Vandaag heeft Hilde (bokker Bommeltje_, ze heeft zelf ook een tinkertje, Pride) gesprongen met Bart was pas haar eerste x op m maar ze deden t zo super samen!!
En uiteraard bitloos hij reageert zo super op dit hoofdstel
Ik heb geen tinkers, kom nooit in 'aanraking' met tinkers, maar altijd al prachtig gevonden, en jaja wat een prachtige paardjes komen hier weer voorbij! Wat leuk dat trouwen met de paardjes! & Goede springer hierboven precies!
Na al die mooie foto's bekijken toch mijn Tinker Scudder maar eens tonen. Oftewel het 4e type Tinker (kruisingen met dravers). Is altijd grappig als je mensen verteld 'het is een Tinker' ... want de meeste denken gelijk aan zo'n prachtige grote tank met heel veel sok
Zijn kleur, kont en coole karakter is 'echt' Tinker... Zijn manier van lopen daar zie je de Draver in terug. Ook heeft hij een iets fijner hoofd. Scudders mogen dan niet door alle Tinker liefhebbers erkent worden, maar ik vind hem leuk gelukt
Wat leuk die Battie, gefeliciteerd en wat geweldig met die 2 tinkers jullie droombruiloft!!! Lief dat de bokkers dit voor jullie mogelijk hebben gemaakt
Laatst bijgewerkt door cp112 op 14-07-12 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt
renate85
Geplaatst: 14-07-12 12:01
Hierbij de andere kant.
Idd vond ik hem ook wel wat van Kayleigh hebben, alleen mist hij zijn piraten vlek En de stip om zijn staart is niet rond.
Maare dit is Big Ben...of Ben... of Benjamin Een lekker draakje, gewone padock kruipt meneer uit, dus in de hengstenpadock en daar stond hij ook binnen 5 minuten naast Hij is 1.48 en 8 jaar oud. Ben is bereden en betuigd
Laatst bijgewerkt door renate85 op 14-07-12 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt