[TI] Extreem gevaarlijke tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Re: Extreem gevaarlijke tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:47

Als dat inderdaad deze Jessica is vind ik het heel sneu.
Voor Jessica wel te verstaan, niet voor de ts.
Er is zo vaak tegen haar gezegd dat ze nou eens moest weten wat ze nou wilde omdat het dan dit was en dan weer dat. Laatst het bericht dat ze zeker blijft en dan nu zou ze dus evengoed nog te koop staan.
Dan kan ts hoog en laag springen maar dan wordt er toch echt met Jessica gesolt mijn inziens.

Ja wordt maar boos, maar zo is het wel.
Ts heeft geweldige aanboden gehad hier waarbij Jessica gewoon goed terecht zou komen.
Nu komt ze weet ik het waar terecht als dit inderdaad deze Jessica is.
En dat vind ik triest en dat is iets waar ik me dan weer boos om kan maken.
Dus dan zijn we gezellig samen boos ;)

julian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:59

Ik vind het ook sneu voor Jessica, ik hoop dat ze een fijn stabiel baasje vind, die echt voor haar gaat. Ik denk namelijk wel dat het kan goedkomen met Jessica, maar niet op de plek waar ze nu staat.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:08

Mensen met paarden ??
Of paarden mensen ??

Wie gaat er temmen ??

De waarheid doet zeer. :7

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:20

Ik snap sommigen van jullie echt niet hoor.....

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:24

Wat snap je niet leon??

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:32

Wat snap je niet Leon ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:39

Ariebren schreef:
Sorry, de ervaring heb ik. :7

_O- _O- _O-
O my god, zo een groot attitude heb ik nog nooit mee gemaakt.
Volgens mij ben je alleen maar een zielig kneusje dat constant achter de pc zit, maar ondertussen hoopt dat iedereen je echt vet cool vind omdat je zogenaamd alles denkt te weten maar ondertussen zit te huilen bij mammie omdat iedereen je belachelijk loopt te maken.

Maar anyway om weer on topic te gaan, die advertentie lijkt inderdaad om deze jessica te gaan maar Ts heeft daar nog niks op bevestigd dus speculeren is weer lekker makkelijk.
En dan nog, als ts jessica wil verkopen hebben jullie daar toch niks mee te maken?
Iedereen weet het weer beter, en iedereen heeft hier weer een grote bek, maar als puntje bij paaltje komt is er NIEMAND die werkelijk waar ook maar wat doet, dus alsjeblieft zeg hou lekker je mening voor je en laat iedereen lekker doen waar die zich goed bij voelt.

Oja, ben wel eens benieuwd hoe jullie zouden handelen in zo een situatie, je koopt een paard als doel om te rijden omdat je al genoeg paarden hebt staan waar je niet mee kan rijden, blijk je een kat in de zak gekocht te hebben, je probeert je best te doen omdat je je schuldig voelt. Hebt het kunnen oplossen met de handelaar dat je er een veulen voor terug krijgt maar hij wil jessica niet meer terug, en dan hé?
Gelukkig groeit bij jullie allemaal het geld in boompjes en hebben jullie alle ervaring en ruimte voor een beestje zoals dit.... respect hoor, maar toon dan ook je ballen en doe het lekker zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:43

Advertentie lijkt om hetzelfde paard te gaan, ook de woonplaats lijkt overeen te komen met die van de TS, dus het is beetje te toevallig om niet die Jessica te zijn. Maar wie weet, ondertussen heeft TS wel vlechtjes kunnen maken dus misschien is ze nu wel niet meer echt te koop ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:44

Hou nu eens op te zeuren Ariebren, het is ts goed recht het paard te verkopen en wat ze ervoor wil hebben moet ze ook zelf bepalen.
Je zet zo'n dier ook niet voor een symbolisch bedrag te koop, dan beland het bij pennymeiden of gaat ze naar de slager.

