[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 00:00

Ik wil je wel een dagje komen helpen hoor :) In ruil voor nou ja, je weet t wel ;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 00:01

Ritje Mella zeker :P

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 00:02

:D

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 00:52

Ben dus ook weer min of meer onder mn steen vandaan. Hier ff heftige week gehad, nu hopelijk een wat rustiger weekend.

Heb de hele tijd wel meegelezen.

Merc een nieuw huisje, zag via fb dat hij idd lekker op zn gemak is, fijn :) En hoe is het met jou?

Gizmo verkocht! Gefeliciteerd! Had al n tijdje contact met de nieuwe eigenaresse, hij zal het daar vast naar zn zin krijgen. Weet je zelf al wat je gaat doen mbt je andere topic?

Annabel niet meer drachtig, stiekem denk ik dat dat een stuk beter is voor haarzelf :o

En hoe is het met Gijs Jorine, binnenkort ook verhuizen? O:)

Voor de rest heel veel mooie sneeuwpret gezien.
Sorry als ik iemand vergeten ben :o :(:)

Ga hier nu snel mn bedje in, hoe verder de avond vordert, hoe alert ik wordt op alles. Ieder nadeel heb zn voordeel he, ik slaap nu op normale tijden _O- Helpt ook niet echt mee dat er vanavond hier een boel brandweer en ambu over de weg kwam, op zo'n halve km hier vandaan is iemand omgekomen bij een keukenbrand, hoogstwaarschijnlijk gestikt dus. En nu gaat het gerucht dat t moord is... Ben stiekem wel benieuwd wat er uit t onderzoek komt. Krijg er hoe dan ook nog meer kriebels van... http://www.112groningen.nl/Groningen/ni ... video.html

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 00:56

Trouwens een mijlpaaltje hier :D Voor het eerst sinds 2,5 jaar van t paard gevallen. En nog wel van mn eigen brave Caily :Y)
Hoe dat nou kwam??? _O-

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 3586_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 7186_n.jpg

Een paar meter na die tweede foto schudde Caily met dr hoofd, ik uit evenwicht, zij een bokje daardoor, Lotte deed boem :+ Eigen schuld, dikke bult. Of nou ja, meer last van mn nek nu en een blauwe heup. Heb er iig van geleerd de volgende keer met zulke dingen n cap op mn hoofd te zetten en niet op bevroren ondergrond. Dit was ook een spontane actie, want tja, wat stapwerk is ook zo saai :O

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 01:06

lol lotte. kan gebeuren he

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 01:12

Ik lach er hartelijk om, hoezo ik zoek het op. Paard vind draf niet leuk door harde ondergrond en ik ga vrolijk achterstevoren zitten. Tja, als ik madam dan ook nog verbied Luna als noodstop te gebruiken kan ik het krijgen, geef dr eens ongelijk :+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 01:54

ze heeft gelijk hoor. hoe voelde het om.de grond te knuffelen?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 09:30

haha lekker de grond kussen zal vast koud geweest zijn..wat betreft t kijken hija ik ga toch maar niet kijken

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 09:32

Ik lees nog steeds mee hoor, momenteel alleen behoorlijk druk met beestenzaken. Misschien dat ik vanavond toe kom aan een bijleespost

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 09:45

Hier ook een uitnodiging gehad van een fotografe , ze komt van het late voorjaar hier de paardjes op de foto zetten !! Omdat ik zulke mooie paarden zou hebben ? hihih , trots toch ?

Lache Lotte !

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 09:48

nou als iemand hier nou eens in de buurt woont wil ik ook wel keer komen schieten :D....want er lopen hier in t topic wel een hoop mooie tinkies

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 09:50

Nou , als je het op de grote schaal van Eurpoa beschouwt , woon ik best wel in de buurt van je !! :+

Patricia1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 10:44

@cp112: Maar jullie hebben ook een mooi stukje en mooie tinkers of niet?
Afgaande op de foto´s die ik in het andere topic voorbij zag komen.
Kan me ook heel goed voorstellen dat het heel veel werk is!

(breekt weer uit!)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 10:50

Is inderdaad veel werk om je paard klaar te krijgen voor de foto's. Zo is Kaat toen ik kwam heel de ochtend al bezig geweest. Is wel ook even werk om alles klaar te krijgen na de shoot.

Nu het resultaat mocht er ook wezen. Ik heb als ik geluk heb misschien nog enkele mini's die ik in het voorjaar/zomer op de foto ga mogen zetten. En heb in Maart, April en Mei ook al iets met paardenfotografie op m'n agenda *\o/*. Owja en in februari mag ik een tinker merrie met veulen (4maand tegen dan denk ik) op de foto gaan zetten. :D

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 11:21

@Andrea: Wat stoer dat jullie weer mee gaan doen op de Tinker Dagen! En show bink Jaron in de sneeuw haha.

