reclame! ja maar eefje? is hellevoetsluis dan in Brabant??? pfoe met 2 zadelmak? Ben dan altijd geneigd die mensen een berichtje te sturen wat ze in hemelsnaam bezielt! Alle prijzen zakken op het moment, denk dat je wel moet....
Ik vind dat er teveel wordt gevraagd voor tinkers, dus vind het wel goed dat de prijzen zakken.
ringelberg
Geplaatst: 29-07-09 22:51
Ben geboren en getogen in Etten-leur ben dus een echte stijloor.
Zat ik me dus af te vragen,nu heeft iedereen t weer over de mexicaanse griep,maar hoe weet je nu dat je de mexicaanse griep hebt,ga je dan mexicaans praten?(pfff ben echt melig )
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens. Als ik zie wat voor prijzen er soms gevraagd worden... Denk dat ik die van mij ook verkoop, ben ik mooi binnen voor de komende paar jaar
Heb vandaag mijn spul op de foto gezet... Ondertussen werd mijn camera afgepakt en werd het een sessie met mij erbij.... Was er niet op gekleed Maar ben zo trots op mijn peerden....
In mijn ogen niemand,maar er is wel eens een topic geopend en daar werd wat fel gereageerd als je zei dat je de prijs te hoog vind.Ik vind ook dat er voor veulens op dit moment erg veel geld gevraagd word.
hahaha,zal ik vast een rolator voor je bestellen?oh,trouwens,waar ik werk heeft iedereen er wel een,jat er morgen wel een mee
Grit
Geplaatst: 29-07-09 23:03
Mooie foto's Lies!!!! En Max heeft een grappig kleurtje zo. Wat zal die nog veel veranderen qua kleur.
Eefje; ik weet niet of het in dat topic was, maar ik heb mijn mening en het waarom ook al eens ergens neer gezet. Niet iedereen was het toen met me eens Hoeft ook niet, je kunt vragen wat je wil en als iemand het ervoor over heeft...
Grit,helemaal waar.Maar je ziet toch een verschuiving,kon denk ik ook niet uitblijven.Huuu,de BB heeft net gepoept op de bak gauw schoonmaken en slapen.Weltruste allemaal
Grit
Geplaatst: 29-07-09 23:06
Ik ga wel zo mijn bedje opzoeken. Ogen hangen half dicht. Terwijl ik toch echt pas om half 9 uit bed was vanmorgen, dus lang zat geslapen.
Eefje; hoe is het met de lurfjes. Heb je daar nog fotootjes van??