut
Je foto's en verhaal van Sil zijn erg leuk, volgens mij doet hij het super, en geniet jij er erg van!

Hier net alle hokken van het hondenpension gesopt en alle voer/waterbakken schoongemaakt, ik stink nu. Bloos! Misselijk
Maar ga nog niet douchen, lekker effe Mirthe in de bak losgooien, en in tuin werken. Daarna honden naar binnen doen en voeren, en dan kan ik eindelijk douchen. VOlgens mij ga ik vanavond even helemaal niets, maar dan ook niets meer doen! Ben het echt zat...

zal het even zo kort en direct mogelijk uitleggen Haha!
ik heb eh 4 jaar geleden ofzo een whiplach opgelopen (staat ook in m'n profiel maar dan niet zo uitgebreid Bloos)
ik heb de eerste maanden/ jaar op bed gelegen er alleen uitkomende als het moest.
daar word je flauw van uiteindenlijk en zo ga je lanzamerhand (ook met erg veel pijnstillers ed) wat vooruit
na revalidatie ed ben ik tot hier gekomen
pijn ed heb ik nog steeds maar het is draag baar en in bed blijven liggen schiet je ook niets mee op
ik werk 4 uurtjes 4 keer per week van 6 tot 10 daarbij heb ik sil en filou plus doggies en dat is meer dan genoeg voor me
zo af en toe slaat het wel terug en ben ik vrolijk aan het kijken hoe mijn maag inhoud er uit ziet als het dezelfde weg weer terug komt Bloos

jij bent ook weer lekker druk zo te lezen Haha!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:43

snowdon schreef:
The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious crap

Welkom op het vervolg van Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

In deel 2 van dit gezellige kletstopic kunnen we weer naar hartelust slowchatten, net zoals het in de Huiskamer toegestaan is.

Heb je zelf een tinker, irish cob of kruising? Of verzorg/adoreer je zo’n fantastisch paard/pony? Doe gezellig mee!
Schroom niet om zomaar even een berichtje te droppen of enkel op een enkele reactie te reageren. Hier bestaat geen egotripperij! Alleen je verhaaltje doen, is voor anderen al leuk zat!

voor zover ik begrijp
mag je wel mee doen zolang je sil en humor maar niet teveel onder kwijlt Tong uitsteken

maar eh vlekken en hair extensions
dat wil ik zien !!!!!!!!
correctie daar wil ik zelfs wel aan mee helpen Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door rommulus op 26-07-07 15:44, in het totaal 2 keer bewerkt

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:43

natuurlijk mag je hier posten!
Ik vind het best hoor.
natural_K: jij hebt toch ook samen met angela die trail gedaan? of je gaat toch samen met haar de summer trail rijden? Volgens mij weet ik nu dan over wie zij het had.

rom: wat een kl**tzakken! vervelend zeg, al die kl*te instanties.
grr: stinkt een beetje, geeft niet hoor. Ik stink naar schaap, heb net overheerlijk schaap geknuffeld.

Mijn tante en oom, samen met mijn nicht en haar kind waren hier net. Ze vond dat ik wel op een mooi vakantie stekkie hier zat. Mijn moeder verbaasde zich over mijn schoonmaak kunsten, ze vond de toiletruimtes echt mooi schoon gemaakt.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:47

zo af en toe zou je ze wel over de balie willen roppen en dan gewoon blijven beuken tot ze niets meer kunnen
maar dat heb ik ook met unive Bloos (tegenpartij van het juridiche gebeuren van het ongeluk wat nogsteeds gaande is)

zeg eh janet als jij zo'n poets princes bent he Tong uitsteken
kun je hier ook even poetsen Tong uitsteken
hahahahahahaaha

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:47

Haha, Janet als je zo'n goeie schoonmaakster bent, mag je hier ook best even hoor! Haha!

Rom, wat balen zeg dus je hebt vaak pijn begrijp ik! Ik zou er idd ook gek van worden!

Natural: Welkom, hier, tuurlijk, iedereen die tinkers heeft, leuk grappig of mooi vindt mag hier mee kletsen toch?!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:49

grr eh jah daar komt het wel op neer jah Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:55

nou ik ben misschien wel een goede schoonmaakster, maar ik vind het takke werk. Ik mest liever stallen uit dan dat ik moet stofzuigen ed.
maare wat schuift het? Tong uitsteken

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:57

je mag van mij 100 euries krijgen als je het hel huis doet incl garage Tong uitsteken
als je wilt kan ik daar wel een fototje van maken Tong uitsteken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:59

nee 100 is te weinig.
en foto's hoeft van mij ook niet

Ik zal nooit een goede huisvrouw worden. Ik ga later de koste verdienen, wilco is meer een huisman typje. Meneer pietje precies.

Natural_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:03

jeah! ik ben welkom! jahoe! dat haflinger forum vind ik een beetje duf.. ssst niet zeggen hoor!

@ziggy-janet, ik zou samen met ans. de summertrail doen ja maar die was afgelast.. nu is ie op 1 sept.. maar ans moet nog even kijken of ze kan. dus jij hebt de grote broer van max? leuk leuk leuk! wat is zn schofthoogte? kan ik er nog over heen kijken? ben 1.78... Zij zijn groot en ik is klein!

@rom, alias Deb... ook als het geen jip en janneke taal is begrijk ik het hoor... doe de administratie van een bureau dat werkt met kolonellen, overstes en generalen.. hoog poeha gehalte en moeilijke woorden. Rolleyes

Ja wel zo netjes trouwens..

Ik ben dus Krista en heb een haflinger.. MAAAAR ik vind tinkers erug mooi! en er staan2 bij ons op stal.. he Rom?!

Door de weeks loop ik rond in zo'n raar vlekken pak.. ja ik zit bij de landmacht. Ik ben korporaal en ik doe de administratie op het stagebureau KL. Wij regelen stages voor MBO, HBO en WO studenten binnen de KL. daarnaast doen we nog veel meer.. te veel om op te noemen. Voor vragen.. stel ze gerust!