Ben blij als de feestdagen weer voorbij zijn Gezelligheid is een groot woord, maar doorgaans is het best goed te doen. Laten we het erop houden dat de bedrijfscultuur nogal euh, gecompliceerd is?
TinkerTom
Geplaatst: 10-06-11 09:36
GRAP VAN DE DAG!!
Ik vol goede moed, wil naar stal, beginnen met mijn planning voor de dag....heeft hubs waarschijnlijk MIJN autosleutels op zak.... dus weg planning....kan de deur niet uit...
Poosje81
Geplaatst: 10-06-11 09:36
TinkerTom schreef:
GRAP VAN DE DAG!!
Ik vol goede moed, wil naar stal, beginnen met mijn planning voor de dag....heeft hubs waarschijnlijk MIJN autosleutels op zak.... dus weg planning....kan de deur niet uit...
ik begin mijn planning dan maar achterstevoren...hij is als het goed is om 12 uur klaar vandaag dus dan maar ff om boodschappen en snel naar stal en hier dan zorgen dat ik klaar ben en alles klaar staat thuis
Jij doet tenminste je huis nog poetsen Ik heb de mijne in grote chaos achtergelaten. Nog wel een wasmand vieze was bij omama in de achterbak gezet, die krijg ik dan dinsdag schoon terug
Leonoor, ideaal zulke moeders!! mijn moeder past volgend weekend op en mailde alvast, laat je de strijk wel liggen, vind het fijn wat voor je te doen ...... tja geen probleem
Kats zenuwachtig (de uitdrukking) ken ik hier ook gewoon hoor!
MamaMiesje
Geplaatst: 10-06-11 09:53
Huis schoon achterlaten..ik ben daar gek zeg! Weten jullie hoe ik dat dan weer aantref als ik zondag terugkom? Alle moeite voor niks
Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes!!!en het weer gaat vast goedkomen hoor.
roosa
Geplaatst: 10-06-11 09:59
Hier wel alles gepoets en gezogen,maar schoonpa en ma komen in huisje. En dan wil ik ze niet in zo,n smeerboel huisvesten ,normaal had dat laagjes stof en die plukken hooi in de gang me geen biet kunnen schelen. Maarja moest een schoon nest op, badkammertje beetje toonbaar....van het 1 komt het ander. Ben nu wel rete moe al
Nu alleen nog roos wassen,en vlechten,dan zelf nog even badderen. En dan gaan we.
TinkerTom
Geplaatst: 10-06-11 10:00
Ja maar ik kom wel graag thuis in een schoon huis en aangezien er hier helemala niemand is dit weekend omdat alles meegaat heeft dat nut, anders had ik het ook niet gedaan hoor haha
hier was het huis woensdag al door de schoonmaakster schoongemaakt, dus daar had ik geen last van wel van een vriendje die niet opruimt.. bizar.. vaatwasser staat 10 cm van hem af.. maar werkelijk elke ochtend kan ik zijn ontbijt boel erin zetten die hij op het aanrecht achterlaat
net trouwens Lowara opnieuw gewassen ( 2 kanten vies, ondanks een ongevoerde regendeken inclusief hals ) en ingevlochten, pfff wat een werk! ben er 1.5 uur zoet mee geweest! ze ziet er wel onwijs mooi uit trouwens Arwen doe ik straks wel tegen 12 uur denk ik. dan is Michelle er toch al en kan mooi meehelpen Nu eerst wachten tot m'n logeermensjes er zijn om ze alles uit te leggen van het boerenleven, en dan gaan met die banaan.
@ TT ik moest toch wel lachen om die actie van je man met die sleutels
vast en zeker wel denk ik, vaak zit iedereen nog gezellig rond het kampvuur..mits het niet te hard regent dan hihi
hier van de plenning nog weinig over...moest last minute nog even de oven aanzetten want er was iets niet helemaal goed gegaan met ontdooien dus dat moest even opnieuw... heb ondertussen al wel kleding gepakt, beddengoed zit in de droger en ik heb de helft van het broodbeleg klaar staan, koekenpan en olie voor het gebakken eitje uiteraard hihi en de pannenkoeken dus ook de mix ingepakt, niet de melk vergeten straks. Zo ff zuigen en dweilen en dan even om boodschappen en dan even caravan inrichten...en goed nadenen om niets te vergeten
Hier hopen we rond half 4 weg te kunnen rijden maar ben bang dat er veel file staan vanmiddag...