Isegrim: We waren aan het wandelen en Brandon zijn tong begon opeens te zwellen, hij was gestoken door iets, daardoor dat ik dus in zijn mond aan het kijken was
hahahaha ik lag helemaal in een deuk van die 'in-de-bek-kijk' foto! Geweldig! you made my day!
En de veulens zijn inderdaad even groot! geweldig om te zien samen lijkt me! (als het goed is zie ik ze vrijdag! En dan kan ik ook weer foto's van mijn meissie plaatsen!! GOD i miss her!!!! )
Angeliekje
Geplaatst: 03-04-11 12:10
Geweldige foto's komen er weer langs. Heerlijke veulens ook!
Gisteren heb ik met het mooie weer Anouk haar sokken en staart even gewassen. Ziet er altijd weer heel anders uit
Lekkere tinkerbillen
monicees
Geplaatst: 03-04-11 12:20
gefeliciteerd leon!! wat een leukerd! (fan van bruin met veel wit)
IndiraDay
Geplaatst: 03-04-11 12:47
helemaal overtuigd, dit blijft het allerleukste topic van bokt geweldig al die mooie sokken, wapperende manen en al die stoere veulens!
nog even mijn bollie, nog 2 weekjes en dan is het zo ver!!
Ooooh die veulentjes!!! Super super lief! Isegrim ik lachte me rot om jouw filmpje. Hij moest er duidelijk even over nadenken voordat 'ie dan toch sprong Diego de slaapkop! En wat een schatje is Loena Anouk lekker gewassen IndiraDay ze is er vast voor gaan liggen Liam wordt al heel stoer _Lot wat een lekker oerhollandse foto die 2e En 'Plukkie' blijkt een flinke Pluk te zijn Grrr hoelang moet ze nog? Claire met de lente in haar bol Gipsy is een schatje, wat een lief vlekje op de bovenlip Whisper aan het werk, knap hoor! Wat een lekker ding, Leonoor! Hoe groot is hij? Nikkielvis wat een leuk halster heb jij, staat hem leuk... Hihi Charootje het lijkt net of hij naar de camera kijkt
Mijn lieverd mocht vandaag even spelen in de longeerbak
Maar ze had er niet zoveel zin in geloof ik
Ik ben stiekem wel een beetje trots hoe lang haar manen al worden...