Pilletjes lijken aan te slaan, met een beetje mazzel gaat het toch nog gebeuren, debuut op de tinkerdagen. Zal mooie taferelen geven, paard in de stress op ander terrein.
Iedereen staat alweer te popelen en voor mijn gevoel lijkt het nog zó ver weg!
Even een kleine mededeling:
Baggio komt deze ronde niet mee. Hij heeft de afgelopen periode een keer kreupel gestaan en daarvoor staat hij nu op verplichte rust. Om te voorkomen dat hij straks opeens overtraind gaat worden (niet dat Ilona dat zou doen) om hem na een zeer rustige winter zonder enige training, omdat hij opeens klaargestoomd moet worden voor de Z1, blijft hij gewoon op rust staan. Van de zomer wordt hij dan zachtjes aan opgepakt richting de herft-tinkerdagen
Hihi... ben nog steeds benieuwd of ik het kan redden om 4 dagen te komen.. Zou wel gaaf zijn, want eigenlijk wil ik hem dan voor t eerst M2 starten! Hij gaat zo lekker, afgelopen weekend ook weer 2x tweede prijs en 2x 190 punten.. En dat voor de 2e x starten in het M1!
Angelique: ik heb foto's van het caravannetje gevonden hoor, alleen niet op mijn pc dus moet ze binnenkort ff overzetten op t stickje!
Kom gelukkig net even kijken hier . Plekje is net afgelopen week besproken na aanbod hier in het topic dus het is vollies, gelukkig heb je nog een tentje .
Michel, ik trek me even terug uit een aantal dressuurproefjes, ik pb je nog wel even .