oh wat een gaaf hoofd met dat wit, whisper... waauwie
sanapril
Geplaatst: 04-02-12 10:10
Sneeuw!!!!
Dit vind April ervan....
Calypso2008
Geplaatst: 04-02-12 12:19
Mooi met dezelfde dekens... Zooo sweet, beschermend naar het veulen alsof het haar eigen is... Geweldig je tinkertje voor de slee Voor de rest ook weer mooie foto's voorbij zien komen...
Gisteren mocht Calypso samen met Husky (mijn kwpn van bijna 25) lekker in het land ravotten terwijl het af en toe nog sneeuwde... Het was voor hem de eerste keer dat hij met zo'n dik pak buiten kwam! Eerst een beetje spannend en kleven aan opa Hus maar later helemaal in zijn element!
Kom maar op met de sneeuwfoto's hoor, ik geniet er volop van, die prachtige bontenkonten in de sneeuw en met mij nog wel meer denk...
karla60
Geplaatst: 04-02-12 13:01
De sneeuw pret is begonnen
Is het Vanille ijs ?
Waar ben jij nu, het haar zit me in de weg!
Onze oppas
Neeeeunnn.. het is geen vanille hoor.
Wel lastig zo'n snor, hij bevriest
Lastig lange manen en zo'n voorpluk, ze vangen sneeuw (manen 103 centimeter)
wat een prachtige tinkers allemaal! Ik kom mij voor het eerst ook melden met een foto. Ik 'verzorg' sinds kort ook een tinker, naast de 2 xtinkers. Vind dat ze hier ook een plaatsje verdiend
hijadelaluna: Bedoel je mij? Geen idee, ik zal het even aan de eigenaresse vragen!
Angeliekje
Geplaatst: 04-02-12 17:55
Anouk ook even in de sneeuw vandaag. We hebben weer even blokje om gelopen met de paardjes. Anouk valt helaas niet te rijden in de sneeuw. Springt graag van links naar rechts, en kijkt niet uit waar ze loopt zodat ze zelfs aan de hand nog wel eens wegglijdt (en ze heeft geen hoefijzers)
Ze gaat héél goed met haar stalgenoot om
Kan ook anders zijn hoor
Onderweg even lekker genieten van het zonnetje
Mooi kijken
Sneeuwneus!
Ik had lol, maar Anouk op dat moment even niet 100m verder begon ze weer te stuiteren
freakish1977
Geplaatst: 04-02-12 18:01
Ik ben vandaag ook even lekker in de sneeuw bezig geweest KOUD!!! Damn het hooi is op! Ik heb mijn snor niet voor niets….. sneeuwschuiver
Carlien1
Geplaatst: 04-02-12 18:43
Prachtige paardjes! Mooi die sneeuw: Damiet blijkt nu alleen niet zwart-wit, maar zwart-geel te zijn. Da's weer een beetje jammer!
En zou er onder die sneeuw nou echt geen gras groeien??
callum
Geplaatst: 04-02-12 18:45
zo weer eens een paar nieuwe fotootjes plaatsen van mijn beertje in de sneeuw.