Goede reis morgen en veel plezier in de us
we zullen je gezelligheid missen hoor op de tinkerdagen
Maar ik denk dat we vast nog wel wat van je belevenissen zullen lezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gilbey schreef:Melanie, goede reis en hou ons op de hoogte dan doen wij dat ook (via bokt)
Ik probeer trouwens een eigen site te maken om alles over het EK op te zetten heeft iemand nog een advies wat ik daar het beste voor kan gebruiken (ben niet echt/echt niet handig met de comp dus moet een beetje dombo-proof zijn)

" ?

wahaha dat denk ik ook! 

WenK schreef:Heel veel plezier Mel, wel flauw dat je niet ff terugkomt voor de tinkerdagen...
.
Maarja, die reis weer terug en dan in mn eentje, nah, kon me al never nooit die gates vinden
En volgens security had ik steeds wat want dat rotbiepje bleef afgaan
Gevaarlijke nederlanders ofzo...
Wel grappig om af en toe ff uit te rekenen... 
Daarna hebben we qua organisatie natuurlijk nog ff topdrukte 2 oktober, maar ik neem Lis pas in december of januari weer mee... 

) in Leusden, dan Lunteren, en voila, buitenseizoen zit er weer op.
en gelijk de hoefjes van Meaghan bekeken, staat er goed op! En Murph staat ook weer netjes op d’r hoedfjes!
De wal vond meaghan het leukste, daar wou ze mama ook inhalen! Maar de eerste keer dat ze het probeerde had ze niet gezien dat daar waar mama naar beneden ging, daarnaast de afsprong was, dus ineens ging ze vol in de ankers, om daarna toch maar netjes wel achter mama aan te gaan