Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leonoor schreef:Bedrag kan je terugvinden bij je inschrijfformulier, helemaal onderaanDus daarop gebaseerd heb ik betaald
Weet dat Michel het gewoon heel druk heeft, dus dat is de reden dat je niet direct bericht terug krijgt.
MamaMiesje schreef:Stoelen moeten we nog wel hebben, zus. Of gaat Cynt wel weer haar volledige kampeeruitrusting van zolder halen
starjo schreef:Leonoor schreef:Bedrag kan je terugvinden bij je inschrijfformulier, helemaal onderaanDus daarop gebaseerd heb ik betaald
Weet dat Michel het gewoon heel druk heeft, dus dat is de reden dat je niet direct bericht terug krijgt.
Gaat ff zoeken,
of bedoel je het inschrijf formulier wat je per mail hebt gekregendaar stond het inderdaad op, maar die staat niet meer in mn mailbox, heb ik denk ik een keer per ongeluk verwijderd , dacht ik krijg er toch nog wel een , stom van me ben toch nie
![]()
Ga toch nog ff kijke
Lowara schreef:MamaMiesje schreef:Stoelen moeten we nog wel hebben, zus. Of gaat Cynt wel weer haar volledige kampeeruitrusting van zolder halen
ik wil best de kampeer uitrusting weer meenemen hoor
Pien en Michelle; jullie gaan ( denk ik) gezamelijk die kant op of niet?
is er nog plaats voor 1 persoon meer in de auto toevallig?
MamaMiesje schreef:Lowara schreef:Pien en Michelle; jullie gaan ( denk ik) gezamelijk die kant op of niet?
is er nog plaats voor 1 persoon meer in de auto toevallig?
Past vast wel.
Moeten we we leven bedenken hoe we dat route technisch het handigste doen