@Faye: Jammer dat je hoofdstel nog niet binnen is, maar ja ook wel begrijpelijk vanwege het weer. Geduld wordt vast wel beloont. Als je naar Life of Pi gaat moet je even vertellen hoe die was, ben wel benieuwd naar die film

@Patrick: Komt vast helemaal goed, nu hopen op een fijn stage adres

@Jess: Dat gaan we zeker doen haha en elk paard kan het leren alleen de één doet het wat sneller dan de andere. Of wat mooier. Zo doet Caily de jambette veel mooier en rustiger dan Luna. Luna maait wat met haar voorbeen haha, maar hier zijn we dus mee bezig om dat wat vloeiender te gaan krijgen. Wat een gave foto’s van Gracey! Met alle vier de beentjes de lucht in!

@Chantal: Druk dus met het melken. Jullie doen alles met de hand?

@hetlevenwint: Veel plezier zondag, dat is eens wat anders een Konnik, wel stoer!

@Carolien: Dat is wel het leukste wat er is, als je je raam uitkijkt en dan zo je paardjes kan bewonderen. Veel plezier met je ritje vandaag!

@Kailonne: Succes met foto’s maken, als ze goed zijn gelukt dan zien we ze hier vast wel snel

@Ellie: Stoer van jou dat je toch je angst hebt overwonnen en over het sneeuw hebt gereden. Ik vind het ook spannend hoor maar zolang je gewoon rustig rijd (en hopen dat medebestuurders dat ook doen) en goed vooruit kijken, dan is het niet zo eng als dat het lijkt.

@Karlijn: Wat gaaf dat Hypo Focus Diaz komt fotograferen! Wanneer is dat?

@Lotte: Hihi, ow jee toch nog een blauwe plek aan overgehouden? Volgende keer inderdaad als de bak wat zachter is, en dan geef ik jou wel een paar figuren om te kunnen rijden haha

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:33

Heb je gisteravond een beetje uit kunnen rusten Lepel?
Drukke volle dagen heb je zo.

Wat leuk hlw dat een een konnik op de gevoelige plaat mag gaan leggen! Jammer dat je niet dichter hier in de buurt woont :)

Wat leuk Karlijn!!

Leuk dat er zoveel intresse is om je knappe paarden op de foto te zetten Chantal!

He wat een rot bericht Lotte..
Haha, van Caily afgekukeld, balen van je heup en nek... Maar wel 2 leuke foto's :P

Egmond is helaas niet hier in de buurt Nathalie :P

Life of Pi is echt heel mooi Jessica!

Ik heb het idee dat er al een dag opzit. Vanochtend vroeg op voor de hoefsmid, die heeft Arya en Colenda bekapt. Het wondje op/boven haar kogel lijkt iets beter, maar het is een nare plek. (maak het elke dag schoon en smeer er zalf op)
Soms baal ik wel een beetje dat mijn zusje weinig tijd voor haar heeft, want wie stond er vanochtend haar vast te houden bij de hoefsmid, en wie doet elke dag haar hoef... Maar goed, t is niet anders. (en laat het ook zelf zover komen)
Arya was super braaf.
Daarna thuis ontbeten en een bananen-chocoladetaart gemaakt want vanmiddag vieren we Pims verjaardag.
En net nog het hele huis gepoetst. En ik had een luikje open gezet wat daarna vast was gevroren en niet meer dicht kon... Gelukkig is het gelukt met een beetje warm water.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:00

Ff snel een klein berichtje... Mn hoofdstel is er!! Joehoeee hij is super mooi!! Echt goede kwaliteit... Nu snel naar stal!! Hopelijk past hij! :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:13

foto makennn

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:10

Gekke Grace!
Heftig Chantal, pff wat vroeg.
Auwie Lotte!
Banaan-chocolade taart, klinkt :~
ik hoop dat ie past Faye! en idd fotooo
Allemaal fotoshoots in de planning, ik zie al uit naar de ongetwijfeld prachtige resultaten!

Helaas helaas geen sneeuw en Gijs stond zelfs niet eens buiten -O- .
Z'n buiten tijd is verplaatst.. Hem los naar buiten halen, met de gladheid in combinatie met het feit dat ie dat niet gewend is.
Na een half uur in de benen en nek gebeten te worden door andere Gijs (echt een terrorkleuter), vond mijn Gijs het wel welletjes en zei er even wat van..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En toen was t weer rechtgezet en dan ga je natuurlijk vreten.
Afbeelding
Ik twijfel nog steeds over nieuwe stalling, maar moet t maar gewoon denk ik.. komende week nog een keer kijken en de oude stalling opzeggen.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:31

:,( hij pas niet... Dikke kop.. Hahah foto zal ik zo plaatsen.. En ff bijlezen

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:54

Jammer faye ....... kan je hem ook niet groter bestellen , hoofdstel dan natuurlijk :+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:54

ah zonde faye!

gijs is knap!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:29

ahhh geweldig Gijsje!!
stoute andere Gijs... dominantje

Paardjes weer bekapt.. altijd fijn!

ojaa hier de beloofde foto's.. slinger het hoofdstel maar gelijk weer het internet op gezien ik er zelf nu niks mee kan :(
http://www.bokt.nl/markt/ad/111689/br-adlington-nieuw

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:33

Wow, wat een plaatje van een hoofdstel :+: jammer dat het niet paste!