Voor nu heeft Jessica het geweldig, ze komt niets tekort, heeft gezelschap, loopt lekker buiten en als ze zelf ook wil heeft ze contact met mensen, er wordt niets gedwongen.
Ik snap werkelijk niet wat jullie probleem dan is? Dit is voor het paard toch een veel betere oplossing dan terug naar de handelaar.

Ik vind het juist bewonderenswaardig dat ts zich bewust is van haar eigen kunnen en er afstand van doet nu het nog goed gaat. Hoe anders is het met sommige mensen die maar blijven aanmodderen omdat ze zelf niet willen toegeven dat ze er de ervaring, kennis, geduld of tijd niet voor hebben.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 30-11-12 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:45

Op Bokt is elke topic starter zielig. :7

In het echte leven moet je voor je zelf zorgen.

En ik zit in mijn vrije uurtjes achter de pc, net zoals Molenhoek met haar Jessica probleem.

Maar ik loop niet te koop met een mislukte aankoop.
Die mislukte aankoop gaat direkt terug naar de verkoper.

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:46

uhmm de meeste zeggen juist dat er geen geldboompjes zijn, dat is denk ik voor vele die aangeboden hebben te willen helpen het punt.

en verder gaat henk voor papegaai, jong verzin je eigen tekst eens -O-

na mijn weten, als ik na de naam kijk, is dit idd jessica.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:48

Het paard is van TS/haar familie. Zij kan kiezen om het paard te willen verkopen, weggeven of te houden.
Het staat jullie vrij om het paard te kopen, of niet.
As simple as that!
De beste stuurlui.....

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:50

Ariebren schreef:
Maar ik loop niet te koop met een mislukte aankoop.
Die mislukte aankoop gaat direkt terug naar de verkoper.

Dus zelfs iemand met naar eigen zeggen 'alle ervaring van de wereld' overkomt weleens zoiets.

En wat zei je net ook alweer over 'een ander 750 euro laten betalen voor jouw ellende?
Als je ze terugstuurt naar de handelaar ben jij de enige die daar beter van wordt. Paard wordt alleen maar slechter en de handelaar flikt het kunstje bij een ander gewoon weer.
Hoezo hypocriet?
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 30-11-12 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:51

senna21 schreef:
Het paard is van TS/haar familie. Zij kan kiezen om het paard te willen verkopen, weggeven of te houden.
Het staat jullie vrij om het paard te kopen, of niet.
As simple as that!
De beste stuurlui.....

... staan aan wal zonder vaarbewijs :j

Ik kan trouwens begrijpen dat TS haar liever verkoopt, dat zeker. Maar ik snap het hele verhaal gewoon niet, en TS is nogal wispelturig dus in hoeverre die advertentie als definitief kan beschouwt worden is een vraag die alleen de TS kan beantwoorden. Dat is overigens ook enkel wat ik bedoelde met mijn reactie. Ik begrijp niet dat een paard dat je de ene dag al doodschopt als je er naar kijkt je de volgende dag kan halsteren, vast kan zetten en kan vlechten. Nu zal TS wel meer vlechtervaring hebben dan ik, maar de laatste keer dat ik dit deed duurde dit toch best een tijd met veel 'gefrunnik' en dan vind ik het gek dat zo'n moeilijke merrie (volgens het topic) dit zomaar toelaat. Maar dat is gewoon mijn mening, ik weet verder niet hoe het eraan toe gaat en ik wens TS veel wijsheid & succes toe :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:54

Volgens mij is er maar 1 iemand zielig ariebren, in je vrije uurtjes achter de pc? Dan heb je zeker echt niks te doen aangezien ik je reacties in zowat elk topic op elk moment vd dag voorbij zie komen als ik savonds op bokt kijk?
Als je echt een eigen stal hebt lijkt mij dat je wel iets nuttigers te doen hebt als op bokt zitten en al je 'ervaringen' te delen, lekkere staleigenaar zeg.
Doe je de ervaring op op bokt?

Stalnijmegen, ja maar bied dan ook niks aan als je geen geld boompje hebt, is altijd wel erg makkelijk praten van als ik het geld had dan....
Niet als persoonlijke aanval bedoeld maar ook Ts heeft geen geldboom en ja serieus gehoopt op een paard waar ze wat mee kon, en nu zit ze met ze kosten van een extra paard.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:59

Annickkii schreef:
Volgens mij is er maar 1 iemand zielig ariebren, in je vrije uurtjes achter de pc? Dan heb je zeker echt niks te doen aangezien ik je reacties in zowat elk topic op elk moment vd dag voorbij zie komen als ik savonds op bokt kijk?
Als je echt een eigen stal hebt lijkt mij dat je wel iets nuttigers te doen hebt als op bokt zitten en al je 'ervaringen' te delen, lekkere staleigenaar zeg.
Doe je de ervaring op op bokt?

Stalnijmegen, ja maar bied dan ook niks aan als je geen geld boompje hebt, is altijd wel erg makkelijk praten van als ik het geld had dan....
Niet als persoonlijke aanval bedoeld maar ook Ts heeft geen geldboom en ja serieus gehoopt op een paard waar ze wat mee kon, en nu zit ze met ze kosten van een extra paard.

Wat ik in mijn vrije uurtjes doe, daar kan jij geen mening over hebben.

En al die ellende die Molenhoek hier op Bokt neerzet, dan gaan mijn haren recht van overeind staan.

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:01

Klopt daar heb je een punt..
Maar ik blijf wel achter mijn aanbod staan!!
En dat weet TS ook, en ook het hoe en wat ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:04

Daar kan ik zeker wel een mening over hebben ariebren, heb ik zojuist al gedaan.

Stalnijmegen ik weet niet wat voor aanbod jij gedaan hebt maar hoezo is ts daar niet akkoord mee gegaan?

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:08

Helaas zijn er diverse mensen die reageren in dit topic die iets verder gaan dan,

Oh wat zielig voor het paard en oh wat is de eigenaar zielig.

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:10

ben toch wel benieuwd of dit echt jessica is, lijkt me wel.
ariebren ik kom echt alleen maar k*t reacties van jouw tegen in de topics die ik lees.. jeetje zeg, probeer niet iedereen af te zeiken. alsof er niks beters te doen hebt.
ik heb respect voor de ts dat ze het zo lang volgehouden heeft, en ik snap het ook als ze het paard wil verkopen. zou het echter wel heel vervelend voor jessica vinden om weer naar een nieuwe eigenaar te gaan, het lijkt wel beter met haar te gaan, in de verhalen die ik heb gelezen.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:14

Ik zeik niemand af, ik zeg gewoon waar het op staat.

Al dat lieve ach en wee geroep, daar kan je geen paard mee voeden en opvoeden.

In mijn en meerdere ogen is TS alleen maar aan het zeuren geweest over de miskoop die ze gedaan heeft.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:17

Ook al worden geen namen genoemd hier, op de persoon spelen is niet de bedoeling. Discussie voeren kan ook terwijl je respect blijft tonen voor de mening van een ander, toch? ;) Terwijl ik dit wil posten zie ik alweer twee nieuwe reacties die echt heel persoonlijk gericht zijn. Ik ga ervan uit dat jullie het vanaf hier netjes blijven houden.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:18

Ariebren; er zijn wel meer mensen geweest die het niet met ts eens waren, andere ideen hadden.
Maar er is niemand die vanaf het begin zo hardnekkig op ts heeft zitten afgeven als jij.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:19

Helaas, de waarheid doet zeer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:22

Je zeikt wel, je gelooft het alleen zelf nog niet....
En alle dat lieve geroep, jij hebt anders ook niks zinnigs toe te voegen trouwens...

Maar goed ik ga slapen want er zijn gelukkig wel mensen die morgen echt een eigen bedrijf succesvol willen runnen, succes dr mee zou ik zeggen!

En ballance, sorry maar op ariebren valt niet met respect om te gaan...

Weltrusten en ciao!