Aangezien m'n andere topic is gesloten omdat ik niet wist dat je hier je foto's moest plaatsen doe ik het nu even goed
Afgelopen weekend zijn we wezen kijken naar Ismaël uit het Hof van Ede en hebben vandaag de fokker gebeld om te zeggen dat we hem heel erg graag willen hebben .
Als veulen:
Afgelopen weekend:
sanapril
Geplaatst: 22-08-11 20:53
April (fries x tinker) als berggeit:
Saampjes....
FireAndIce
Geplaatst: 22-08-11 21:04
Wat mooi met al die heide! Op de 1e foto heeft April geen staart
Frenia, wat een heerlijk paard, staat helemaal naar je te lonken onder z'n wimpers door !
Sophia, heerlijke omgeving heb je daar om buiten te rijden. En fijn om je paardje zo te zien genieten van een zandbad.
Cp112, eerste foto is dus echt een stoere foto! Twee mooie paardjes heb je daar!
Sanapril, waaauw wat een omgeving! Logisch dat je daar graag rijdt, is het ver van je huis (zeg alsjeblieft ja want dan ben ik al minder jaloers ) Mooie berggeit heb je daar!
Tamadine, dat lijkt me een heerlijk knuffelpaard!
mandymarrit
Geplaatst: 23-08-11 10:34
wat sneu sophie84! Het was wel een hele mooie zo ik het hier zie!
Hihi, dat van die staart was me nog niet eens opgevallen! En sorry, is ongeveer een half uurtje rijden met April van de stal af....
@ Tamadine: Wat een knapperd! Lijkt zo heerlijk cool..
Latruda
Geplaatst: 23-08-11 11:41
Heerlijke paarden komen er voorbij..
En nog wat foto's van mardjer.
En een beetje te vroeg afgezet.. maar hij heeft het wel gered!
Ik zal binnenkort weer foto's van silas maken..
FireAndIce
Geplaatst: 23-08-11 14:42
Wauw,wat een sprong!!!
furyke
Geplaatst: 23-08-11 15:18
Knappe Deaglan! vende gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Sanapril: ik ben ook wel jaloers op die mooie omgeving. Stafanja doet t erg goed. en mardjer als springer
Nog eens foto's gemaakt van energy. in treintje met fury
Knap koppie ook eens zichtbaar gemaakt
cupcake1986
Geplaatst: 23-08-11 15:54
madame op haar 1e en 2e officiële jumping... nog werk aan maar op zicht is die 70cm zeker niet het probleem
elliecuijk
Geplaatst: 23-08-11 17:01
Sophie,Ik vindt die eerste foto pure liefde uitstralen,zo mooi.Als je even wat sterkte zoekt of tegen iemand aan wilt kletsen.je weet me te vinden.
vandaag komt er iemand kijken naar t kleine meisje.hopen dat dit geschikte mensen zijn.
stalnijmegen
ik weet het ,maar dat kan niet.Er is 1 grote weide maar daar staan andere paarden bij in.Die zouden het veulen doodtrappen.mams krijgt per dag 5 kg brokken en onbeperkt hooi+ opkikker.meer kunnen we niet doen. bovendien het gras,is zowat ook kaal.Er zal binnekort wel weer worden gezaaid.
renate85
Geplaatst: 23-08-11 20:53
Net even vanuit de slaapkamer 3 foto's van Flynn en mams gemaakt. Flynn is nu 1 maand en 4 dagen oud en is al een echte tinker aan het worden...vies Moeder geeft slagroom want het is al een aardig stevig kereltje aan het worden. Of komt het omdat hij na de 1ste week al merriebrok van mams aan het pikken was
Moeder en zoon gaan heel waarschijnlijk samen de verkoop in........ Indy als fokmerrie. Ik pak haar over 2 weken eens rustig aan op en dan kijken hoe het been is. Ze loopt nu iig nog niet goed en het been is nog steeds wat dikker.
Ismaël uit het Hof van Ede heeft een Kayleigh vlek