Is een puntje Tom heeft overal kruintjes waarvan dat er ook een is met zwart in het midden:) in de zomer is het vlekje groter als in de winter.
Tinkermuts
Geplaatst: 11-11-10 06:49
mijn bolle ook maar ff
starjo
Geplaatst: 11-11-10 08:26
Geniet nog maar even van de DROGE herfst De regen komt eraan zeggen ze Prachtig die foto's van Mac , hij gaat helemaal op in de natuur, lekker schutkleurtje
Kiara04
Geplaatst: 11-11-10 08:35
Mijn nieuwe aanwinst, Ame Zorro MC-Brewer,roepnaam Zorro :
Silvester heeft lekkere sokken aan zijn benen inderdaad (ook mooie kat in je pf )
Pallieter Oh wat blijf ik dat een mooi paard vinden, kan het blijven zeggen
Leuke foto van de 2 maatjes
kayleigh is leuk getekend!!
Mooie foto van Mac, die kleuren passen echt bij hem!!
Okay is het normaal dat een tinker van 2,5 een jaar of 8/9 word geschat? had flame even in het topic van leeftijdsschatting gezet eerste schatting was 8 à 9, 2x een schatting van 7 en een schatting van 8.... Ziet ze er nu echt zo oud uit voor haar leeftijd?
JPTinkers
Geplaatst: 12-11-10 09:19
nog eens uit de oude doos
dago
Wilgje
furyke
Geplaatst: 12-11-10 13:09
Chay_Flame: Als je die foto's heb geplaatst kan ik t wel snappen. Je kunt de bouw immers niet goed beoordelen.
Pallieter is idd echt mooi! en wat een manen heeft ie
Energy
monicees
Geplaatst: 12-11-10 13:43
ik heb mijn schat(ten) onder de regenboog al gevonden
DeCobvan
Geplaatst: 12-11-10 14:00
bedankt Chayenne, hij heeft echt al flinke sokken he! haha Flame is ook echt mooi tinker!! als je idd deze foto's hebt gebruikt in het topic, kan ik ook wel begrijpen dat ze wat ouder wordt geschat, en dat moet je natuurlijk niet slecht opvatten, want dat zegt al genoeg over de bouw van je paardje, ze heeft ook al prachtige volle manen en een mooie aftekening, mag je best een beetje trots op zijn je ziet ook op de ene foto dat ze al mooie ronde billen heeft, en stevige benen (positief), ik denk dat het daarom komt dat mensen haar niet schatten naar haar leeftijd.. en je moet maar zo denken... zolang jij weet hoe oud ze is en gelukkig met haar bent.. dan maakt toch ook niets meer uit...